LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Systemat keuken

Goede of slechte ervaringen met keukens? Geef hier jouw mening.
alexes
Berichten: 10
Lid geworden op: 15 sep 2007 22:45

Re: Systemat keuken

Ongelezen bericht door alexes »

Zelfstandigste .....

siemens ja volgens mij is dit de nieuwe serie van Häcker maar op internet kan ik er nog weinig over lezen. Maar zal inderdaad is de leverancier vragen.

Heeft er nog iemand tips waar ik op moet letten bij het kopen van een keuken van Häcker? Hoogtes? of schanieren?

zelfstandigste
Berichten: 1971
Lid geworden op: 16 jan 2007 22:45
Locatie: Belgie

Re: Systemat keuken

Ongelezen bericht door zelfstandigste »

Posting 22 juli 7.58
Wij hebben een keuken gekocht in Duitsland van het merk Häcker Elegance.
Posting 23 juli 9.29
Heeft er nog iemand tips waar ik op moet letten bij het kopen van een keuken van Häcker? Hoogtes? of schanieren
Que? :?

siemens
Berichten: 232
Lid geworden op: 08 apr 2008 19:33

Re: Systemat keuken

Ongelezen bericht door siemens »

Inderdaad nu te laat voor vragen de handtekening is immers al gezet,
Als je een keuken uit duitsland haald let op dat er nederlandse
gas toestellen geleverd worden , ivm een ander gasnet dan in duitsland.
De betalings/garantie voorwaarde zijn wel leuk om te weten voordat je een handtekening zet.Suk6 met het keuken kopen.. :wink:

alexes
Berichten: 10
Lid geworden op: 15 sep 2007 22:45

Re: Systemat keuken

Ongelezen bericht door alexes »

We hebben een keuken gekocht maar we mogen uiteraard altijd upgraden het duurt nog even voordat het huis er staat en we mogen nog wat dingen wijzigen. Ze zijn erg coulant en niet opdringerig.

Dat van die gas toestellen is dus een goede tip om even mee te nemen morgen.

betalingsvoorwaarde is goed want het is betalen na levering/plaatsen.
We hebben al onze spullen van siemens en volgens mij is dat in nederland 5 jaar garantie en in Duitsland 2 jaar (dacht ik)

Maar we hebben uiteraard ook gekeken voor keuken in nederland. Ik ben heel wat zaken afgelopen ze begonnen met een prijs van 15000 euro en uiteindelijk zakten ze naar 7750 euro. Het was een mooie prijs maar het voelde niet echt goed. En nu hebben we voor iets meer geld een gespoten keuken, alles van siemens en een erg mooi granieten blad + plaatsen.

ikkedus2
Berichten: 62
Lid geworden op: 03 okt 2005 21:06

Re: Systemat keuken

Ongelezen bericht door ikkedus2 »

Garantievoorwaarden Siemens is als deze via Siemens Nederland zijn ingekocht bij 4 apparaqten of meer 5 jaar. Gekocht via Duitsland dan zijn de Duitse voorwaarde van toepassing.

Skypo
Berichten: 35
Lid geworden op: 28 jul 2010 20:19

Re: Systemat keuken

Ongelezen bericht door Skypo »

Nvm.

Gesloten