LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Uiteindelijk geen cadeau bij Tulpkeuken

Goede of slechte ervaringen met keukens? Geef hier jouw mening.
Jet64
Berichten: 4
Lid geworden op: 02 feb 2011 16:57

Uiteindelijk geen cadeau bij Tulpkeuken

Ongelezen bericht door Jet64 »

Na bijna 2 jaar ellende, woede, stress enz is onze Tulpkeuken nu eindelijk in orde. Het enige wat er nog is, is het geschenk dat we nog te goed hebben. We kozen destijds voor de laptop. Omdat het van in het begin allemaal heel naar loopt met Tulp, diverse beschadigingen, al bij levering geconstateerd. Verkeerde montage's enz. Zo erg dat de geschillencommissie er aan te pas moest komen. Maar nu eindelijk alles "goed" is vroegen we om de laptop. En nu komt het: De laptop zouden wij al gehad hebben en omdat wij zo tevreden waren over de keuken hebben we die laptop aan de verkoopster cadeau gedaan!?!?!?! Wat krijgen we nou?! We hebben nooit een laptop gehad, we zijn niet tevreden over de keuken! Wat denken die wel! En nu komt de grootste grap, we hebben hem zelfs in haar auto gelegd! Wat is dat daar voor zaak bij Tulp Goes, ze houden daar zelf de cadeaus van klanten en zeggen dan, ach ze waren zo tevreden, dat ze het cadeau niet hoefden en ze legden het zo bij mij in de auto. Hoe we aan haar sleutels kwamen weet ik dan niet maar het is de grootste nonsens ever!! Het is schandalig! De praktijken die ze er bij Tulpkeukens op na houden vind ik wel heel schoftig! Dit moet gewoon openbaar worden gemaakt, want Tulp?! Met eerlijkheid houd je het veel langer vol.

16again
Berichten: 16077
Lid geworden op: 02 jul 2003 22:18

Re: Uiteindelijk geen cadeau bij Tulpkeuken

Ongelezen bericht door 16again »

Waarom komt laptop nu pas ter sprake? dit had al direct bij verkoop of 1e levering geregeld kunnen worden.
De laptop zouden wij al gehad hebben
Dan maar even vragen naar kopie van het door jou getekende ontvangstbewijs...
De weg naar geschillencommissie ken je al.

sephora30
Berichten: 4072
Lid geworden op: 22 nov 2010 11:15
Locatie: hutje op de hei

Re: Uiteindelijk geen cadeau bij Tulpkeuken

Ongelezen bericht door sephora30 »

Aangifte doen van diefstal.

legoleek
Berichten: 539
Lid geworden op: 26 aug 2008 17:16

Re: Uiteindelijk geen cadeau bij Tulpkeuken

Ongelezen bericht door legoleek »

mmmm,
of je dan nu blij moet zijn met een laptop van twee jaar oud ? zeker ook een Tulp-computer

16again
Berichten: 16077
Lid geworden op: 02 jul 2003 22:18

Re: Uiteindelijk geen cadeau bij Tulpkeuken

Ongelezen bericht door 16again »

Die 2 jaar oude laptop is ongetwijfeld niet meer leverbaar, toch zal Tulp overeenkomst moeten nakomen.
Dat betekent mogelijk een schadevergoeding of nieuw model uit vergelijkbare prijs categorie

Jet64
Berichten: 4
Lid geworden op: 02 feb 2011 16:57

Re: Uiteindelijk geen cadeau bij Tulpkeuken

Ongelezen bericht door Jet64 »

@ 16again, die laptop kwam nu pas ter sprake omdat nu pas de gehele keuken compleet is denk ik. Ik heb nog nooit een nieuwe keuken gehad en dus ook geen cadeau. Geen idee hoe dat gaat. Bij de verkoop en eerste levering kregen we in ieder geval niets. Neem wel aan dat je voor zoiets moet tekenen voor ontvangst en dat is ons sterkste punt want dat hebben we nooit gedaan.

Jet64
Berichten: 4
Lid geworden op: 02 feb 2011 16:57

Re: Uiteindelijk geen cadeau bij Tulpkeuken

Ongelezen bericht door Jet64 »

Mijn geschenk dat ik bij de aankoop mocht uitkiezen is gewoon in beslag genomen door een verkoopster. Maar wat me nog het meest bezig houd buiten dit alles is dat de directie van Tulpkeukens hier van op de hoogte is. Dat een medewerker dit uithaalt kan ik me nog voorstellen (als ik heel hard mijn best doe) maar dat de directie van Tulpkeukens hiervan op de hoogte is en dat dit blijkbaar zo maar kan dat verbaasd me enorm! Maar gaat dit naar toe?! Nieuwste truc van Tulpkeukens?

Gesloten