LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Gastouderbureau Kids2Oma

Discussieer hier over kinderopvang.
thecure
Berichten: 2708
Lid geworden op: 05 apr 2011 16:21

Re: Gastouderbureau Kids2Oma

Ongelezen bericht door thecure »

ram48 schreef:de eigen bijdrage hadden wij moeten betallen aan je eigen oma of opa, dat slaat nergens op.
jij dacht dat de opvang gratis was, en voor 100 % door de belasting (lees:toeslagen) betaald werd? tja..

ram48
Berichten: 13
Lid geworden op: 08 jan 2013 20:07

Re: Gastouderbureau Kids2Oma

Ongelezen bericht door ram48 »

Beste gedupeerden,
Wij zijn allemaal slachtoffer geworden door de belastingdienst.hier door zien de advocaten om geld te verdien met de gedupeerden gastouders.
kan iemand vertellen of het advocatenkantoor al een zaak heeft gewonnen.
nu ben ik van plant om deze advocaten voor de rechter te brengen.ze waren op de hoogte dat ze kunnen nooit een zaak tegen de belastingdienst winnen. de bedragen voor de advocaat waren. €2500.plus rechtzaak.€.1000.
met vriendelijke groeten. dhr.Ramchand

thecure
Berichten: 2708
Lid geworden op: 05 apr 2011 16:21

Re: Gastouderbureau Kids2Oma

Ongelezen bericht door thecure »

ram48 schreef:Beste gedupeerden,
Wij zijn allemaal slachtoffer geworden door de belastingdienst.hier door zien de advocaten om geld te verdien met de gedupeerden gastouders.
kan iemand vertellen of het advocatenkantoor al een zaak heeft gewonnen.
nu ben ik van plant om deze advocaten voor de rechter te brengen.ze waren op de hoogte dat ze kunnen nooit een zaak tegen de belastingdienst winnen. de bedragen voor de advocaat waren. €2500.plus rechtzaak.€.1000.
met vriendelijke groeten. dhr.Ramchand
dus jij wilt nu de advocaten zelf voor de rechter brengen? :lol: :lol:
zij zijn ook niet helderziend, dus ze weten van te voren niet of ze een zaak gaan winnen of niet.

k2p
Berichten: 1191
Lid geworden op: 04 mar 2012 01:35

Re: Gastouderbureau Kids2Oma

Ongelezen bericht door k2p »

Het feit dat de advocaat niet won kun je hem niet kwalijk nemen, tenzij hij je garandeerde de zaak te winnen.

Maar 2500 euro is wel belachelijk veel voor een simpele (hoger) beroep inzake toeslagen. Kan hij aantonen zoveel werk verricht te hebben? Het gangbare tarief voor dit soort zaken zit echt wel tussen de 750 en 1250 euro.

zwabbertje
Berichten: 343
Lid geworden op: 01 sep 2010 00:10

Re: Gastouderbureau Kids2Oma

Ongelezen bericht door zwabbertje »

2500 euro veel? De meeste advocaten hebben een uurtarief tussen de 150 en 250 euro exclusief 21% BTW. Een zaak waarin je beroep en hoger beroep voert kost een advocaat al gauw 15 uur, inclusief het bijwonen van zittingen. Dat er ook advocaten zijn die het voor een lager bedrag doen zal best maar om dit dan meteen gangbaar te noemen gaat te ver....

k2p
Berichten: 1191
Lid geworden op: 04 mar 2012 01:35

Re: Gastouderbureau Kids2Oma

Ongelezen bericht door k2p »

Iedereen met problemen over 2007 en/of 2008: lees dit !
https://forum.www.trosradar.nl/viewtopi ... 5#p1986445

ram48
Berichten: 13
Lid geworden op: 08 jan 2013 20:07

Re: Gastouderbureau Kids2Oma

Ongelezen bericht door ram48 »

.
.

bprosman
Berichten: 9935
Lid geworden op: 04 sep 2011 18:39

Re: Gastouderbureau Kids2Oma

Ongelezen bericht door bprosman »

nu ben ik van plant om deze advocaten voor de rechter te brengen.ze waren op de hoogte dat ze kunnen nooit een zaak tegen de belastingdienst winnen
Kan het ook zijn dat het gewoon niet zo'n sterke zaak is.

http://uitspraken.rechtspraak.nl/#

Vul "gastouderbureau" in en leef je uit.

ram48
Berichten: 13
Lid geworden op: 08 jan 2013 20:07

Re: Gastouderbureau Kids2Oma

Ongelezen bericht door ram48 »

Ook wij moeten van 2008 en 2009 terugbetalen.
toen hebben wij besloten een advocaat te nemen, daardoor zijn wij €.5000 bij gekomen door deze advocaat.nu dacht ik mijn zelf had ik maar zonder advocaat gedaan.

ram48
Berichten: 13
Lid geworden op: 08 jan 2013 20:07

Re: Gastouderbureau Kids2Oma

Ongelezen bericht door ram48 »

Wij zijn allemaal gedupeerd.
maar ik neem de belastingdienst kwalijk.ze hebben inkomst belasting verdien plus bruto alles terug ontvangen.En daarna hebben de advocaten gezien om heel veel geld te verdienen bij de gedupeerde ouders.die hebben ons allen leeg ge plunderd..

thecure
Berichten: 2708
Lid geworden op: 05 apr 2011 16:21

Re: Gastouderbureau Kids2Oma

Ongelezen bericht door thecure »

ram48 schreef:Wij zijn allemaal gedupeerd.
maar ik neem de belastingdienst kwalijk.ze hebben inkomst belasting verdien plus bruto alles terug ontvangen.En daarna hebben de advocaten gezien om heel veel geld te verdienen bij de gedupeerde ouders.die hebben ons allen leeg ge plunderd..
u heeft toch zeker zelf besloten een advocaat in te schakelen??? dat ze de zaak niet gewonnen hebben kan natuurlijk gebeuren.

ram48
Berichten: 13
Lid geworden op: 08 jan 2013 20:07

Re: Gastouderbureau Kids2Oma

Ongelezen bericht door ram48 »

HIERBIJ VERGEEFT IK DE Advocaat en Belastingdienst
Laatst gewijzigd door ram48 op 14 jul 2014 20:46, 4 keer totaal gewijzigd.

zwabbertje
Berichten: 343
Lid geworden op: 01 sep 2010 00:10

Re: Gastouderbureau Kids2Oma

Ongelezen bericht door zwabbertje »

Je doet nu voorkomen alsof het aan deze advocaat ligt dat je moet terugbetalen. Echter, als je een ijzersterke case hebt en beschikt over alle benodigde bewijsstukken om aan te tonen dat je recht had op die kinderopvangtoeslag, zou je ook zonder advocaat niet hoeven terugbetalen.

Daarnaast: Dat een advocaat verstand heeft van belastingzaken wil nog niet zeggen dat hij ook verstand heeft van toeslagen, in het bijzonder kinderopvangtoeslag, dit is een zeer specifiek gebied.
Een advocaat kan alleen winnen voor je als hij kan aantonen dat je recht had op die kinderopvangtoeslag. De bewijsstukken hiervoor zul je hem toch echt zelf moeten verstrekken.

Helaas is de zaak verloren en moet je terugbetalen. Ik betwijfel echter of dit aan de advocaat heeft gelegen. Heeft hij voor de procedure te starten je dossier beoordeeld? Vaak kan uit de stukken van het dossier al afgeleid worden wat de kans van slagen van een beroepsprocedure is.

ram48
Berichten: 13
Lid geworden op: 08 jan 2013 20:07

Re: Gastouderbureau Kids2Oma

Ongelezen bericht door ram48 »

Allen gedupeerden.
niemand heeft de zaak gewonnen alle bezwaarschriften zij afgewezen.
de gene die hulp hebben gezocht door de advocaten die zijn nog duurder geworden, plus hebben zijn nog 3% extra renten moeten betalen.plus de kosten voor de advocaat plus proces kosten.

zalmmetwijn
Berichten: 264
Lid geworden op: 26 mei 2006 14:48

Re: Gastouderbureau Kids2Oma

Ongelezen bericht door zalmmetwijn »

ram48 schreef:Allen gedupeerden.
niemand heeft de zaak gewonnen alle bezwaarschriften zij afgewezen.
de gene die hulp hebben gezocht door de advocaten die zijn nog duurder geworden, plus hebben zijn nog 3% extra renten moeten betalen.plus de kosten voor de advocaat plus proces kosten.
Over welke zaak gaat het?
Deze? http://www.raadvanstate.nl/uitspraken/z ... y_only=&q=
zo nee, waar kunnen het wel vinden?

nisa73
Berichten: 1
Lid geworden op: 01 jun 2014 08:49

Re: Gastouderbureau Kids2Oma

Ongelezen bericht door nisa73 »

Ik ben een allenstaande moeder en werk partime en verdien minimum, nu moet ik mijn baan opzeggen omdat ik mijn auto niet meer kan betalen. De belatingdienst houd alle toeslagen in en moet nu rond komen met 1100,- waarvan ik volledig me huur, gas en licht enz moet betalen. Ok ik begrijp nu wel dat iedereen moet terug betalen maar moet dat op zo'n manier :( :(
Belastingdienst is echt onmenselijk!!!
Ik zag woensdag 28 mei 2014 in het nieuws ook zoiets, hoe belastingdienst met mensen omgaat.
Mensen belanden in de schuldsanering verliezen daarnaast hun baan, het ergste is dat je voedselpakket moet aanvragen. Dit is toch te gek van woorden!!!

heeft iemand dit ook meegemaakt.

kokka
Berichten: 3579
Lid geworden op: 30 mei 2012 10:32

Re: Gastouderbureau Kids2Oma

Ongelezen bericht door kokka »

nisa73 schreef:Ik ben een allenstaande moeder en werk partime en verdien minimum, nu moet ik mijn baan opzeggen omdat ik mijn auto niet meer kan betalen. De belatingdienst houd alle toeslagen in en moet nu rond komen met 1100,- waarvan ik volledig me huur, gas en licht enz moet betalen. Ok ik begrijp nu wel dat iedereen moet terug betalen maar moet dat op zo'n manier :( :(
Belastingdienst is echt onmenselijk!!!
Ik zag woensdag 28 mei 2014 in het nieuws ook zoiets, hoe belastingdienst met mensen omgaat.
Mensen belanden in de schuldsanering verliezen daarnaast hun baan, het ergste is dat je voedselpakket moet aanvragen. Dit is toch te gek van woorden!!!

heeft iemand dit ook meegemaakt.
als je nu eerst eens fulltime gaat werken?? misschien dat je dan je auto wel kan betalen.

ram48
Berichten: 13
Lid geworden op: 08 jan 2013 20:07

Re: Gastouderbureau Kids2Oma

Ongelezen bericht door ram48 »

[quote="ram48"]Hallo gedupeerden.
Wij hebben samen de advocaat genomen, Mr.dr.S.Bharathsingh
hij is belasting deskundig.
het heeft ons €.5000 gekost,samen met Advocaat plus proces kosten.maar wij moeten alles terug betalen met de rente bij aan de belastingdienst.
had ik maar deze advocaat niet moeten nemen. als ik wis dat hij gaat die zaak verliezen, advocaat wis al te voren dat hij gaat deze zaak niet winnen tegen belastingdienst.
maar alleen om geld te verdien,hij heeft meer dan 100 klanten waar hij heel veel geld heeft verdien.
maar hij heeft alle zaken verloren.
Laatst gewijzigd door ram48 op 22 jun 2014 20:59, 2 keer totaal gewijzigd.

ram48
Berichten: 13
Lid geworden op: 08 jan 2013 20:07

Re: Gastouderbureau Kids2Oma

Ongelezen bericht door ram48 »

ram48 schreef:Allen gedupeerden.
niemand heeft de zaak gewonnen alle bezwaarschriften zij afgewezen.
de gene die hulp hebben gezocht door de advocaten die zijn nog duurder geworden, plus hebben zijn nog 3% extra renten moeten betalen.plus de kosten voor de advocaat plus proces kosten.

Gesloten