Tweedehands Keukensbudget: beschadigde keuken, toestellen werken niet, geen contact

Goede of slechte ervaringen met keukens? Geef hier jouw mening.
Sanne Zeist
Berichten: 1
Lid geworden op: 05 nov 2021 10:37

Tweedehands Keukensbudget: beschadigde keuken, toestellen werken niet, geen contact

Ongelezen bericht door Sanne Zeist »

Helaas ben ik opgelicht door www.tweedehandskeukenbudget.nl
De keuken is helemaal beschadigd geleverd en de toestellen die ik wil gebruiken werken niet.
De telefoon nemen ze niet meer op.

Een gewaarschuwd mens telt voor twee!
After service is ver te zoeken en de kwaliteit van de keuken is bar slecht.
Ze adverteren in Eindhoven, en in verschillende steden en gebruiken verschillende namen.
Telefoon wordt opgehangen en je krijgt geen enkele response.

tweedehandskeukenbudget is een bedrijf die mensen oplicht helaas!!

Seinhuis
Berichten: 2375
Lid geworden op: 20 dec 2020 17:18

Re: Tweedehands Keukensbudget: beschadigde keuken, toestellen werken niet, geen contact

Ongelezen bericht door Seinhuis »

Neem contact op met je rechtsbijstandverzekering, www.juridischloket.nl of www.consumentenbond.nl/juridisch-advies.

De spullen van de keuken moeten gewoon werken, tenzij dit eerder vermeld was.

rvjapio
Berichten: 1002
Lid geworden op: 17 apr 2017 18:47

Re: Tweedehands Keukensbudget: beschadigde keuken, toestellen werken niet, geen contact

Ongelezen bericht door rvjapio »

Bent u van tevoren gaan kijken? Want daar adverteren ze mee.

Ivo.w
Berichten: 1754
Lid geworden op: 18 feb 2018 12:07

Re: Tweedehands Keukensbudget: beschadigde keuken, toestellen werken niet, geen contact

Ongelezen bericht door Ivo.w »

Dat een tweedehands product een zekere mate van (gebruiks)schade heeft is normaal. Zo heeft nagenoeg elke tweedehands auto wel wat krasjes, een klein putje en/of een vlekje in het interieur. Dat hoort er bij.

Dat apparatuur niet werkt is wel een tekortkoming. Je mag er vanuit gaan dat hetgeen waarmee geadverteerd wordt aanwezig is en het ook doet. Weliswaar zonder garantie (tenzij anders gecommuniceerd). Dus wat het vandaag doet, kan morgen stuk zijn.

Moneyman
Berichten: 30049
Lid geworden op: 18 feb 2015 11:36

Re: Tweedehands Keukensbudget: beschadigde keuken, toestellen werken niet, geen contact

Ongelezen bericht door Moneyman »

Ivo.w schreef:
05 nov 2021 12:40
Je mag er vanuit gaan dat hetgeen waarmee geadverteerd wordt aanwezig is en het ook doet. Weliswaar zonder garantie (tenzij anders gecommuniceerd).
Onjuist. Ook tweedehands artikelen hebben gewoon garantie. En al helemaal als je van een professional verkoper koopt, zoals hier het geval is.

alfatrion
Berichten: 21907
Lid geworden op: 25 jul 2006 21:05

Re: Tweedehands Keukensbudget: beschadigde keuken, toestellen werken niet, geen contact

Ongelezen bericht door alfatrion »

Ik heb de indruk dat TS niet klaagt over een klein krasje of putje.

Aygulf
Berichten: 379
Lid geworden op: 03 aug 2018 16:39

Re: Tweedehands Keukensbudget: beschadigde keuken, toestellen werken niet, geen contact

Ongelezen bericht door Aygulf »

Sanne Zeist schreef:
05 nov 2021 10:41
Helaas ben ik opgelicht door www.tweedehandskeukenbudget.nl
De keuken is helemaal beschadigd geleverd en de toestellen die ik wil gebruiken werken niet.
De telefoon nemen ze niet meer op.

Een gewaarschuwd mens telt voor twee!
After service is ver te zoeken en de kwaliteit van de keuken is bar slecht.
Ze adverteren in Eindhoven, en in verschillende steden en gebruiken verschillende namen.
Telefoon wordt opgehangen en je krijgt geen enkele response.

tweedehandskeukenbudget is een bedrijf die mensen oplicht helaas!!
Volgens hun site geven ze drie maanden garantie op apparatuur. Toen de keuken werd afgeleverd hebt u toen niet gezien dat deze helemaal (?) beschadigd was? Neem aan dat u de keuken van tevoren toch gezien hebt. Ik vraag me af waar de oplichting betrekking op heeft.

Petra1987
Berichten: 524
Lid geworden op: 28 aug 2018 21:17

Re: Tweedehands Keukensbudget: beschadigde keuken, toestellen werken niet, geen contact

Ongelezen bericht door Petra1987 »

Geen KVK en vestigingen gegevens . Contact alleen via email. Dit zegt mij al genoeg, het komt niet betrouwbaar over.

Aygulf
Berichten: 379
Lid geworden op: 03 aug 2018 16:39

Re: Tweedehands Keukensbudget: beschadigde keuken, toestellen werken niet, geen contact

Ongelezen bericht door Aygulf »

Petra1987 schreef:
05 nov 2021 20:47
Geen KVK en vestigingen gegevens . Contact alleen via email. Dit zegt mij al genoeg, het komt niet betrouwbaar over.
KVK-nummer
77312201
Vestigingsnr
000045020906
Adres
Ekkersrijt 7206
Postcode
► 5692 HE
Plaats
► Son en Breugel

PeterPeters1966
Berichten: 1545
Lid geworden op: 06 jan 2021 22:51

Re: Tweedehands Keukensbudget: beschadigde keuken, toestellen werken niet, geen contact

Ongelezen bericht door PeterPeters1966 »

Ik vind het best nog wel absurd hoge prijzen voor tweedehandsmeuk. En echt mooi wordt het nooit, want een keuken is altijd op maat gemaakt voor een bepaalde keuken, vaak met passtukken. En die kan je dan natuurlijk net niet meer vinden in de juiste kleur als je tweedehands koopt.

Petra1987
Berichten: 524
Lid geworden op: 28 aug 2018 21:17

Re: Tweedehands Keukensbudget: beschadigde keuken, toestellen werken niet, geen contact

Ongelezen bericht door Petra1987 »

Aygulf schreef:
07 nov 2021 08:54
Petra1987 schreef:
05 nov 2021 20:47
Geen KVK en vestigingen gegevens . Contact alleen via email. Dit zegt mij al genoeg, het komt niet betrouwbaar over.
KVK-nummer
77312201
Vestigingsnr
000045020906
Adres
Ekkersrijt 7206
Postcode
► 5692 HE
Plaats
► Son en Breugel
KVK nummer kom je niet tegen op de website. Dit is een verplichting als je verkoopt via een website.

Schoorhout
Berichten: 1
Lid geworden op: 14 feb 2022 12:54

Re: Tweedehands Keukensbudget: beschadigde keuken, toestellen werken niet, geen contact

Ongelezen bericht door Schoorhout »

Ook wij hebben ervaringen hen:

Ze doen zich voor onder allerlei verschillende namen. Zo zijn of waren ze te vinden op bijvoorbeeld marktplaats onder verschillende namen, waaronder keuken verwijderen/installeren uit Breda. Hun site (tweedehandskeukenbudget.nl) verwijst weer naar Son en Breugel.

De site is schimmig en ook het contact. Wij hebben helaas niet naar ons onderbuik gevoel geluisterd en zijn door de heren opgelicht.
Ik sluit overigens niet uit dat ze ook onder nog meer andere namen opereren op Marktplaats, en diverse sites in de lucht houden.

Hun vestigingsadres is een verzameladres, zegt vaak ook genoeg. Hun bedrijfsnaam is daar niet geregistreerd.

Wij hebben ten tijde van de oplichting marktplaats ingelicht. Echter is onze ervaring dat Marktplaats nooit enige actie onderneemt tegen oplichting. Het verdienmodel is daarvoor te lonend denk ik.

Kortom, genoeg tekenen aan de wand dat hier zaken niet kloppen.

Advies = wegblijven bij dit ‘bedrijf’.

mireilleklabbers
Berichten: 1
Lid geworden op: 27 jul 2017 11:27

Re: Tweedehands Keukensbudget: beschadigde keuken, toestellen werken niet, geen contact

Ongelezen bericht door mireilleklabbers »

Ook ik heb helaas een hele slechte ervaring met hun, dat ik op het punt sta om een zaak aan te gaan spannen tegen hun!!!

Een keuken van 3200,- aangeschaft en de eerste fouten dienden zich al aan bij levering (in de avond, in het donker)
De factuur hadden ze niet bij zich en ook de gaskookplaat die er oorspronkelijk bij zat heb ik niet ontvangen die dag. Daarbij zou de keuken in zijn geheel gereinigd worden en de kitrand zou verwijderd worden. Dit was niet gebeurt.

Na contact, bleef reactie vanuit hun uit. Toen ik eenmaal belde met een ander telefoonnummer en teruggebeld werd, kreeg ik te horen "alles komt goed", maar wat een onbeschofte varkens zijn het. De toon die aangeslagen werd, was ronduit brutaal! Daarna werden afspraken niet nagekomen, niet 1x maar 5x. Uiteindelijk heb ik 4x een andere niet werkende of te grote vaatwasser ontvangen en werkt deze nog niet, ik heb 3x een andere inductiekookplaat ontvangen. De 1e werkte niet en de andere 2 waren kapot. In eerste instantie miste 4 pootjes, kregen we andere pootjes geleverd en die waren kapot en ook nog eens te hoog. Ik mis nog de bakken in de koelkast, waardoor alle flessen eruit vallen. Ik heb nu al ruim 3 weken een incomplete keuken. Ik ga vandaag ergens anders apparatuur bestellen en een zaak tegen hun aanspannen via mijn rechtsbijstand, want dit is pure oplichterij! Heb gelukkig al contact gehad met een jurist, die aangegeven heeft dat ik helemaal in mijn recht sta.

Ik heb zelfs nog een oplossing bedacht waarbij hun sowieso het bedrag van de inductiekookplaat terug geven, die ik ervoor betaald heb (omdat deze apart extra bijbesteld was) en dat ze de helft van een refurbished vaatwasser meebetalenb, maar zelfs daar krijg ik geen reactie op. Dan maar voor de volle mep een eis neerleggen inclusief schadevergoeding.

Kortom = doe geen zaken met Tweedehandskeukenbudget, want je komt bedrogen uit!!!

Gesloten