LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Verwijderd

Goede of slechte ervaringen met keukens? Geef hier jouw mening.
Gert Deinum
Berichten: 2
Lid geworden op: 26 apr 2016 18:50

Verwijderd

Ongelezen bericht door Gert Deinum »

Verwijderd
Laatst gewijzigd door Gert Deinum op 28 apr 2016 15:09, 1 keer totaal gewijzigd.

Miepje1
Berichten: 1742
Lid geworden op: 22 feb 2005 15:12

Re: Verwijderd

Ongelezen bericht door Miepje1 »

Hou ons op de hoogte... kan wel eens een geinig topic worden! Ik hoop van harte dat je er nog wat uitsleept, maar ik ben heel benieuwd.

stofzuigertje

Re: Verwijderd

Ongelezen bericht door stofzuigertje »

Als je dure apparaten erbij neemt en ook nog de montage die dan extra duur is betaalde....
Of is het kasten zonder werkblad en lijstjes, en nog bezorg kosten?

Het kan wel, gratis keuken als je de rest voor hun advies prijs zou afnemen want normaal krijg je 50% korting op hele keuken bij hun....
Met de advies prijs is gratis keuken voor geheel Nederland mogelijk!

Liever een Ikea keuken zonder korting dan daar gratis zeg ik zelf dan maar....

Gert Deinum
Berichten: 2
Lid geworden op: 26 apr 2016 18:50

Re: Verwijderd

Ongelezen bericht door Gert Deinum »

Verwijderd
Laatst gewijzigd door Gert Deinum op 28 apr 2016 15:08, 1 keer totaal gewijzigd.

crazyme
Berichten: 8151
Lid geworden op: 10 jun 2005 23:34

Re: Verwijderd

Ongelezen bericht door crazyme »

Een ding weet ik zeker: dmg gaat geen keukens cadeau geven. Zeker niet aan potentiële klanten die marge kunnen genereren.

Welk bewijs heeft u van de gewonnen keuken ?

Wanneer dit een ordinaire truc is om traffic te genereren dan is dat wel een hele kwalijke zaak. Leuk om met de verborgen camera uit te spitten...

tijger1
Berichten: 1647
Lid geworden op: 31 jan 2013 20:54

Re: Verwijderd

Ongelezen bericht door tijger1 »

Ze "delen" wel meer prijzen uit. Lees hier maar eens.

https://kassa.vara.nl/vraag-beantwoord/ ... kers-groep

crazyme
Berichten: 8151
Lid geworden op: 10 jun 2005 23:34

Re: Verwijderd

Ongelezen bericht door crazyme »

Gert Deinum schreef:Verwijderd
Er is vast iets beloofd door mandemakers wanneer hij dit topic verwijderd. Kan niet anders.

stfwlk
Berichten: 181
Lid geworden op: 06 mei 2012 14:01

Re: Verwijderd

Ongelezen bericht door stfwlk »

Korte samenvatting:
Meneer werd gebeld door de Keukenconcurrent: hij had een gratis keuken gewonnen door een handeling op de website van dit bedrijf. Hij wist niet eens dat er wat te winnen viel. Er moest een afspraak gemaakt worden en dan wist ineens niemand meer wat over een gratis keuken.

GJvdZ
Berichten: 7404
Lid geworden op: 03 nov 2010 13:49

Re: Verwijderd

Ongelezen bericht door GJvdZ »

crazyme schreef:
Gert Deinum schreef:Verwijderd
Er is vast iets beloofd door mandemakers wanneer hij dit topic verwijderd. Kan niet anders.
Of TS heeft de email nog eens goed gelezen...

Miepje1
Berichten: 1742
Lid geworden op: 22 feb 2005 15:12

Re: Verwijderd

Ongelezen bericht door Miepje1 »

Jammer... het leek me zo'n leuk topic worden ;-)

16again
Berichten: 16103
Lid geworden op: 02 jul 2003 22:18

Re: Verwijderd

Ongelezen bericht door 16again »

Toch de topic Start nog even quoten:
Gert Deinum schreef:Afgelopen donderdag 21 april werd ik gebeld door de keukenconcurrent.
Het was een prachtige avond want volgens de aardige jongeman aan de telefoon,was ik een van de 3 landelijke prijswinnaars, geselecteerd uit talloze deelnemers die een 3D ontwerp hadden gemaakt op de site van de keukenconcurrent.
Nu wist ik niet dat er een prijs gekoppeld was aan het maken van zo’n tekening maar goed, dat mag de pret niet drukken.
Het mooiste was dat ik niet 2e of 3e was geworden maar 1e met als prijs: een gratis keuken.
We hebben natuurlijk een goede fles wijn open getrokken en wat toastjes filet americain erbij gesmeerd. Het was feest in huize Deinum.
Ik zou de prijs in ontvangst nemen in de vestiging van de Keukenconcurrent in mijn woonplaats Groningen. Samen hebben we hiervoor telefonisch een afspraak gemaakt.
Keurig kreeg ik 3 dagen later een bevestiging van de afspraak. 5 mei om 11.00 uur zou ik langs moeten komen.
Vreemd genoeg werd er in de bevestigingsbrief met geen woord gerept over een gratis keuken. Wel kon ik samen met de verkoper een offerte laten maken aan de hand van mijn wensen en budget.
Natuurlijk was dit één groot misverstand te wijten aan de gebrekkige communicatie tussen de marketing afdeling en de Keukenconcurrent. De laatste had vast nog niet gehoord van mijn gewonnen prijs.
Ik besloot ze maar eens te bellen. In de eerste plaats om ze nog wat voorbereidingstijd te geven een rode loper en wat champagne in huis te halen en in de tweede plaats om toch wat duidelijkheid te krijgen over wat er mis was gegaan.
Een van de medewerkers van de vestiging in Groningen, [persoonsgegevens door Moderatie verwijderd] nam op
In eerste instantie verbaasd over mijn verhaal want hij wist van niets en had mijn afspraak nog niet in de agenda staan. Toch vond hij mijn verhaal ook niet geheel onaannemelijk want de keukenconcurrent gaf wel vaker cadeau’s weg. Momenteel waren ze caravans aan het weggeven vertelde hij me.
In ieder geval zou hij de moeite nemen contact op te nemen met het marketingbureau van DMG ( De Mandermakers Groep waar zo ongeveer de halve Nederlandse keukenwereld door vertegenwoordigd wordt). Het verlossende woord zou dan vast komen. Zou ik dan toch echt die keuken gewonnen hebben of maakt de Keukenconcurrent zich schuldig aan misleidende verkooptechnieken door klanten met valse beloftes naar de showroom te lokken.
Ik heb helaas van de beste man tot op heden niets weer gehoord.
Ik ga dus maar uit van het laatste totdat de Keukenconcurrent eindelijk contact met me opneemt en me van het tegendeel overtuigt.

stofzuigertje

Re: Verwijderd

Ongelezen bericht door stofzuigertje »

Ik hoorde vandaag een bekende vriend van me die ook gratis keuken kreeg.

Dit bleken 3 onder en 3 boven kasten te zijn en rest zelf betalen...
Weer eens iets anders dan 50% korting maar als je alle extra kasten en apparaten de volle prijs betaalde...
Alleen als je aan een beperkte keuken genoeg hebt dan is het leuk voor studenten....

Gewoon misleidende reclame en hij kreeg dus 6 kasten + werkblad en spoelbak gratis....
Wel leuk voor deze Ikea medewerker die beslist niet op deze misleidende ingaat maar hij had tijd en wilde weten of dit kan.

Het kan dus, gratis zie voorwaarden en die hoor je later.

Gesloten