LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] De Appelbloessem

Discussieer hier over kinderopvang.
bprosman
Berichten: 9935
Lid geworden op: 04 sep 2011 18:39

Re: De Appelbloessem

Ongelezen bericht door bprosman »

De belastingdienst doet maar wat!
:lol: :lol:
Tuurlijk gastouders betalen met KOT en dat via een schenking weer terugkrijgen, waarom niet de belastingdienst rechstreeks op de schenkingsrekening laten storten ? Dat scheelt een U-bocht.

Yasmijn
Berichten: 21
Lid geworden op: 28 feb 2011 14:22

Re: De Appelbloessem

Ongelezen bericht door Yasmijn »

Elisabeth7 schreef:Beste gedupeerden ik heb inmiddels een hoorzitting gehad bij de belastingdienst en heb alle bewijsstukken kunnen overhandigen en toch is mijn bezwaar ongegrond verklaart.
ik moet meer dan 11.000 euro terug betalen. Ik weet niet meer wat ik moet doen en kan dit bedrag niet terug betalen. Kunnen jullie mij helpen??
Ik ben benieuwd of je er aan uitgekomen bent met de bl? Het beste is denk ik een betaalregeling treffen en proberen het bedrag over een meerdere jaren uit te strekken?

Yasmijn
Berichten: 21
Lid geworden op: 28 feb 2011 14:22

Re: De Appelbloessem

Ongelezen bericht door Yasmijn »

davey016 schreef:Hallo,

Misschien een hele domme vraag/opmerking, maar als Appelbloesem nog €450.000 euro op de rekening had staan. Omdat ze de gastouders nog moesten betalen. Waar is dat geld nu dan? terug naar de Belasting?
De ouders moeten het volle bedrag betalen die ze (nog) niet gekregen hadden?? Terwijl de belasting het geld heeft??

Er klopt helemaal niks van.... De belastingdienst doet maar wat!
En hier probeer ik dus al 5 jaar achter te komen? Het gob heeft geld gekregen van de bel. Niet aan de go betaald en niet aan de vo. Waar is het dan? Buitenlandse rekening?

duizendschoonstraat
Berichten: 2
Lid geworden op: 24 mar 2014 19:40

Re: De Appelbloessem

Ongelezen bericht door duizendschoonstraat »

Ik weet precies hoe het is gegaan met die oplichter die op een avond zomaar onverwachts aan mijn deur stond. De belastingdienst heeft er schijt aan ook dat daar is doorgestoken kaart geloof me. Ik moet in totaal 20.000 euro terug betalen over 2008 en 2009 en ben onschuldig. Hoorzittingen ongegrond verklaard en gewoon moeten betalen. heeft iemand een tip of idee wat ik nou moet doen want ben radeloos. alleenstaande moeder met zoon voorgoed in de schuld..

k2p
Berichten: 1191
Lid geworden op: 04 mar 2012 01:35

Re: De Appelbloessem

Ongelezen bericht door k2p »

wel een vaag verhaal. iemand al een WOB geprobeerd? (misschien via advocaat) Simpele vragen lijkt me. Hoeveel geld is teruggevorderd? Welke (oeps, privacy... Hoeveel) ouders hoeven daardoor niet meer terug te betalen?

Gesloten