LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] welk merk is dit nou eigenlijk?

Goede of slechte ervaringen met keukens? Geef hier jouw mening.
Marlein

welk merk is dit nou eigenlijk?

Ongelezen bericht door Marlein »

Wie kan mij zeggen van welk merk deze keuken dit nou eigenlijk is? en dan gaat het om de 3e foto in de 2e rij.
http://www.keukenloods.nl/keukens/keuke ... /greeploos
Keukenloods heeft deze keuken staan onder de naam Loodsline - Cubica HG Snow

Maar toevallig kwam hem ook hier tegen?
http://www.rotpunktkuechen.de/nl/home.html

Groet, Marlein

Adje Viseur

Re: welk merk is dit nou eigenlijk?

Ongelezen bericht door Adje Viseur »

Volgens mij heb je zelf de oplossing al gevonden.... :wink:

Grtz.Adje

stofzuigertje

Ongelezen bericht door stofzuigertje »

Mijn buren op het Industrie Terrein hebben meerdere merken die ze onder hun eigen merk aanbieden!

Ik kreeg (herkenbaar aan scharnieren) voor de kasten en glazen deur kasten 2 merken aangeboden.
De handgrepen horen bij geen van beide en komen van Ikea omdat ik die mooier vond.
Dus huidige apparaten die nog goed zijn inbouwen en meerdere merken is niet uitgesloten bij hun.
Zij kiezen uit enkele merken de beste prijs/kwaliteit en pas achteraf zie je vaak de echte merken die erachter zitten, maar dan wel goedkoper dan de officiële dealers van deze merken!

Door geen merk te noemen mogen ze onder de prijs leveren dus daarom zo betaalbaar en goede kwaliteit.

Marlein

Dus ik kan met een gerust hart daar gaan kijken?
Eigen apparatuur heb ik niet (althans niet dat ik wil overhouden), maar ik wil electrisch te openen en sluiten laden, dus geen ikea scharnieren.

Welke merken leveren ze nog meer onder hun huismerknaam?

ikkedus2

Ongelezen bericht door ikkedus2 »

Door geen merk te noemen mogen ze onder de prijs leveren dus daarom zo betaalbaar en goede kwaliteit.
Door geen merk te noemen maken ze het vergelijken van de prijs moeilijker. Het argument dat ze dan onder de prijs mogen leveren is ...koek.

pfffff

Ongelezen bericht door pfffff »

:lol:
Laatst gewijzigd door pfffff op 02 dec 2010 10:30, 1 keer totaal gewijzigd.

stofzuigertje

Ze verkopen ook Ikea kwaliteit dus de goedkopere zouden gelijkwaardig zijn.
Ze verkopen de inbouw apparaten wel onder de normale merken.

Je bent niet verplicht daar alles te kopen zoals vele anderen doen dus je bepaalde zelf of en hoeveel je daar gaat kopen.

Ik noem geen merken want dat is niet toegestaan, hoewel ik weet wat er regelmatig op de vrachtwagens staat die komen lossen!

zelfstandigste

Ongelezen bericht door zelfstandigste »

Mijn buren op het Industrie Terrein hebben meerdere merken die ze onder hun eigen merk aanbieden!
Ik noem geen merken want dat is niet toegestaan, hoewel ik weet wat er regelmatig op de vrachtwagens staat die komen lossen!
Grappig dat van die vrachtwagens, want de logistiek van de keukenloods loopt niet via de winkels, er komt geen wagen van een meubelfabrikant voor de winkel te staan, hooguit van een apparatenleverancier of die van de "overkoepelende" organisatie. :roll: ....

Wat een onzin.....

Bovendien geeft topicstarter zelf al aan dat het in deze om een Rotpunkt gaat.
Ze verkopen ook Ikea kwaliteit dus de goedkopere zouden gelijkwaardig zijn.
Ze hebben een tijdje "flatpack" meubelen verkocht dit is al geruime tijd niet meer het geval, desondanks is de vergelijking met IKEA kwaliteit een zware belediging.

Buurman van keukenloods in Zwaag?

Zit u in de "glasbak" dan?

Marlein

Ben eens even gaan zoeken. De buurman van Zwaag, hanteeert precies dezelfde prijzen in de webshop en de site ziet er ook hetzelfde uit. Ik vergis me als ik daar ook niet dezelfde rotpunkt keuken op de site zie staan.

Hoe werkt dit allemaal?

stofzuigertje

Ik weet dat meerdere dit merk verkopen.

Ze hebben wel show meubelen geleverd dus die komen daar wel aan!

Ik zit niet in De Eenhoorn maar wel aan de andere kant.
Wel komt er "Personeel" vandaan dat bij mijn werkt.

Ik ga nu geen namen noemen maar er zitten meerdere online winkels dus mijn winkel uit deze 5 halen is een hele kunst.

Verder ben ik juist aan het afbouwen dus er komen straks diverse onder nieuwe aparte namen en eigenaren!

Keukenloods heeft naast hun online winkel ook een showroom dus hoe moeten we die indelen?

En ik zie veel als ik langs rij maar kom er niet jaarlijks dus verouderde info is niet uitgesloten!

Marlein

Wat een onbegrijpelijk antwoord?

riddert

Ongelezen bericht door riddert »

dat doet ie wel vaker

stofzuigertje

Ik probeerde in mijn telegram stijl zowel Marlein als Zelfstandigste te beantwoorden!

zelfstandigste

Ongelezen bericht door zelfstandigste »

Keukenloods heeft naast hun online winkel ook een showroom dus hoe moeten we die indelen?
Ze hebben 3 "showroomwinkels"
Ik ga nu geen namen noemen maar er zitten meerdere online winkels dus mijn winkel uit deze 5 halen is een hele kunst.
Voor mij niet :wink: ...... maar ik hou me stil want ook ik hou mijn NAW gegevens uit dit forum.
Ik vergis me als ik daar ook niet dezelfde rotpunkt keuken op de site zie staan.
Nee hoor, ze hebben dezelfde inkoopkanalen.....

maxx

Ongelezen bericht door maxx »

Wel komt er "Personeel" vandaan dat bij mijn werkt.
Gevaarlijk werk. Wist niet dat er in Zwaag mijnbouw wordt gepleegd. Wel dat ze daar de prijzen van keukenapparatuur ondermijnen :lol:

Verder ben ik juist aan het afbouwen dus er komen straks diverse onder nieuwe aparte namen en eigenaren!
Aha, dus straks heb je nog meer tijd om advies te geven op dit forum. Beste 16again, is dit op juridische gronden tegen te houden? Ik zit te denken aan ondraaglijk lijden en psychische marteling. Daar moet een rechter toch in meegaan als hij wat berichten terugleest. :mrgreen:
dat doet ie wel vaker
Correctie, dit doet ie altijd.

MVG

Gesloten