LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] superkeukens en keukenspectrum

Goede of slechte ervaringen met keukens? Geef hier jouw mening.
AMIGO
Berichten: 4
Lid geworden op: 25 okt 2005 19:41

superkeukens en keukenspectrum

Ongelezen bericht door AMIGO »

Hallo heeft er iemand ervaring met keukens die bij 1 van deze zaken is gekocht. Hiermee bedoel ik of de keukens aan de verwachtingen voldoen aangezien deze zaken naar verhouding goedkopere keukens verkopen.

Magdalena19
Berichten: 1
Lid geworden op: 25 okt 2005 20:09

Re: superkeukens en keukenspectrum

Ongelezen bericht door Magdalena19 »

Ik heb vorig jaar een keuken besteld bij superkeukens in Cruqius en ik ben te woord gestaan door een hele aardige man die al onze vragen netjes beantwoorde en toen wij vertelden serieus bealngstelling te hebben netjes voorstelde een afspraak te maken zodat hij de tijd voor ons had en alles uit kon leggen hij vroeg ons de bouwtekening mee tenemen zodat hij de maten voor de keuken had etc. Hij heeft eerst gevraagd hoeveel geld we ongeveer wilde besteden en wat wij perse wilde hebben etc en toen heeft hij eerst de keuken op papier gezet en toen zijn we de frontjes gaan uitzoeken. Het enige minpuntje was dat bij levering de schouwkap een enorme deuk had en dat bij nalevering de verkeerde maat was geleverd. Maar het is netjes in orde gekomen en we hebben geen klachten over superkeukens. We zijn netjes te woord gestaan door een verkoper die luisterde naar onze wensen en ons een paar suggesties gaf maar absoluut niet opdringerig was en het probleem was netjes en zonder morren zo opgelost. Kortom ik had alleen maar hulde voor Superkeukens. Mijn neef heeft twee maanden later nav mijn ervaringen daar ook een keuken gekocht en was ook zeer tevreden. Beide keukens hebben we trouwens zelf geplaats, dus met het plaatsen van de keukens hebben we geen ervaring.

habe
Berichten: 122
Lid geworden op: 24 jul 2005 21:40

Re: superkeukens en keukenspectrum

Ongelezen bericht door habe »

Superkeukens verkoopt keukens van de merken NOBILIA, NOLTE en (misschien nog) HABEMAT. Nolta was vroeger het hoofdmerk van Verkerk keukens. Nobilia heeft in Verl in Duitsland een gigantische fabriek waar volautomatisch ca, 1200 keukens per dag worden geproduceerd. Het is de grootste keukenfabriek vanb Duitsland.

Er is er maar een die groter is (ALNO). Maar deze produceert is ca. 6 verschillende fabrieken, verspreid over geheel duitsland. grotere

De kwaliteit van beiden is prima. Het is niet de top, maar ook geen huurwoningkwaliteit. Meestal werken ze echter met spaanplaat bladen, met opbouwspoelbakken. Tegen een meerprijs kun je echter ook multiplex of graniet krijgen.

kzin
Berichten: 216
Lid geworden op: 12 aug 2005 19:22

Re: superkeukens en keukenspectrum

Ongelezen bericht door kzin »

Beide zaken vissen in dezelfde vijver, en beide zaken willen natuurlijk graag iets verkopen. Al lijken ze zich niet echt met mandemakers verkoop methodes bezig te houden(wel zo prettig) Nobilia is inderdaad een reus van een fabrikant, die gezien het grote aantal keukens wat ze maken ,verbazend weinig op deze site te vinden is. Kan natuurlijk ook betekenen dat ze het goed doen. Over goede zaken wordt nooit gezeurd :D

kzin
Berichten: 216
Lid geworden op: 12 aug 2005 19:22

Re: superkeukens en keukenspectrum

Ongelezen bericht door kzin »

Goh, weinig reacties verder. Ik dacht dat met name Superk. toch een redelijke grote keten was, vaak geven die een hoop reacties. :wink:

Gesloten