LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Superkeukens met Constructa en Ariston apparatuur?

Goede of slechte ervaringen met keukens? Geef hier jouw mening.
kzin
Berichten: 216
Lid geworden op: 12 aug 2005 19:22

Re: Superkeukens met Constructa en Ariston apparatuur?

Ongelezen bericht door kzin »

Nou dan klopt mijn verhaal toch?? IK was ook niet degene die beweerde dat Bosch dat deed, was dacht zelfstandige die dat schreef :P

siemens
Berichten: 232
Lid geworden op: 08 apr 2008 19:33

Re: Superkeukens met Constructa en Ariston apparatuur?

Ongelezen bericht door siemens »

wel eens een aristan wasmachine gehad, gelukig binnen het jaar kunnen inruilen voor 50 euro van de nieuw prijs, hij was inmiddels 3 x gerepareert , toen ingeruild voor een bosch met 1500 tpm en deze draait al 10 jaar probleem loos, dus als je een ariston koop doe het dan bij een zaak die goede service verleent.

Sute
Berichten: 9
Lid geworden op: 15 dec 2007 17:08

Re: Superkeukens met Constructa en Ariston apparatuur?

Ongelezen bericht door Sute »

Hallo allemaal,

Wij hebben een probleem...Wij hebben in 2005 een keuken gekocht bij superkeukens met inbouwapparatuur van Ariston. Nu is het zo dat de vaatwasser stuk is. Inmiddels al 3 maanden. Eerst begon het met de deur waarvan de scharnieren naar binnen waren gegaan (zodat de deur niet meer open kon).Gezien de (hele) hoge reparatiekosten hebben we dit zelf laten maken.Maar dat is al zo'n 1 1/2 jaar geleden.Nu is het probeem dat waarschijnlijk de electronica is doorgebrand in de deur.Ik had hem aangezet s'avonds en het begon naar verbrand plastic te ruiken.We hebben hem natuurlijk direct uitgezet.We hebben eerst gebeld met de reparatieafdeling van Ariston, maar ze vroegen (belachelijk) veel geld voor de voorrijkosten en de reparateur en de reparatiekosten! We zijn terug gegaan naar Superkeukens en daar het probleem voorgelegd. Deze zou bellen met de leverancier van Ariston. Dit is gebeurd, maar de leverancier kan niets voor ons doen dan alleen korting geven op de reparatiekosten. (Tevens moesten wij ook nog eens bellen met deze leverancier om afspraken te maken, terwijl op verschillende sites (consuwijzer,etc) staat dat wij dat niet eens hoeven te doen.) Aangezien dit maar zo'n 10% is gaan wij hier niet mee accoord. We zijn weer terug geweest naar Superkeukens en weer ons verhaal daar neergelegd ( week geleden). Ik heb al op internet een beetje rond gekeken naar wat onze eventuele rechten zijn. Hebben jullie hier misschien ervaring mee, of weet iemand van jullie wat wij het beste kunnen doen?Want we zijn het afwassen met de hand wel een beetje zat :?
Tevens hebben we tot op heden nog niets gehoord van Superkeukens.

Hopelijk kunnen jullie iets voor ons betekenen?? :?:
Alvast bedankt :!:

Groeten Sute

Gesloten