LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] stoomoven en gewone oven in 1

Goede of slechte ervaringen met keukens? Geef hier jouw mening.
Sharonnebonneke
Berichten: 42
Lid geworden op: 20 jul 2005 13:23

stoomoven en gewone oven in 1

Ongelezen bericht door Sharonnebonneke »

wie kan mij advies geven? wij zoeken een stoomoven (zitten aan siemens te denken) maar wegens plaatsgebrek zou deze ook een gewone oven ineen moeten zijn. bestaat zoiets en in welk merk is deze dan het beste?

scara: ik las dat jij een combi afraadt, mag ik vragen waarom? we willen het graag allebei maar hebben dus geen ruimte over.

Keppel
Berichten: 12
Lid geworden op: 22 sep 2005 16:40

Re: stoomoven en gewone oven in 1

Ongelezen bericht door Keppel »

Ik weet dat Neff en AEG een combinatie hebben met een stoomoven.
Dat zijn de enige die ik tegen ben gekomen tijdens mijn zoektocht naar nieuwe keukenapparaten.

Zelf heb ik nu een Siemens en ik ben heel tevreden over het stoomresultaat, maar ik vond de mogelijkheden wat beperkt. Je kan maar op 1 laag stomen bijvoorbeeld.
Voor mijn nieuwe keuken ben ik naar een demonstratie van Miele geweest en ik ben tot de conclusie gekomen dat hun stoomoven veel meer mogelijkheden heeft. Daar is het prijskaartje dan ook wel naar hoor.

Die demonstratie heeft mijn beeld op de apparaten die ik ga kiezen voor mijn nieuwe keuken zeker beïnvloed. Want ook al kies je niet voor Miele je leert van hun demonstratie erg veel.
Ik had een kaart uit het Miele-boek, maar volgens mij kan je ook gewoon bellen.

bla_bla_bla
Berichten: 16
Lid geworden op: 06 okt 2005 16:38

Re: stoomoven en gewone oven in 1

Ongelezen bericht door bla_bla_bla »

De beste stoomoven wordt geleverd door het merk Imperial.

Chuck
Berichten: 17
Lid geworden op: 27 sep 2005 10:02

Re: stoomoven en gewone oven in 1

Ongelezen bericht door Chuck »

Ik heb laatst iemand gesproken die een Gagganau combi heeft aangeschaft. waren zeer tevreden over het apparaat.

onderzoeker
Berichten: 51
Lid geworden op: 08 jul 2005 16:07

Re: stoomoven en gewone oven in 1

Ongelezen bericht door onderzoeker »

Miele is Imperial

Gesloten