LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] schmidt of systemat

Goede of slechte ervaringen met keukens? Geef hier jouw mening.
paro
Berichten: 61
Lid geworden op: 07 nov 2006 17:50

schmidt of systemat

Ongelezen bericht door paro »

hallo keukenkenners, kan iemand me adviseren over beide merken?wat is beter?prijsverschil?loesjes reageer aub. gr

loesjes
Berichten: 705
Lid geworden op: 22 sep 2005 10:26

Re: schmidt of systemat

Ongelezen bericht door loesjes »

oeps......zoals inmiddels wel bekend is kan ik je wel de nodige info geven over systemat ( pracht merk naar mijn idee) maar kan geen vergelijk maken met Schmidt keukens, het spijt me, maar die verkoop ik niet.... misschien dat een ander je beter kan helpen.

zelfstandigste
Berichten: 1971
Lid geworden op: 16 jan 2007 22:45
Locatie: Belgie

Re: schmidt of systemat

Ongelezen bericht door zelfstandigste »

Schmidt is een frans/duits merk wat zich uitstekend laat meten met o.a. Rotpunkt. Daarom is systemat een klasse-tje beter en waarschijnlijk ook prijziger.

rayke
Berichten: 1018
Lid geworden op: 23 okt 2004 21:04

Re: schmidt of systemat

Ongelezen bericht door rayke »

schmidt is een merk dat duidelijk beter van kwaliteit is dan rotpunkt.
Gewoon net zo goed als een systemat.
Alleen heeft systemat een grotere romp, dus ietsie meer kastruimte en een kleinere plint.
Plaatst ook lekkerder dan een systemat.

OmeBen
Berichten: 91
Lid geworden op: 03 okt 2006 22:08

Re: schmidt of systemat

Ongelezen bericht door OmeBen »

Plaatst ook lekkerder dan een systemat
In welk opzicht?

rayke
Berichten: 1018
Lid geworden op: 23 okt 2004 21:04

Re: schmidt of systemat

Ongelezen bericht door rayke »

als je de hoge kast vastzet en dan bijv. je koelkast inbouwtheb je moeite je stekker achter de kastbodem langs te krijgen... gewoon te weinig ruimte.
En zo zijn dr meer details

paro
Berichten: 61
Lid geworden op: 07 nov 2006 17:50

Re: schmidt of systemat

Ongelezen bericht door paro »

hoi Rayke,weet je iets over het prijsverschil tussen schmidt en systemat.
alvast bedankt

maxx
Berichten: 1701
Lid geworden op: 03 sep 2005 12:50

Re: schmidt of systemat

Ongelezen bericht door maxx »

De vertegenwoordiger van Rotpunkt boodt Schmidt aan als goedkoper alternatief. Aangezien volgens mij Rotpunkt, wat kwaliteit betreft, lager zit dan Systemat, lijkt het mij dat de prijs van Schmidt ook lager zou moeten zijn.

MVG

hera
Berichten: 296
Lid geworden op: 14 okt 2005 14:53

Re: schmidt of systemat

Ongelezen bericht door hera »

?? Schmidt als alternatief voor Rotpunkt.. je biedt toch een alternatief aan als het 1 te duur is? Dus als Rotpunkt te duur zou zijn kom je aan met Schmidt maar Schmidt is beter van kwaliteit.

Mocht dat zo zijn dan is de prijs/kwaliteit verhouding bij Schmidt dus vele malen beter dan bij Rotpunkt.

PeterR
Berichten: 49
Lid geworden op: 20 dec 2005 12:35

Re: schmidt of systemat

Ongelezen bericht door PeterR »

Ik weet dat de uitleveringen van Schmidt niet zo best zijn. Heb regelmatig keukens die niet compleet zijn en waar gewoon complete fronten van ontbreken.

Systemat is gewoon een erg goed merk voor een zeer goede prijs. Zal wel iets hoger in prijs liggen maar kwalitatief beduidend beter en makkelijker te plaatsen. Monteer regelmatig verschillende merken en heb eigenlijk nooit gedonder met Systemat.

Succes verder!

Gesloten