LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Unicas keukens

Goede of slechte ervaringen met keukens? Geef hier jouw mening.
BJB
Berichten: 5
Lid geworden op: 27 jun 2005 16:04

Unicas keukens

Ongelezen bericht door BJB »

Iemand ervaring met Unicas keukens?

BJB
Berichten: 5
Lid geworden op: 27 jun 2005 16:04

Re: Unicas keukens

Ongelezen bericht door BJB »

Er heeft toch wel IEMAND een keuken gekocht bij Unicas keukens???
Help, graag je ervaringen...

ronan
Berichten: 125
Lid geworden op: 08 jun 2005 19:42

Re: Unicas keukens

Ongelezen bericht door ronan »

ik zelf heb er helaas voor u nog nooit van gehoord maar dat is opzich niet zo erg misschien is het wel een plaatselijke keukenzaak.
ben je er al geweest en waar ligt deze keukenzaak dan

BJB
Berichten: 5
Lid geworden op: 27 jun 2005 16:04

Re: Unicas keukens

Ongelezen bericht door BJB »

Het is een keukenzaak in het Noorden, ze zitten in Leeuwarden, Wolvega, Drachten, Gorredijk en Hoogeveen.

onderzoeker
Berichten: 51
Lid geworden op: 08 jul 2005 16:07

Re: Unicas keukens

Ongelezen bericht door onderzoeker »

Vrienden van ons hebben hun keuken daar vandaan. Het is ongeveer 2 jaar geleden. Tot nu toe hebben ze geen problemen gehad. Alleen de oven is iets te hoog ingebouwd afgaande op de tekeningen. Maar daar ben je zelf bij. Bekijk voor de koop goed de maten en de verhoudingen. Ik ga binnenkort ook een nieuwe keuken kopen. Ik heb wel bij Unicas rond gekeken maar geen afspraak gemaakt omdat andere zaken een beter gevoel bij ons op riepen maar waarschijnlijk is dat gewoon onzin. Het is van te voren toch moeilijk te zeggen waar je er goed aan doet om een keueken te kopen. Het merk is wel van belang. In ieder geval niet bij tulip kopen heb ik begrepen!

keukenkast
Berichten: 46
Lid geworden op: 18 aug 2006 10:35

Re: Unicas keukens

Ongelezen bericht door keukenkast »

Unicas is failliet...

Pfffff

Re: Unicas keukens

Ongelezen bericht door Pfffff »

:lol:
Laatst gewijzigd door Pfffff op 08 sep 2007 00:04, 1 keer totaal gewijzigd.

ronan
Berichten: 125
Lid geworden op: 08 jun 2005 19:42

Re: Unicas keukens

Ongelezen bericht door ronan »

Leeuwarden - De Friese keukenketen Unicas is door de rechtbank in Leeuwarden failliet verklaard. Het faillissement komt vier weken na het inkoopbedrijf van de keten. Consumenten die een keuken bij het bedrijf hebben besteld, zijn hun geld niet kwijt. De orders zijn overgenomen door Home Center in Wolvega.

Voor mensen die een keuken hadden besteld bij Unicas, heeft het faillissement geen grote financiële gevolgen. ,,De orderportefeuille is verkocht aan Home Center in Wolvega.

http://www.frieschdagblad.nl/artikel.asp?artID=35209

Gesloten