LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Tevreden over Grando Hoofddorp

Goede of slechte ervaringen met keukens? Geef hier jouw mening.
aukevanderwal
Berichten: 2
Lid geworden op: 30 mar 2011 16:14

Tevreden over Grando Hoofddorp

Ongelezen bericht door aukevanderwal »

Een keer een ander geluid. Gisteren is mijn bij Grando Hoofddorp gekochte keuken opgeleverd. Het resultaat stemt tot volle tevredenheid. Aankoop, advisering, levering en plaatsing verliepen vlekkeloos. Misschien is Grando niet de goedkoopste keukenleverancier van Nederland, maar de geboden kwaliteit en service rechtvaardigen dat.

Voor alle duidelijkheid: ik ben geen medewerker en ben niet "omgekocht". Ik ben gewoon een erg tevreden klant. Die bestaan ook. Echt waar.

dhc
Berichten: 4586
Lid geworden op: 24 aug 2008 20:38

Re: Tevreden over Grando Hoofddorp

Ongelezen bericht door dhc »

En toch is het spam, leg mij maar eens uit waarom je je voor deze zeer belangrijke mededeling hebt aangemeld....

aukevanderwal
Berichten: 2
Lid geworden op: 30 mar 2011 16:14

Re: Tevreden over Grando Hoofddorp

Ongelezen bericht door aukevanderwal »

Het is geen belangrijke mededeling. Het is niets meer of minder dan een reactie van een tevreden klant. Zijn positieve geluiden per definitie spam?

hyama
Berichten: 104
Lid geworden op: 13 nov 2007 20:48

Re: Tevreden over Grando Hoofddorp

Ongelezen bericht door hyama »

hij bedoelt 30 mrt geregistreerd

,en dan dit positieve bericht dat zien de verkopers als spam,maar ja de meeste zijn het niet gewend dat alles in 1 x goed gaat :D

Ferry26
Berichten: 191
Lid geworden op: 09 jan 2006 13:04

Re: Tevreden over Grando Hoofddorp

Ongelezen bericht door Ferry26 »

Toch wel apart hoor. Het schijnt dat dit een forum is waar je je positieve en negatieve ervaringen kunt delen met mede consumenten. Als er dan eindelijk een keer een positief geluid is uit keukenland, krijg je gelijk van dit soort discussies.

Heer van der Wal, ik wens u heel erg veel plezier met uw nieuwe keuken ! :D

dhc
Berichten: 4586
Lid geworden op: 24 aug 2008 20:38

Re: Tevreden over Grando Hoofddorp

Ongelezen bericht door dhc »

"Normaal" gesproken is dit een forum voor consumenten met consumentenvragen/klachten.
Het is niet "normaal" dat iemand zich speciaal registreert om een bedrijf een veer in de gat te steken...

Dus...spam!

echwel
Berichten: 86
Lid geworden op: 27 apr 2010 00:07

Re: Tevreden over Grando Hoofddorp

Ongelezen bericht door echwel »

mee eens!!

hyama
Berichten: 104
Lid geworden op: 13 nov 2007 20:48

Re: Tevreden over Grando Hoofddorp

Ongelezen bericht door hyama »

tsjee wat zuur zeg

dhc
Berichten: 4586
Lid geworden op: 24 aug 2008 20:38

Re: Tevreden over Grando Hoofddorp

Ongelezen bericht door dhc »

hyama schreef:tsjee wat zuur zeg
Dat kun jij zuur vinden, het is tegen de gedragsrgels en tevens om dit forum te beschermen tegen allerlei vage tevreden klantjes van vage bedrijfjes.
Soms posten die gasten zelf een topic waarop de secretaresse vlak daarna een postief bericht dumpt.
Hoezo doorzichtig?

Ferry26
Berichten: 191
Lid geworden op: 09 jan 2006 13:04

Re: Tevreden over Grando Hoofddorp

Ongelezen bericht door Ferry26 »

Ja ja mensen dhc heeft de gedragsregels bestudeerd van de site. Hij kan u werkelijk alles vertellen wat wel en niet mag.

Ik kan niet opmaken uit deze topic dat het hier een vage nepklant betreft van een vaag bedrijfje ? Grando is immers een vrij bekend keukenbedrijf. Dus alleen maar aannames van je dhc..

Het betreft dus nog steeds een klant die zijn positieve ervaring deelt op dit forum. Lijkt mij niet tegen de regels dhc ? Dit is juist waar Tros radar voor is.
"Normaal" gesproken is dit een forum voor consumenten met consumentenvragen/klachten.
Is weer iets wat je zelf verzint. Het is een consumenten site waar mensen advies inwinnen over een aankoop die ze wellicht willen doen. Dus ook positieve ervaringen zijn hier van harte welkom. Ik ben het eens dat het met name klachten en vragen zijn, maar dit wil niet zeggen dat positieve ervaringen mededelen niet is toegestaan.

dhc
Berichten: 4586
Lid geworden op: 24 aug 2008 20:38

Re: Tevreden over Grando Hoofddorp

Ongelezen bericht door dhc »

Iemand die het presteert om in 5 jaar tijd, 12 reacties te plaatsen denkt mij te moeten terechtwijzen?
Helaas, gaat je niet lukken, of je moet solliciteren naar een moderator functie.
Misschien is dat leuk voor je?

zelfstandigste
Berichten: 1971
Lid geworden op: 16 jan 2007 22:45
Locatie: Belgie

Re: Tevreden over Grando Hoofddorp

Ongelezen bericht door zelfstandigste »

@dhc, niet te hoog van de toren blazen!

Als men zo handig is kan men de naam auke van der wal eens grondig onderzoeken en er achter komen dat er geen enkele link te vinden is met Grando. Dat pleit voor een waarheidsgetrouw bericht; dus het kan !?

Natuurlijk kan ook van Grando wel eens een positieve klant reageren :wink: ; is zelfs mij ook eens gebeurt op dit forum :shock: :)

groteknuffelbeer
Berichten: 40
Lid geworden op: 28 nov 2009 07:47

Re: Tevreden over Grando Hoofddorp

Ongelezen bericht door groteknuffelbeer »

Registratie is om 15:14 uur, dus verkoper heeft niet veel te doen in de showroom. Triest :D

dhc
Berichten: 4586
Lid geworden op: 24 aug 2008 20:38

Re: Tevreden over Grando Hoofddorp

Ongelezen bericht door dhc »

[quote="zelfstandigsteAls men zo handig is kan men de naam auke van der wal eens grondig onderzoeken en er achter komen dat er geen enkele link te vinden is met Grando. Dat pleit voor een waarheidsgetrouw bericht; dus het kan !?

[/quote]


Ja en? Als je mijn naam googelt vind je ook geen enkele link met mijn werkgever...
Je conclusie slaat dus nergens op.

zelfstandigste
Berichten: 1971
Lid geworden op: 16 jan 2007 22:45
Locatie: Belgie

Re: Tevreden over Grando Hoofddorp

Ongelezen bericht door zelfstandigste »

Ja en? Als je mijn naam googelt vind je ook geen enkele link met mijn werkgever...
Je conclusie slaat dus nergens op.
Wie heeft het over googlen?

Alleen het feit dat u ongestaafde aannames maakt zegt al meer over u dan de topicstarter.......

stuur me maar een Pb'tje met uw naam en ik vind uw werkgever 8)

Ter verduidelijking; ook ik heb, zonder mijn gegevens kenbaar gemaakt te hebben gemaakt, in het forum een reactie mogen ontvangen (gelukkig een positieve)

Tenslotte zeg ik dat grando ook een tevreden klant KAN achterlaten welk een reactie op het forum geeft. Dat is een conclusie, geen feit ! (het is "weerlegbaar")



Topicstarter heeft 2 mogelijkheden....Of hij is leraar in omgeving A'dam of hij is directeur bij een bedrijf in gezondheidszorg.
De 10 andere "naamgenoten" in Nederland zijn gezien de woordkeuze lager opgeleid of wonen simpelweg te ver om bij Grando Hoofddorp een keuken te halen.

dhc
Berichten: 4586
Lid geworden op: 24 aug 2008 20:38

Re: Tevreden over Grando Hoofddorp

Ongelezen bericht door dhc »

stuur me maar een Pb'tje met uw naam en ik vind uw werkgever
Niet.....

En als je directeur bent koop je geen keuken bij Grando, dus....

Prettige dag verder.

Berenice
Berichten: 231
Lid geworden op: 03 nov 2006 13:04

Re: Tevreden over Grando Hoofddorp

Ongelezen bericht door Berenice »

Nou dan hoop ik maar dat ik lang genoeg geregistreerd ben en genoeg posts heb om te zeggen dat ook ik tevreden ben over Grando. Weliswaar niet Hoofddorp maar Hoogvliet. Ik heb hier ook een prachtige keuken gekocht, was tevreden over de prijs, hij is keurig neergezet en de monteur kwam later nog een keer terug om de kasten weer te stellen voor ons.
Dus het is even eng.. maar het kan zo maar dat mensen tevreden zijn.

zelfstandigste
Berichten: 1971
Lid geworden op: 16 jan 2007 22:45
Locatie: Belgie

Re: Tevreden over Grando Hoofddorp

Ongelezen bericht door zelfstandigste »

En als je directeur bent koop je geen keuken bij Grando, dus....
Over "een nergens op slaande conclusie" gesproken :roll:
Ik ken aardig wat vermogende mensen die een keuken bij een DMG winkel hebben gekocht

stuur me maar een Pb'tje met uw naam en ik vind uw werkgever

Niet.....
De topicstarter noemt zonder argwaan zijn naam dat is tenminste respectabel te noemen tegenover uw reacties

Op dit moment vertrouw ik de , enkele berichten postende, topicstarter meer dan een doorweekte forumdeelnemer die denkt dat hij alwetend is op alle onderwerpen. Schoenmaker hou je bij de leest.....
Prettige dag verder.
Dank u, het was een prettige dag; weer een projectje gescoord 8)

Dus het is even eng.. maar het kan zo maar dat mensen tevreden zijn.
Het is alleen maar eng als men zelf ontevreden is.... 8)
Laatst gewijzigd door zelfstandigste op 08 apr 2011 16:51, 1 keer totaal gewijzigd.

Rebellian
Berichten: 169
Lid geworden op: 25 nov 2010 09:49

Re: Tevreden over Grando Hoofddorp

Ongelezen bericht door Rebellian »

En ik ben tevreden over de supermarkt, mijn brood was heerlijk vandaag.

Heb ik wel genoeg posts om hierover te schrijven?

Over zuur gesproken..... zielig hoor.

zelfstandigste
Berichten: 1971
Lid geworden op: 16 jan 2007 22:45
Locatie: Belgie

Re: Tevreden over Grando Hoofddorp

Ongelezen bericht door zelfstandigste »

Heb ik wel genoeg posts om hierover te schrijven?
Over zuur gesproken..... zielig hoor.
Ja, en waag het niet om directeur te zijn! dan hoor je ook niet op het forum! :wink: :lol:

Gesloten