LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Rot punkt

Goede of slechte ervaringen met keukens? Geef hier jouw mening.
Keukenkoper13
Berichten: 8
Lid geworden op: 07 okt 2010 13:22

Rot punkt

Ongelezen bericht door Keukenkoper13 »

Ik heb al redelijk wat gezocht op het forum op het merk Rotpunkt, en heb eigenlijk géén negatieve ervaringen kunnen vinden behalve over folie-deuren. Echter ik ga voor gelakt deuren. Mijn Budget is niet groot, dus hou de verhalen over sysmatic enzo aub voor julie.

Iemand ervaring?

fda
Berichten: 10
Lid geworden op: 10 jan 2007 21:47

Re: Rot punkt

Ongelezen bericht door fda »

wij hebben een rotpunkt hoog glans gelakte keuken en zijn (tot nu toe) erg tevreden! :D

Chief
Berichten: 369
Lid geworden op: 21 nov 2005 15:43

Re: Rot punkt

Ongelezen bericht door Chief »

Ik heb ook een greeploze hoogglans keuken van rotpunkt de keuken staat er nu 2.5 jaar en ik ben zeer tevreden hij glimt nog als een zonnetje nog geen beschadiging en alles loopt nog op rolletjes.
Mijn Dochter heeft een half jaar voor ons een rotpunkt laten plaatsen ook hoogglans en ook zij heeft totaal geen problemen met de keuken.
Dus ik zeg gewoon doen niets mis mee.
Als u even de zoekfunctie gebruikt en de topic show je keuken zoekt daar heb ik foto's geplaatst.

Chief
Berichten: 369
Lid geworden op: 21 nov 2005 15:43

Re: Rot punkt

Ongelezen bericht door Chief »

Tja helaas moet ik toch 9 dagen nadat ik vorig bericht heb geplaatst mededelen dat ik een klacht heb.
Bij het leeghalen van mijn vaatwasser viel mijn oog toch op folie aan de binnenkant wat is gaan splijten op de rand.
Dus toch maar even een klacht neer gaan leggen bij het bedrijf waar ik de keuken 2.5 jaar geleden heb gekocht.

Gesloten