LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Schroder keuken vs Brugman vs Super keukens

Goede of slechte ervaringen met keukens? Geef hier jouw mening.
keukenkoper36
Berichten: 2
Lid geworden op: 05 apr 2011 10:45

Schroder keuken vs Brugman vs Super keukens

Ongelezen bericht door keukenkoper36 »

Beste lezer,

Ik heb me de laatste weken verdiept in de keukenmarkt. Kan iemand mij helpen met de volgende zaken.

Ik ben op zoek naar een degelijke keuken maar niet voor de hoofdprijs. Ik wil er zo’n 15 tot 20 jaar plezier van hebben en niet dat na 4 jaar de eerste kastjes al scheef hangen. Ik zoek eigenlijk een Skoda onder de keukens. Goed materiaal van VW maar een prima prijs. Bestaat zoiets ook in keukens? Ik wil er wel een A-merk apparatuur in voorkeur naar Siemens..

Vanuit project leverancier krijgen we een Schroder keuken aangeboden. Kan daar op het forum weinig info over vinden.

Heb even verder gezocht en kwam bij Brugman keukens. Verkoper zei dat ik daar in het hoger segment zit.

Bij Super Keukens werd mij verteld dat ze Schuller keukens onder private label verkopen tegen een prima prijs. Heb de prijs inmiddels al binnen en die is echt goed.

Mijn vragen:

- Waar kan ik een Schroder keuken mee vergelijken? (staan niet in rijtje ranking the kitchen)
- Wat voor kwaliteit levert Brugman Keukens? Als we die ook in een ranglijst moeten plaatsen waar moeten we deze mee vergelijken?
- Is het waar wat de verkoper bij Super Keukens verteld? (Schuller keukens tegen een betere prijs).
- Zijn alle genoemde keukens rommel en moet je maar wat dieper in de buidel tasten?

Alvast dank voor jullie reacties

legoleek
Berichten: 539
Lid geworden op: 26 aug 2008 17:16

Re: Schroder keuken vs Brugman vs Super keukens

Ongelezen bericht door legoleek »

schroder: geen oordel of mening want dat ken ik niet
Brugman in het hoger segment ? mmm. hou het op het middensegment
Schueller keukens bij Superkeukens: Klopt; betere prijs weet ik niet, maar wel duidelijk open en geen vage koehandel.

bovenstaande is geen rommel, het wordt pas rommel als het verkeerd of slecht is gemonteerd.

je tast bij elke keuken dieper in de buidel als je luxe r of chiquer wilt (lees: hoogglans, lak, bewerkte fronten e.d.) dit doet niet af aan de kwaliteit van het product/merk

groteknuffelbeer
Berichten: 40
Lid geworden op: 28 nov 2009 07:47

Re: Schroder keuken vs Brugman vs Super keukens

Ongelezen bericht door groteknuffelbeer »

Is Skoda rommel?

Je bent bij een projectleverancier. Die verkoopt toevallig Schröder (op zich al knap, een Schröder in een project, maar dit terzijde).

Belangrijkste is of je de keuken mooi vind en of je vertrouwen hebt in het bedrijf die jullie keuken gaan plaatsen. De rest kun jij niet controleren. Ga op je gevoel af en als het gevoel goed is, maakt het eigenlijk niet uit welk merk er op staat, Volkswagen of Skoda, om maar even in autotermen te blijven.

keukenkoper36
Berichten: 2
Lid geworden op: 05 apr 2011 10:45

Re: Schroder keuken vs Brugman vs Super keukens

Ongelezen bericht door keukenkoper36 »

legoleek en grote knuffelbeer bedankt voor jullie reacties


@legoleek. Wellicht niet duidelijk opgeschreven maar bij Super Keukens verkopen ze een private label Super collection. Verkoper vertelde mij dat het dezelfde keukens als Schuller zijn( uit dezelfde fabriek). Doordat ze dat in private label verkopen kunnen ze hem goedkoper aanbieden.

Kan zo'n verhaal kloppen?

Rebellian
Berichten: 169
Lid geworden op: 25 nov 2010 09:49

Re: Schroder keuken vs Brugman vs Super keukens

Ongelezen bericht door Rebellian »

keukenkoper36 schreef:legoleek en grote knuffelbeer bedankt voor jullie reacties


@legoleek. Wellicht niet duidelijk opgeschreven maar bij Super Keukens verkopen ze een private label Super collection. Verkoper vertelde mij dat het dezelfde keukens als Schuller zijn( uit dezelfde fabriek). Doordat ze dat in private label verkopen kunnen ze hem goedkoper aanbieden.

Kan zo'n verhaal kloppen?
Loop ook eens binnen bij Bruynzeel oid. Het zal je verbazen hoe je met een beetje handelen op dezelfde of een betere prijs terecht komt als een 'goedkope' Superkeukens keuken.

*.*
Berichten: 169
Lid geworden op: 11 sep 2007 14:18

Re: Schroder keuken vs Brugman vs Super keukens

Ongelezen bericht door *.* »

Bij Bruynzeel staat ook weer die Schuller keuken net als bij Superkeukens.
Denk toch dat Superkeukens er goedkoper mee is. En bij Bruynzeel moet je over de prijs gaan kletsen terwijl Superkeukens een lage prijs direct afgeeft (waarna je best nog wel 250 euro's d'r afkrijgt, maar meer ook niet).

maxx
Berichten: 1701
Lid geworden op: 03 sep 2005 12:50

Re: Schroder keuken vs Brugman vs Super keukens

Ongelezen bericht door maxx »

Schöder Küchen:

Blum scharnieren en ladesystemen. Werkt met raster 130mm. In deze veelvoud kunnen ook fronten worden aangepast in hoogte.

Kastenwerk zijn in hoogte, diepte en breedte aanpasbaar. De ladesystemen kunnen niet in breedte worden aangepast. Kasten zijn in veel standaardkleuren leverbaar. Binnen en buiten in dezelfde kleur geleverd.

Veel commerciële fronten met dito kleuren. Vooral het nieuwe OAK-line (ruwe Eikenhouten fronten) assortiment is mooi.

Prijzen zijn goed tot scherp te noemen, ligt aan het fronttype.

MVG

Gesloten