LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Waar, hoe, wat

Goede of slechte ervaringen met keukens? Geef hier jouw mening.
JPBM
Berichten: 9
Lid geworden op: 20 apr 2010 19:27

Waar, hoe, wat

Ongelezen bericht door JPBM »

Hallo, zit al even hier op dit forum mee te lezen. Ik ben van plan om dit jaar een nieuwe keuken aan te schaffen. Mijn huidige keuken stort momenteel een beetje in elkaar en is echt aan vervanging toe. Daar ik niet de middelen heb om voor 20.000 euro een nieuwe keuken aan te schaffen ben ik op zoek naar "keukenzaken" waar ik een goede prijs/kwaliteit verhouding vind. Heb in eerste instantie gedacht aan een Ikea-keuken, maar wil ook nog wat verder kijken. Dus als iemand mij een "keukenzaak" kan aanbevelen in de regio duin- en bollenstreek dan hoor ik dat graag.

CocaCola81
Berichten: 453
Lid geworden op: 07 aug 2007 00:35

Re: Waar, hoe, wat

Ongelezen bericht door CocaCola81 »

Superkeukens wordt op het forum hier vaak aangehaald als beter alternatief?

JPBM
Berichten: 9
Lid geworden op: 20 apr 2010 19:27

Re: Waar, hoe, wat

Ongelezen bericht door JPBM »

Alvast bedankt, ga ff zoeken op dit forum.

hyama
Berichten: 104
Lid geworden op: 13 nov 2007 20:48

Re: Waar, hoe, wat

Ongelezen bericht door hyama »

bemmel en kroon keukens zit in forepark bij leidschendam,zoeterwoude-rijndijk,cruqius daar heb ik mijn keuken vandaan

JPBM
Berichten: 9
Lid geworden op: 20 apr 2010 19:27

Re: Waar, hoe, wat

Ongelezen bericht door JPBM »

Lees nu net in het witte weekblad over het keukenwarenhuis.nl van Mark Verkerk. Iemand daar ervaring mee. Weet wel dat er vroeger een Hans Verkerk was, maar weet niet of dit hetzelfde is. Ik zoek echt een betrouwbaar bedrijf met goede service.

lampie69
Berichten: 47
Lid geworden op: 24 nov 2009 00:05

Re: Waar, hoe, wat

Ongelezen bericht door lampie69 »

Voor een aantal (wellicht verkopers) forumleden mag je er niet blij mee zijn, maar ik heb in Zoeterwoude al 3 keer een keuken bij Brugman gekocht. 2 Ervan zijn er al geleverd en heb ik veel plezier van gehad en heb ik overigens nog steeds. Ook tevreden over de service. Ik heb de keukens zelf geplaatst en er werd totaal niet moeilijk gedaan toen ik belde met een beschadiging. Kreeg zonder meer een nieuw exemplaar toegestuurd. Zelfs toen de kraan na een paar jaar een soort roestvlekjes liet zien werd deze gewoon vervangen.

Dit heeft mij ook voor mijn keuken in mijn nieuwe woning weer naar deze zaak toe geleid. Je moet wel stevig onderhandelen en zeker niet direct die dag de `aanbieding` nemen. Even de nummers van de apparatuur meeschrijven en op internet kijken wat het ongeveer kost. De keukenkastjes is wat lastiger, daar moet je dan wel kijk op hebben qua prijs-kwaliteit verhouding.
Beetje scherp met de prijs zitten en daaraan vasthouden, graag of niet. Vaak is het graag (natuurlijk wel met die grappen als de chef die erbij komt enzo).
Als je zo´n aankoop proces ziet zitten kan je zonder meer een goede keuken kopen voor een mooie prijs.

Succes met het maken van de juiste keuze voor de keuken (leverancier)

Gesloten