LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Belastingdienst

Discussieer hier over kinderopvang.
zara 1973
Berichten: 2
Lid geworden op: 27 dec 2013 19:11

Belastingdienst

Ongelezen bericht door zara 1973 »

wij hebben nu ook van de belastingdienst het verzoek gekregen om ontbrekende gegevens aan te leveren over 2008!
Wij hebben wel een contract van darkom en wij kids gekregen,alleen op wij kids contract staat een datum op. De bd vraagt om zowel de beging datum van het contract als datum van wanneer het contract ondertekend is.
op mijn contract staat alleen onder datum.

We kunnen hooguit nog afschriften leveren van betalingen en jaaropgave maar die heeft de belastingdienst al.Dus ik snap niet welke gegevens er nog ontbreken.
Ik snap niet waarom ze pas na vijf jaar zeggen dat de gegevens niet juist zijn of ontbreken.

Wie kan ons advies geven wat te doen want ook bij ons gaat het om een groot bedrag dat we niet 1,2,3, kunnen terug betalen.
Laatst gewijzigd door zara 1973 op 18 jan 2014 08:52, 3 keer totaal gewijzigd.

eleven
Berichten: 3045
Lid geworden op: 15 okt 2013 09:23

Re: Belastingdienst

Ongelezen bericht door eleven »

Dus ik snap niet welke gegevens er nog ontbreken.
De BD vragen, die weten het !
Wie kan ons advies geven wat te doen want ook bij ons gaat het om een groot bedrag dat we niet 1,2,3, kunnen terug betalen.
Ook hier weet de BD het fijne en als je moet terugbetalen, ook daarvoor heeft de BD een oplossing.

zara 1973
Berichten: 2
Lid geworden op: 27 dec 2013 19:11

Re: Belastingdienst

Ongelezen bericht door zara 1973 »

Hoi,

Na al het zoeken naar papieren van darkom en wij kids heb ik wat bewezen bij mekaar gevonden.
Of alle bewezen goed zijn is nog de vraag,heb alles opgestuurd naar bd.
Nu afwachten wat de bd van vind als ze vragen om terug betaling ga ik zeker een advocaat inschakelen.
Ik heb pas geleden een uitval aan mijn rechter kant gehad dus deze stres kan ik echt niet meer bij hebben.
Ik hoop dat er iemand is die ons bij kan staan als ze deze forum lezen.

eleven
Berichten: 3045
Lid geworden op: 15 okt 2013 09:23

Re: Belastingdienst

Ongelezen bericht door eleven »

zara 1973 schreef:Hoi,

Na al het zoeken naar papieren van darkom en wij kids heb ik wat bewezen bij mekaar gevonden.
Of alle bewezen goed zijn is nog de vraag,heb alles opgestuurd naar bd.
Nu afwachten wat de bd van vind als ze vragen om terug betaling ga ik zeker een advocaat inschakelen.
Ik heb pas geleden een uitval aan mijn rechter kant gehad dus deze stres kan ik echt niet meer bij hebben.
Ik hoop dat er iemand is die ons bij kan staan als ze deze forum lezen.
Als de vordering terecht is, denk ik helpt jouw ook geen advocaat.
Maar blijkbaar weet/wist je al, dat je een terugvordering verwacht.
Wie kan ons advies geven wat te doen want ook bij ons gaat het om een groot bedrag dat we niet 1,2,3, kunnen terug betalen.

Dagmar1974
Berichten: 8
Lid geworden op: 03 mar 2014 15:08

Re: Belastingdienst

Ongelezen bericht door Dagmar1974 »

kunnen we met zijn allen Alberto Stegeman niet inschakelen? met het programma opgelicht? door Darkom en andere louge bureautjes?

Teunbosseman
Berichten: 4369
Lid geworden op: 29 mar 2011 15:46
Contacteer:

Re: Belastingdienst

Ongelezen bericht door Teunbosseman »

Dagmar1974 schreef:kunnen we met zijn allen Alberto Stegeman niet inschakelen? met het programma opgelicht? door Darkom en andere louge bureautjes?

Probeer het en laat aub ff weten of gaat lukken en wanneer de uitzending komt, ik ga zeker kijken :mrgreen:

Dagmar1974
Berichten: 8
Lid geworden op: 03 mar 2014 15:08

Re: Belastingdienst

Ongelezen bericht door Dagmar1974 »

Mensen we moeten echt actie ondernemen! alleen gaat het niet lukken.. wie wil er mee helpen? HvN, Alberto, Tros Radar programma etc etc.. dit kan toch niet? ik heb verdorie alles opgestuurd, betalingsbewijzen etc etc en nog moet ik dokken!

thecure
Berichten: 2708
Lid geworden op: 05 apr 2011 16:21

Re: Belastingdienst

Ongelezen bericht door thecure »

Dagmar1974 schreef:Mensen we moeten echt actie ondernemen! alleen gaat het niet lukken.. wie wil er mee helpen? HvN, Alberto, Tros Radar programma etc etc.. dit kan toch niet? ik heb verdorie alles opgestuurd, betalingsbewijzen etc etc en nog moet ik dokken!
wat is de reden dan volgens de BD? ik neem aan dat ze die u toch geven en niet: u moet dokken!

Dagmar1974
Berichten: 8
Lid geworden op: 03 mar 2014 15:08

Re: Belastingdienst

Ongelezen bericht door Dagmar1974 »

Heeft iemand überhaupt van Darkom doorgekregen wat je moet betalen aan de gastouders of alleen wat je aan hun moet betalen per uur? en zo ja, op welke manier? bij mij ging het mondeling. En naar later bleek klopte dit bedrag niet wat ik doorkreeg van Darkom. Ik kwam er een jaar later zelf achter dat het uurtarief te weinig was naar mijn ouders toe. Ik heb dit toen nog met terugwerkende kracht aan ze betaald.

Gesloten