LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Siebrasser

Goede of slechte ervaringen met keukens? Geef hier jouw mening.
Hadassa
Berichten: 17
Lid geworden op: 10 nov 2005 20:34

Siebrasser

Ongelezen bericht door Hadassa »

Wie heeft er gehoord van het bedrijf Siebrasser in Duitsland?
Wij denken erover hier een keuken te bestellen, het scheelt ongeveer 3000 euro op een Nobilia keuken Pia kleur Sahara. Zij vragen 1800 euro zonder apparatuur, het scheelt enorm. Ze adverteren veel op Ebay, wil kan ons helpen met ervaringen?

habe
Berichten: 122
Lid geworden op: 24 jul 2005 21:40

Re: Siebrasser

Ongelezen bericht door habe »

Als een bedrijf in Nederland € 4800,00 vraagt voor een nobilia PIA dan zit er ergens iets fout. De Duitse Nobilia prijzen zijn n.l. precies hetzelfde als in Nederland. Ik heb echter wel meegemaakt in Nederland
dat ik een Nobilia offerteprijs kreeg van € 5000,00. Maar de aanbiedingsprijs was slechts € 2200,00.

Hadassa
Berichten: 17
Lid geworden op: 10 nov 2005 20:34

Re: Siebrasser

Ongelezen bericht door Hadassa »

die 4800 was wel met apparatuur, maar niet de allerbeste kwaliteit. (whirlpool), dus je denkt dat er van zo'n pia wel wat af te halen valt hier in nederland?
Ik denk erover om de keukenzaak hier aan te schrijven of te bellen of ik deze keuken niet voor die Duitse prijs kan krijgen, nee hebben we, ja kunnen we krijgen.
Maar goed niemand ervaring met Siebrasser dus,
bedankt voor je reactie trouwens!

loesjes
Berichten: 705
Lid geworden op: 22 sep 2005 10:26

Re: Siebrasser

Ongelezen bericht door loesjes »

lekker vergelijk... de ene offerte met apparatuur en de andere zonder.... duhhhhh logisch toch dat er verschil in prijs is

Gesloten