LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Super Adres!

Goede of slechte ervaringen met keukens? Geef hier jouw mening.
Mariska911
Berichten: 3
Lid geworden op: 16 jun 2007 17:50

Super Adres!

Ongelezen bericht door Mariska911 »

Hallo Allemaal,

Wij hebben een tijdje geleden het hele traject doorlopen. Wij zijn bij 4 adressen geweest in Nederland en toch toch maar op advies van mijn oom naar een bedrijf in Duitsland gegaan. Dit was de eerste keer dat we niet te maken kregen met een opdringerige "gladjakker" maar met een gewone, vriendelijke man die echt met ons meedacht. In Nederland kun je tot het oneindige onderhandelen zodat je altijd het gevoel hebt dat je hoe dan ook teveel betaalt. In Duitsland kregen we direct een geschikte prijs aangeboden, die niet te onderhandelen was, maar dat was prima, want het scheelde gewoon ontzettend veel. In Nederland kwamen we gemiddeld op een keuken van 14.000 euro uit. Dit was een L-vormige keuken met een los deel van een apothekerskast en een koelvriescombinatie. Met een kunstof blad op de keuken. De apparatuur was dan van Pelgrim.

Nu hebben we een keuken in een U-vorm, een grote keuken dus. Met allemaal Siemens apparatuur, wat kwalitatief flink boven Pelgrim zit. Wij hebben en afzuigkap, een grote combi-oven en een koelvriescombinatie. De vaatwasser en de kookplaat halen we uit de oude keuken. We hebben een granieten blad, granieten vensterbank bij het raam en een granieten vloer in de keuken (die moeten we wel zelf leggen). Totaalprijs: 9.900 euro. Onze keuken moet nog geplaatst worden, maar ik heb er alle vertrouwen in. Ze hebben alles al ingemeten, wij kunnen bijna niet meer wachten tot onze keuken door ze gemonteerd word (want dit is ook in de prijs inbegrepen).

Naast deze zaak zit een granietbedrijf waar ze veel mee samenwerken, vandaar dat ze graniet zeer scherp kunnen aanbieden. Ik heb inmiddels bij 3 mensen de keuken gezien die door dit bedrijf zijn geplaatst; in 1 woord perfect!

Ook geen klachten na oplevering zoals je vaak hoort. Gewoon in 1x perfect geinstalleerd. Ik werk zelf bij een woningbouwcooperatie als projectmanager van nieuwbouw en ik kan je verzekeren dat dit echt uniek is. De meeste bedrijven zijn vlot in het plaatsen van keukens, maar dan zijn er altijd opleverpunten die vervolgens maanden op zich laten wachten voordat ze opgelost worden. Perfect dus. Als je interesse hebt of meer informatie wilt, mail me dan. Ik wil je altijd wel wat informatie toesturen, ik weet zeker dat je goed kunt slagen bij dit bedrijf en dat je met een goed gevoel een keuken koopt.

Groetjes,

Mariska van Maanen

IntegerEnEerlijk
Berichten: 104
Lid geworden op: 13 jan 2007 11:58

Re: Super Adres!

Ongelezen bericht door IntegerEnEerlijk »

Zielig verhaal!

marjan77
Berichten: 2
Lid geworden op: 16 jun 2007 18:21

Re: Super Adres!

Ongelezen bericht door marjan77 »

Hoi Mariska,
wij moeten nog een keuken. kun je me laten weten om welke keukenzaak het gaat?
groetjes Marjan

Mariska911
Berichten: 3
Lid geworden op: 16 jun 2007 17:50

Re: Super Adres!

Ongelezen bericht door Mariska911 »

Hey Marjan,

Leuk dat je reageert. Mail me even op [email protected] dan kan ik je even wat meer informatie geven. Als je nl. echt zou gaan kijken en ik geef jou naam door, dat ze dus weten dat je via mij komt, dan krijg je nog extra korting ook, omdat ik voor mijn werk (projectmanager nieuwbouwwoningen) ook veel mensen doorstuur nu.

Groetjes,

Mariska

Mariska911
Berichten: 3
Lid geworden op: 16 jun 2007 17:50

Re: Super Adres!

Ongelezen bericht door Mariska911 »

Waarom een zielig verhaal? Ik vertel alleen mijn bevindingen. Ik weet uit eigen ervaring én uit de ervaringen van mijn klanten hoe moeilijk het is om een geschikte keukenleverancier te vinden. Ons is dat gelukt, dan is het toch alleen maar fijn als je andere mensen ook een goed adres kunt aanbevelen? Je kunt er allicht eens gaan kijken. Ik vind het altijd fijn te horen als iemand ergens een goed adres weet. Volgens mij is dit ook de bedoeling van dit forum om elkaar te helpen en te adviseren.

Groetjes,

Mariska

kuchina
Berichten: 48
Lid geworden op: 15 mei 2007 20:50

Re: Super Adres!

Ongelezen bericht door kuchina »

En misschien te kunnen profiteren van een aanbrengpremie,..... :roll: soort van win win situatie zeg maar :lol: 8)

Dit gebeurt namelijk ook heel veel in keukenland, zeker met architecten, en projectmanagers.

Dus neem het advies, kan zijn dat het een super bedrijf is, maar volg je eigen gevoel

Pfffff

Re: Super Adres!

Ongelezen bericht door Pfffff »

:lol:
Laatst gewijzigd door Pfffff op 08 sep 2007 01:51, 1 keer totaal gewijzigd.

elianne
Berichten: 144
Lid geworden op: 15 aug 2006 00:01

Re: Super Adres!

Ongelezen bericht door elianne »

Ik hoor graag hoe de plaatsing is gegaan, nooit te vroeg juichen maar pas als alles achter de rug is! Succes en ik hoop voor je dat het inderdaad gaat zoals je verwacht.

superrobbie
Berichten: 87
Lid geworden op: 01 jul 2005 19:08

Re: Super Adres!

Ongelezen bericht door superrobbie »

erg doorzichtig dit.....

GWTE
Berichten: 928
Lid geworden op: 21 mei 2007 21:16

Re: Super Adres!

Ongelezen bericht door GWTE »

En jullie vinden mijn reacties niet inhoudelijk genoeg? Oooooohhhhhhhhhhhh ja. Nee, nou snap ik het.

brenda229
Berichten: 277
Lid geworden op: 21 mei 2006 17:56

Re: Super Adres!

Ongelezen bericht door brenda229 »

bah weer iemand die z;on goed adres weet! maar gewoon wil verdienen!

Zo had de bouwer ook een geweldig adres voor ons nieuwbouw huis en kregen extra korting. We hebben 10 offertes opgevraagd en hij was de allerduurste !
Veel bewoners zijn eringetrapt! Wat een drama. bij de een was de keuken niet besteld, bij de ander moest een jaar wachten op opleverpunten en daar was slordig werk afgeleverd.
per saldo was niemand tevreden!
Blij dat we naar een ander bedrijf zijn gegaan! Waar we top geholpen zijn, goede prijs en goede service!

Bries72
Berichten: 6
Lid geworden op: 30 sep 2010 19:04

Re: Super Adres!

Ongelezen bericht door Bries72 »

ehhh....dit topic is drie jaar oud! :roll:

Gesloten