LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Superkeukens maakt fout, legt probleem bij ons

Goede of slechte ervaringen met keukens? Geef hier jouw mening.
stofzuigertje

Re: Superkeukens maakt fout, legt probleem bij ons

Ongelezen bericht door stofzuigertje »

Mijn zoon heeft appartement met 280 op tekening.
Onder op vloer 2805 en boven 2795 dus niet rechte muren.
Buikje links en schuin rechts.

Gelukkig heb ik een 270 keuken besteld en daarom aan beide zijde een paneel van 5 cm kunnen aanpassen aan de met
bierflesje als waterpas gemaakte muren!
Keukens zijn altijd precies op maat en recht, maar muren?
Daarom houden goede vakmensen tenminste 5 en liefst 10 cm ruimte voor dit soort gevallen.
Alleen blij nameten en controle of ze recht en zowel boven als onder op maat zijn is minder marge mogelijk.

kweenie
Berichten: 15948
Lid geworden op: 24 okt 2007 15:04

Re: Superkeukens maakt fout, legt probleem bij ons

Ongelezen bericht door kweenie »

16again schreef:
kweenie schreef:Ik heb het sterke vermoeden dat we hier maar een, sterk gekleurde, kant van het verhaal horen.
Mijn insteek is dat de openingspost, al dan niet gekleurd, het startpunt van de discussie is. En niet ieders vrije interpretatie van die openingspost.
Akkoord. Maar zinnen zoals "Wij gebeld naar Superkeukens om hun fout aan te kaarten: 'Dat is jullie probleem." laten toch weinig aan vrije interpretatie over. Blijkbaar wou TS de fout bij de winkel leggen, waarop de winkel aangeeft dat het niet de fout van de winkel was, maar van TS.
Ook dat "onze papieren die we mee hadden genomen naar Superkeukens" worden gecheckt in plaats van bijvoorbeeld de ondertekende offerte doen mij wel de wenkbrauwen fronzen.

*.*
Berichten: 169
Lid geworden op: 11 sep 2007 14:18

Re: Superkeukens maakt fout, legt probleem bij ons

Ongelezen bericht door *.* »

Inderdaad een erg eenzijdig verhaal.
Ook een Superkeukens winkel zal meedenken om dit op te lossen.

U krijgt bij de aankoop toch ook duidelijke maatschetsen mee die u, zeker als u alle zelf gaat doen, nogmaals terdege nakijkt.

Goede leer voor de volgende keer, zet niet direct een handtekening maar loop een koopovereenkomst punt voor punt door.

Ben benieuwd of Superkeukens hierop reageert.

BL2
Berichten: 4834
Lid geworden op: 08 sep 2016 22:02

Re: Superkeukens maakt fout, legt probleem bij ons

Ongelezen bericht door BL2 »

stofzuigertje schreef:......Mijn zoon heeft appartement met 280 op tekening.
Onder op vloer 2805 en boven 2795 dus niet rechte muren.
Buikje links en schuin rechts.

Gelukkig heb ik een 270 keuken besteld en daarom aan beide zijde een paneel van 5 cm kunnen aanpassen........
Erg bedankt voor je praktijkervaring :D :D

Gesloten