LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Stormer keuken welk nivo

Goede of slechte ervaringen met keukens? Geef hier jouw mening.
kzin
Berichten: 216
Lid geworden op: 12 aug 2005 19:22

Stormer keuken welk nivo

Ongelezen bericht door kzin »

Hallo mensen, ik ken een redelijk aantal merken maar toen een kennis bij mij navraag deed over dit merk had ik geen idee.
Zo te zien gebruiken ze Blum, das in ieder geval positief, maar verder??? http://www.stoermer-kuechen.de. Ik heb de indruk dat het ook bij een aantal prijsvechters wordt geleverd, dat doet vermoeden dat het in het hoekje Nobilia/Rotpunkt etc hoort?

zelfstandigste
Berichten: 1971
Lid geworden op: 16 jan 2007 22:45
Locatie: Belgie

Re: Stormer keuken welk nivo

Ongelezen bericht door zelfstandigste »

Ik heb de indruk dat het ook bij een aantal prijsvechters wordt geleverd, dat doet vermoeden dat het in het hoekje Nobilia/Rotpunkt etc hoort?
Bovenstaande opmerking wil ik toch even ontkrachten, Rotpunkt en Nobilia zijn niet rechtstreeks te vergelijken (Het bedrijf Nobilia is namelijk zo'n 15x groter!?). en prijsvechters?..... dat ligt aan het verkooppunt niet aan het merk (DMG verkoopt toch ook SieMatic; is dit dan ook een "prijsvechtersmerk"?)

Störmer is een zeer degelijk merk, wordt in nederland verkocht via agent (wolters keukens). Staat kwalitatief boven Rotpunkt en concureert met o.a. systemat / Pronorm e.d.

kzin
Berichten: 216
Lid geworden op: 12 aug 2005 19:22

Re: Stormer keuken welk nivo

Ongelezen bericht door kzin »

Rotpunkt en Nobilia zijn niet rechtstreeks te vergelijken (
Wat noem je rechtstreeks ? Nobilia gaat gewoon van fabriek naar winkel, Bij Rotpunkt zit Hagro ertussen ? Wat is het verschil met Stormer daarin dan?
Ik ben geen DMG fan, maar ik denk niet dat je de Mandermakers formule met bv Siematic mag vergelijken met hun prijsvechters formules als KK en KC.
Maar mer concreet: is het merk ergens sterk in bv lak of hout, Ral kleuren, dikke korpus, binnenzijde op kleur etc etc.

zelfstandigste
Berichten: 1971
Lid geworden op: 16 jan 2007 22:45
Locatie: Belgie

Re: Stormer keuken welk nivo

Ongelezen bericht door zelfstandigste »

Stòrmer wordt in de regel niet bij "laagste-prijsschreeuwers" verkocht daar is het simpelweg geen merk voor.

Blinken ook niet ergens in uit, gewoon een degelijk merk met een redelijk sterke organisatie.

Gesloten