LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Rempp Küchen

Goede of slechte ervaringen met keukens? Geef hier jouw mening.
(G)e(W)e(TE)n
Berichten: 137
Lid geworden op: 31 mei 2008 13:19

Rempp Küchen

Ongelezen bericht door (G)e(W)e(TE)n »

Wie kent Rempp Küchen en/of heeft hier inmiddels ervaring mee? En zit Nederland op dit merk te wachten? Is het echt een keuken van forma(a)t of juist weer één van de vele.

GWTE :wink:

maxx
Berichten: 1701
Lid geworden op: 03 sep 2005 12:50

Re: Rempp Küchen

Ongelezen bericht door maxx »

Haha, vandaar die zwavellucht. Lieverd, kun je even mijn houten staak uit de schuur pakken? :lol:


Zoo das lang geleden. Even kijken..... 9 maanden ongeveer. Hmmm komt aardig overeen met de gemiddelde straf-eis voor oplichting. Dat krijg je ervan als je Wellmann als kwaliteit durft te verkopen.

Maar ja, 2 dagen lekker weer en de wespennesten worden weer actief.

Nee hoor Gerrie, blij dat je er weer bent. Was een beetje aan het inslapen. Had nog even het idee dat je nu Stofzuigertje als naam gebruikt. Het nivo is ongeveer gelijk :wink:


Ontopic:

Of de klant op Rempp zit te wachten is de vraag? In ieder geval is Rempp een financiëel supergezond bedrijf. Waar veel keukenproducenten in geldnood zitten is dat bij Rempp niet het geval. Aangezien er al behoorlijk wat midden/hoog-fabrikanten zijn omgevallen is er weer ruimte voor nieuw bloed op de markt.

Rempp is nieuw op de Nederlandse markt maar doet, samen met de Nederlandse agent, veel moeite om het assortiment snel aan te passen met "Nederlandse" deuren. Zo zijn er in no-time een 10-tal nieuwe fronten aan het assortiment toegevoegd.

Mijn eigen ervaring is dat de leveringen compleet en snel zijn. De afwerking is hoogwaardig en maatwerk is geen enkel probleem. Ook worden materialen in de keukens gebruikt die bijzonder te noemen zijn: beton, linoleum, door-en-door gekleurd MDF etc etc.

Maare als je nu echt wilt weten hoe en wat...... laat je eens goed voorlichten door fabrikant zelf.

Anyway, leuk dat je er weer bent......

MVG

stofzuigertje

Re: Rempp Küchen

Ongelezen bericht door stofzuigertje »

Er zijn in Duitsland zoveel keuken fabriekjes en je moet maar afwachten hoelang ze hier in Nederland blijven.
Juist met deze crisis proberen vele die voorheen regionaal actief waren het elders in Europa.

Onbekende maakt het moeilijker in deze tijd een markt te veroveren.
Als je meer wilt weten kun je beter op Duitse forums dit merk zoeken.
Wel is wegens het wegvallen van enkele fabrieken ruimte gekomen om de Nederlandse markt omdat er enkele met niet meer leverbare in hun showroom zitten en opzoek zijn naar een ander betrouwbaar en gezond merk.

Dus als je failliete concurrenten als dealer kunt krijgen maken ze een redelijke kans.

(G)e(W)e(TE)n
Berichten: 137
Lid geworden op: 31 mei 2008 13:19

Re: Rempp Küchen

Ongelezen bericht door (G)e(W)e(TE)n »

Mijn eigen ervaring is dat de leveringen compleet en snel zijn. De afwerking is hoogwaardig en maatwerk is geen enkel probleem. Ook worden materialen in de keukens gebruikt
Bij welk merk heb ik dit eerder gehoord….

Juist Maxx….denk nu niet dat ik ook maar een seconde overweeg om dit merk te gaan verkopen. Zoals ik al eerder heb gemeld (minimaal 9 maanden geleden) ik heb nu al 7 merken in mijn assortiment (geen Wellmann overigens) waarvan ik drie merken echt actief verkoop en dat is echt meer dan voldoende. Volgens mijn laatste telling zijn er momenteel al meer dan 30 Duitse merken in Nederland op de markt en dat is echt meer dan goed voor ons is, geloof me!

Ps. Bedankt Maxx voor je warme welkom en gevoelens…..ik zal je deze week extra zacht aanpakken. :)

maxx
Berichten: 1701
Lid geworden op: 03 sep 2005 12:50

Re: Rempp Küchen

Ongelezen bericht door maxx »

Bij welk merk heb ik dit eerder gehoord….
Tja, Format maar dat klopte dan ook wel. Tot op het laatst hebben we alle bestellingen gewoon ontvangen. Nu nog wat gesteggel met de curator maar we zijn aan de winnende hand.

Natuurlijk zijn er veel merken op de Ned. markt maar als je een beetje gaat graven zie je toch dat een groot deel veel moeite heeft om boven water te blijven. Ik zoek altijd naar veelzijdigheid. Daarom is het, in mijn ogen, goed om rond te blijven kijken.
ik zal je deze week extra zacht aanpakken.
Haha, je doet maar.

MVG

zelfstandigste
Berichten: 1971
Lid geworden op: 16 jan 2007 22:45
Locatie: Belgie

Re: Rempp Küchen

Ongelezen bericht door zelfstandigste »

lekker belangrijk.......... :roll:
Laatst gewijzigd door zelfstandigste op 30 mei 2010 07:11, 1 keer totaal gewijzigd.

helpendhandje
Berichten: 436
Lid geworden op: 12 mar 2009 23:09

Re: Rempp Küchen

Ongelezen bericht door helpendhandje »

(met een vette knipoog :wink: )

Er waren eens wat keukenverkoopkinderen
die vonden elkander niet altijd aardig.
Ze wilden elkaar wel eens hinderen
al was dat niet extreem noemenswaardig.
Maar de één verkoopt dit merk, de ander weer dat
Maar hoe je wendt of keert, de handel ligt niet stil maar een beetje op zijn gat.
Derhalve kunnen ze , tussen de drukke werkzaamheden
elkaar een beetje stangen
en heel erg verlangen
naar de tijd dat ze nog vloeiend zaken deden...........
Wanneer betere tijden terug ooit keren
worden het vast weer keukenHEREN.

:mrgreen:

maxx
Berichten: 1701
Lid geworden op: 03 sep 2005 12:50

Re: Rempp Küchen

Ongelezen bericht door maxx »

:D

Wees gerust, velen hebben een goede en informatieve kant,
Die door adrenaline vaak in een Gilles de la Tourette aanval verzandt.
Ach, als een mooi product, door onwetendheid, als rommel wordt versleten.
Dan willen sommigen de normen en waarden soms een beetje vergeten.

Op een forum waar consumenten komen voor nuttige informatie,
Zoeken anderen willens en wetens de eindeloze en nutteloze confrontatie.
Laten wij deze elementen met goede informatie en liefde bedekken,
Worden ze ongepast, dan laat de moderator ze vanzelf vertrekken.

:wink:

MVG

(G)e(W)e(TE)n
Berichten: 137
Lid geworden op: 31 mei 2008 13:19

Re: Rempp Küchen

Ongelezen bericht door (G)e(W)e(TE)n »

By the way: er worden 42 duitse keukenmerken via de reguliere markt in Nederland verkocht.
Is die 42 in- of exclusief Rampp Küchen? En kun je ze wellicht allemaal even noemen Zelfstandigste....

GWTE :mrgreen:

zelfstandigste
Berichten: 1971
Lid geworden op: 16 jan 2007 22:45
Locatie: Belgie

Re: Rempp Küchen

Ongelezen bericht door zelfstandigste »

lekker belangrijk............. :roll:
Laatst gewijzigd door zelfstandigste op 30 mei 2010 07:11, 1 keer totaal gewijzigd.

maxx
Berichten: 1701
Lid geworden op: 03 sep 2005 12:50

Re: Rempp Küchen

Ongelezen bericht door maxx »

Is die 42 in- of exclusief Rampp Küchen

Haha, voorspelbaar. Aan de tijd van jouw posts te zien is er in Brabant weer geen klant in de winkel te vinden. Met al die vrije tijd is dit het beste wat je kunt verzinnen? Ouderdom komt met gebreken....

MVG

helpendhandje
Berichten: 436
Lid geworden op: 12 mar 2009 23:09

Re: Rempp Küchen

Ongelezen bericht door helpendhandje »

:shock: stelt iemand een vraag over Rempp, wórdt het me hier toch weer een rampp :mrgreen: (met mij kun je lachen :shock: )

Ga even samen de kroeg in, sla elkaar de hersens in maar wie bepaald nou wie de klandiezie verdient..................
de KLANT.
Dat jullie daar tijd voor hebben zeg, heb 5 avonden gezeten bij mijn keuken"boer" en die had derhalve geen tijd voor geneuzel ( had ook geen andere klanten want was koopavond en er was verder niemand :lol: ), laat staan heibel met concullega's.
Ik neig ernaar te snappen waarom er klachten over keukens zijn, jullie hebben geen tijd meer om ze op te lossen gezien jullie aandeel dit forum :roll: :lol:

:wink:

maxx
Berichten: 1701
Lid geworden op: 03 sep 2005 12:50

Re: Rempp Küchen

Ongelezen bericht door maxx »

Dat jullie daar tijd voor hebben zeg, heb 5 avonden gezeten bij mijn keuken"boer" en die had derhalve geen tijd voor geneuzel
En naderhand de keuken bij een ander gekocht..... :lol: (ik ook lolbroek zijn)


Gelukkig bestaat er ook nog iets als lunch- en koffiepauze. Een forum is juist de plaats voor discussie. Als iemand een mening ventileert, die duidelijk nergens op is gebaseerd, en daarmee een fabriek, waar mensen hun dagelijks brood proberen te verdienen, benadeeld dan reageer ik daarop. Zou niet goed zijn als dat niet gebeurde.

MVG

helpendhandje
Berichten: 436
Lid geworden op: 12 mar 2009 23:09

Re: Rempp Küchen

Ongelezen bericht door helpendhandje »

[quote] En naderhand de keuken bij een ander gekocht..... :lol: (ik ook lolbroek zijn)[quote]


Nee hoor, keurig de keuken en nog veel meer daar gekocht :mrgreen:


Maar als ik over een jaar of 15-20 weer eens een nieuwe keuken wil kom ik bij jou langs :mrgreen:
Voorlopig zijn we geheel voorzien, jammer, kan best met jou door de bocht :wink:

zelfstandigste
Berichten: 1971
Lid geworden op: 16 jan 2007 22:45
Locatie: Belgie

Re: Rempp Küchen

Ongelezen bericht door zelfstandigste »

lekker belangrijk......... :roll:
Laatst gewijzigd door zelfstandigste op 30 mei 2010 07:10, 1 keer totaal gewijzigd.

helpendhandje
Berichten: 436
Lid geworden op: 12 mar 2009 23:09

Re: Rempp Küchen

Ongelezen bericht door helpendhandje »

Ik vraag me af waarom er knipoogemoticons bestaan, die staat er bij mijn posting toch echt wel bij :mrgreen:

Dus:
:wink: :wink: :wink: :wink: :wink: :wink:

(lelijke keuken trouwens :wink: )

hè-hè :roll:
(het lijkt wel of ik een oogtick heb met al die knipogen :lol: )

malaga
Berichten: 400
Lid geworden op: 24 aug 2005 08:51

Re: Rempp Küchen

Ongelezen bericht door malaga »

Wat een geweldig Spam en Off Topic, moet er wel bij lachen, voor zoveel kinderachtige berichten. :lol:
Sturen jullie toch een PM, dan hoeven wij deze onzinnige verhalen niet lezen. :mrgreen:

helpendhandje
Berichten: 436
Lid geworden op: 12 mar 2009 23:09

Re: Rempp Küchen

Ongelezen bericht door helpendhandje »

bayer113 schreef:Wat een geweldig Spam en Off Topic, moet er wel bij lachen, voor zoveel kinderachtige berichten. :lol:
Sturen jullie toch een PM, dan hoeven wij deze onzinnige verhalen niet lezen. :mrgreen:
en wij die van jou ook niet :mrgreen:
lachen is gezond en aardig zijn kost niks :wink:

malaga
Berichten: 400
Lid geworden op: 24 aug 2005 08:51

Re: Rempp Küchen

Ongelezen bericht door malaga »

helpendhandje schreef:
bayer113 schreef:Wat een geweldig Spam en Off Topic, moet er wel bij lachen, voor zoveel kinderachtige berichten. :lol:
Sturen jullie toch een PM, dan hoeven wij deze onzinnige verhalen niet lezen. :mrgreen:
en wij die van jou ook niet :mrgreen:
lachen is gezond en aardig zijn kost niks :wink:
Sorry, maar ik heb niets geschreven en gelachen heb ik ook.
Trouwens het spam is verwijderd en nu nog de off topic, dan blijft er van het topic niets meer aan berichten over !
Nooit met stenen werpen, als je zelf in een glazen huis zit!

zelfstandigste
Berichten: 1971
Lid geworden op: 16 jan 2007 22:45
Locatie: Belgie

Re: Rempp Küchen

Ongelezen bericht door zelfstandigste »

Afbeelding

Ik heb spam aan dit topic toegevoegd........met mij kan je ook lachen :mrgreen:
van mij mogen ze dit onnozele topic verwijderen.....

Gesloten