LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Siematic keuken lade problemen

Goede of slechte ervaringen met keukens? Geef hier jouw mening.
hänschen klein
Berichten: 2156
Lid geworden op: 03 mar 2017 22:51

Re: Siematic keuken lade problemen

Ongelezen bericht door hänschen klein »

Feedback ...

De Radar-moderator heeft inmiddels mijn separate topic m.b.t. het SieMatic-aanschrijven met bijgevoegd een topic-link verwijderd en de TS, die problemen met Siematic-bestekbakken had, heeft zich van zijn eigen topic gedistancieerd. Tevens wordt ik door een forum-collega afgeze... en dan vraagt men zich werkelijk af, waar de loyaliteit is die een forum van en voor consumenten uiteindelijk moet dragen? Ik wilde graag discussiëren en inspireren en ben blijkbaar op het verkeerde consumenten-forum bezig geweest.
Laatst gewijzigd door hänschen klein op 15 mei 2017 23:39, 1 keer totaal gewijzigd.

Moneyman
Berichten: 30034
Lid geworden op: 18 feb 2015 11:36

Re: Siematic keuken lade problemen

Ongelezen bericht door Moneyman »

hänschen klein schreef:Feedback ...

De Radar-moderator heeft inmiddels mijn separate topic m.b.t. het SieMati- aanschrijven met bijgevoegd een topic-link verwijderd en de TS, die problemen met Siematic-bestekbakken had, heeft zich van zijn eigen topic gedistancieerd. Tevens wordt ik door een forum-collega afgeze... en dan vraagt men zich werkelijk af, waar de loyaliteit is die een forum van en voor consumenten uiteindelijk moet dragen? Ik wilde graag discussiëren en inspireren, ervaar echter alleen maar tegenwerking en ben blijkbaar op het verkeerde consumenten-forum bezig geweest.
Jouw taakopvatting wijkt gewoon af van dat van de meeste forumleden. Niet persé verkeerd, maar kijk dan miet gek als je tegengas krijgt.

hänschen klein
Berichten: 2156
Lid geworden op: 03 mar 2017 22:51

Re: Siematic keuken lade problemen

Ongelezen bericht door hänschen klein »

M.a.w. inspiratie voor nieuwe weggetjes is hier niet gewenst ... liever platgetreden paden blijven lopen. Ik heb het begrepen! Ik hoop echter, dat een reactie van SieMatic mij uiteindelijk toch gelijk gaat geven.

Moneyman
Berichten: 30034
Lid geworden op: 18 feb 2015 11:36

Re: Siematic keuken lade problemen

Ongelezen bericht door Moneyman »

hänschen klein schreef:M.a.w. inspiratie voor nieuwe weggetjes is hier niet gewenst ... liever platgetreden paden blijven lopen. Ik heb het begrepen! Ik hoop echter, dat een reactie van SieMatic mij uiteindelijk toch gelijk gaat geven.
Dat is helemaal de kwestie niet. De kwestie is of het JOUW taak is om ongevraagd op andermans stoel te gaan zitten. Daar veranderd zelfs een eventueel positief antwoord van siematic niets aan.

Maar goed, nu gaan we dezelfde discussie over doen die de moderator al heeft verwijderd, dus laten we dat maar niet verder doen. Back ontopic?

verkoop1000
Berichten: 1
Lid geworden op: 04 feb 2018 12:55

Re: Siematic keuken lade problemen

Ongelezen bericht door verkoop1000 »

Siematic keuken lade problemen
Ik heb precies hetzelfde probleem met mijn treklade van Siematic. Kunststof
geleiding die afgebroken. Hoe heeft u dit opgelost? M.i. kan Siematic dezelfde treklade niet meer leveren?

nl59056
Berichten: 1
Lid geworden op: 08 sep 2018 15:42

Re: Siematic keuken lade problemen

Ongelezen bericht door nl59056 »

Een aantal Siematic onderdelen kan je gewoon bestellen op de Siematic website:

https://www.webwinkelsiematic.nl/winkel ... oires.html

Gesloten