LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Gastouderbureau Kids2Oma

Discussieer hier over kinderopvang.
kidstonita
Berichten: 1
Lid geworden op: 03 sep 2012 20:49

Re: Gastouderbureau Kids2Oma

Ongelezen bericht door kidstonita »

hallo,
ik of wij zitten ook enorm in de schulden

ik wilde graag contact zoeken

gegroet nita Seopershad
06-31683841

anumah
Berichten: 2
Lid geworden op: 10 sep 2012 12:37

Re: Gastouderbureau Kids2Oma

Ongelezen bericht door anumah »

Beste mensen,

Zoals velen van jullie ben ik ook het slachtoffer geworden van Kids2Oma. Ik heb volledig gehandeld volgens zeggen van de heer Jay Timal van Kids2Oma. Net als jullie ben ik ook erin getrapt dat het een goed lopende bedrijf is en vanwege alle reclames op radio Amor en radio SBS ben ik echt gaan geloven dat het een bedrijf is dat zeker volgens regels en wetten zal werken. In goed vertrouwen ben ik met dit bureau in zee gegaan. Helaas begonnen de perikelen al toen je te horen kreeg dat hij een geschil had lopen met de gemeente Zoetermeer maar dat hij ons tijdelijk zou onderbrengen bij een ander bureau totdat het geschil rond was. Ook dat geloofde ik. En alle verhalen over voorschotten betalen aan de gastouder en daarna achteraf verrekenen met de gastouder vanwege de grote achterstand bij de belastingdienst omdat er teveel aanvragen zijn. Alles blijkt nu achteraf niet te kloppen en ook niet te helpen.

Ik vraag me keer op keer af,, Wat heb ik nou verkeerd gedaan?" Ik ben een bureau vanwege zijn grote naamsbekendheid en reclame gaan geloven en met hem in zee gegaan. En wat is het resultaat geweest? Ik moet 15.000 euro terug betalen aan de belastingdienst omdat ik een bedrijf ben gaan vertrouwen.

Mijn vraag is:
Hoe ga ik nog andere bedrijven kunnen vertrouwen als er ergens een reclame wordt gemaakt? Want hoe zou ik als burger moeten weten of een bedrijf of instantie volgens wetten, artikelen en regels werkt? Ik krijg een contract onder mijn neus gedrukt waar ik wel alle artikelen doorneem en ook mijn vragen stel. Toen las ik in het contract in artikel 8 over de betaling een stukje waarin er duidelijk staat dat je zowel contant als via bank mag betalen aan de gastouder. En dan lever ik netjes de belastingdienst alle gevraagde stukken aan (wat totaal niet vlekkeloos verloopt met bijna driemaal het pakketje aanleveren en kwijtraken bij de belastingdienst) en ook het getekende contract per ingangsdatum. En wat durft de belastingdienst te doen. Ze wijzen mijn bezwaarschrift af omdat ik niet kan aantonen via bankafschriften dat ik het geld wat ik pas in mei 2008 ontvangen heb, heb uitbetaald aan gastouder en gastouderbureau over het jaar 2007. Hoe zou ik bankafschriften over 2007 kunnen aantonen als je het geld pas in het jaar 2008 ontvangt? Voorschotten zijn contant uitbetaald. En ik dacht slim te zijn om toch nog een kwitantie aan de gastouder te geven over de voorschotten. Ik heb met moeite 3 kwitanties gevonden en de rest niet. Ook de kwitanties heb ik voor de zekerheid meegestuurd en toch vinden ze dat ik onvoldoende bewijzen heb kunnen aantonen dus eindresultaat terugbetalen !

Vervolgens krijg ik het bedrag van de kinderopvangtoeslag in mei 2008 op mijn rekening. Ik kan vanaf die periode alle bankafschriften aantonen dat ik de ontvangen bedragen meteen inclusief eigen bijdrage overmaak naar de betreffende partijen. En ik kan aantonen dat ik ook nog de betaling doe volgens de ontvangen facturen van Kids2OMa en toch wordt er medogenloos gezegd dat je het bedrag moet terugbetalen.

Wat is de belastingdienst aan het doen? We leven al in zo een moeilijke tijd met allemaal recessies waarin men vecht om te overleven. En dan nog de belastingdienst die iedereen de schuld wat door een ander is ontstaan in de schoenen schuift. Snapt de belastingdienst niet dat het niet iets is dat incidenteel is gebeurd maar dat er zoveel burgers erin betrokken zijn geraakt. Snappen ze niet dat niet alleen het GOB Kids2Oma verkeerd gehandeld heeft maar ook zij als belastingdienst en ook de gemeente fouten hebben gemaakt. Zij maken zulke grote bedragen in een keer over aan burgers. Is er daar toen geen belletje gaan rinkelen of het wel klopt? En de gemeente dan? Horen zij niet de contracten e.d. te controleren op artikelnummers? Hoe kan het dan dat alleen de burgers de dupe worden? De belastingdienst als grote instantie zorgt er zelf voor dat er vandaag de dag zoveel burgers onterecht een schuld toegewezen krijgt wat niet in hun macht lag. De betrokken instanties hadden al zelf hun zaakjes op orde moeten hebben door controles uit te voeren en goede richtlijnen voor een GOB op te stellen. Wat krijg je nu?

Als het kalf verdronken is dempt men de put !!! Ja nu treden ze op en komen ze met allerlei regels en wetgeving omdat ze zien dat ze zelf voor deze chaos gezorgd hebben. Maar wat moeten wij als burgers ???? Mogen wij gedupeerd worden en eerst het slachtoffer zijn voordat een ander ervoor behoed wordt? Nee dat kan toch niet????

Daarom moeten we proberen om gezamenlijk dit aan te pakken. We moeten het GOB en de overige instanties aansprakelijk stellen voor de kosten. Belangerijk is om een weg te bedenken waar iedereen zich kan opgeven die gedupeerd is door het GOB Kids2OMa. En het liefst met telefoonnummer oftewel een emailadres zodat we bij elkaar kunnen komen en kunnen kijken hoe we dit kunnen aanpakken. Er is nog een mogelijkheid en dat is via de advocaat Bharatsingh in Hilversum. Telefoonnummer is al vermeld op deze site. Zelf doe ik dit ook.

Eendracht maakt macht ! Geef je z.s.m. op zodat we dit collectief kunnen aanpakken.

gwen21
Berichten: 66
Lid geworden op: 29 mar 2011 01:13

Re: Gastouderbureau Kids2Oma

Ongelezen bericht door gwen21 »

terecht dat de belastingdienst het gek vindt dat kosten die volgens jou over 2007 gemaakt zijn pas in 2008 worden gefactureerd. waar heeft de gastouder dan van geleefd in 2007? niet geloofwaardig. dan kan iedereen wel zeggen dat hij/zij over vorig jaar kosten heeft gemaakt, maar hee, stom, geen factuur voor gemaakt, maken we een jaar later nog ff snel en direct ook toeslag er voor aanvragen. dat heet kort door de bocht fraude. beweren dat er kosten zijn gemaakt terwijl die er destijds niet waren en plotseling een jaar later wel.

anumah
Berichten: 2
Lid geworden op: 10 sep 2012 12:37

Re: Gastouderbureau Kids2Oma

Ongelezen bericht door anumah »

Beste Gwen,

sorry dat jij dat het zo bekijkt. De gastouder paste niet alleen op mijn kids maar ook op de kids van iemand anders. Ze woonde in bij haar dochter en hoefde geen andere lasten te betalen dan alleen soms kostgeld. Iemand die geen lasten heeft en niet veel uitgaat heeft niet veel nodig. Ze kreeg bij de andere vraagouder ook voorschotten en kwam met een 600 euro echt wel uit. Hoe doen de mensen die tegenwoordig een uitkering van ongeveer hetzelfde bedrag krijgen het? Ze moeten toch ook daarmee zien rond te komen En met de hoop dat je binnenkort je geld krijgt is dat toch niet zo erg om het een tijdje met minder te doen? Ik ben het totaal niet met je eens en vind gewoon dat je mensen vals beschuldigd zonder de details te weten. Het is makkelijk om iemand van fraude te beschuldigen tot je er zelf mee te maken krijgt. Jij zal misschien iemand zijn die mensen niet vertrouwd maar ik had gewoon een goed gevoel bij dit Gastouderbureau wat helaas fout is geweest. Daarom geef ik ook aan dat ik momenteel niemand meer vertrouw en echt dingen goed uitzoek voordat ik voor iets teken. En met de belastingdienst maak ik helemaal geen grappen meer. Dit is ook een instantie die zelf ervoor zorgt dat burgers schulden krijgen i.p.v. ze te beschermen en juiste info te geven. Hoe vaak krijg je geen verkeerde info als je ze belt of mensen die tot drie of vier keer verzoeken om bedragen niet meer op hun rekening te storten omdat ze met iets gestopt zijn. Hoe vaak krijg je niet te horen dat iets niet is aangekomen. Of je het nu aangetekend stuurt of niet het is toch kwijt geraakt en dan mag je opnieuw kosten maken. Dit heb ik zelf meegemaakt. Dus sorry maar jou mening slaat op niets. En wat jij aangeeft lijkt er eerder op dat jij ervaring hebt met fraude want zover had ik niet over nagedacht. Dus bedankt voor de tip.

crazyme
Berichten: 8151
Lid geworden op: 10 jun 2005 23:34

Re: Gastouderbureau Kids2Oma

Ongelezen bericht door crazyme »

anumah schreef:Dus sorry maar jou mening slaat op niets. En wat jij aangeeft lijkt er eerder op dat jij ervaring hebt met fraude want zover had ik niet over nagedacht. Dus bedankt voor de tip.
Lekker makkelijk. Iemand vertelt klip en klaar wat zij er van vindt en is dan meteen een fraudeur.

Iedereen is fout, behalve jijzelf.

Tuurlijk.

gwen21
Berichten: 66
Lid geworden op: 29 mar 2011 01:13

Re: Gastouderbureau Kids2Oma

Ongelezen bericht door gwen21 »

anumah, je haalt er van alles bij wat er niet toe doet. het is heus vervelend dat de Belastingdienst zo slordig is (blijkbaar) met papieren, maar dat doet niets af aan je eigen plicht om de voorwaarden voor het krijgen van de kinderopvangtoeslag goed uit te zoeken. daar hoort ook bij dat je de kleine lettertjes leest in de wet. dat je dat hebt nagelaten en hebt gehandeld op basis van een goed gevoel, tja, dat is toch je eigen verantwoordelijkheid, hoe begrijpelijk ook.

vind je het nou zelf ook niet een beetje gek dat kosten die over 2007 gemaakt zijn pas halverwege 2008 gefactureerd werden? als ik een baan heb waar ik maandelijks mijn vaste lasten van moet betalen, dan ga ik ook niet 1,5 jaar zitten wachten op mijn salaris tot mijn werkgever eindelijk de facturen uitschrijft aan onze klanten. zo moet je het zien, en mijns inziens is het terecht dat de Belastingdienst het ongeloofwaardig vindt dat er echt kinderopvangkosten zijn gemaakt die voldoen aan de voorwaarden om kinderopvangtoeslag voor te kunnen krijgen.

en sorry als ik misschien een beetje cynisch reageer, maar het forum staat bol van de verhalen van gedupeerde ouders. het is allemaal heel rot, dat snap ik heus wel, maar we weten nu toch inmiddels dat de gastouderbureau's fout zaten in hun voorlichting. hoe zielig en rottig ook, als je het er niet mee eens bent, klaag het gastouderbureau aan. die hebben jou in de penarie gebracht. de belastingdienst en de rechter handelen wettelijk correct. het zijn geen instanties die handelen o.b.v. coulance of compassie. en dat is ook niet hun taak.

zwabbertje
Berichten: 343
Lid geworden op: 01 sep 2010 00:10

Re: Gastouderbureau Kids2Oma

Ongelezen bericht door zwabbertje »

Het is toch op zijn minst vreemd dat een gastouderbureau waar je zo'n goed gevoel bij hebt pas na 1,5 jaar zijn diensten aan jou factureert? Van welk bedrijf kun je anderhalf jaar lang diensten afnemen zonder dat je hiervoor hoeft te betalen? Ik vind het inderdaad nogal ongeloofwaardig.
Helaas zijn er veel gevallen bekend waarin oma of een andere gastouder wel oppaste maar nog niet via een gastouderbureau. Veel ouders hebben dan achteraf kinderopvangtoeslag aangevraagd ook al was er geen sprake van formele gastouderopvang. Logisch dat je dan geen recht hebt op toeslag.

bijou
Berichten: 2
Lid geworden op: 20 sep 2008 18:43

Re: Gastouderbureau Kids2Oma

Ongelezen bericht door bijou »

Hoi gedupeerden van Kids2Oma,

Ook ik ben het slachtoffer geworden van het gastouderbureau, hoe is het bij jullie afgelopen?

Mvg

Juliana1973
Berichten: 1
Lid geworden op: 09 jan 2013 12:15

Re: Gastouderbureau Kids2Oma

Ongelezen bericht door Juliana1973 »

Ik ben ook op zoek naar ouders die door KIDS2OMA 2006 zijn benaderd en het dan ook bij de Toeslagen in 2006 heeft aangevraagd hebben gedaan.
Terwijl de eigenaar van KIDS2OMA pas in april 2007 de werkelijke begin datum was dat hij mocht starten.
Ook verzamel ik ouders die gedupeerd zijn door KIDS2OMA die nu worden beschuldigt door de staat en de belastingdienst en alles terug moeten betalen.
Tenslotte als we met zijn alle een vuist maken komen we verder dan alleen . :?

samirahaddad
Berichten: 1
Lid geworden op: 20 jan 2013 22:18

Re: Gastouderbureau Kids2Oma

Ongelezen bericht door samirahaddad »

dag gedupeerden,
ik sluit mij aan als gedupeerde. Ergens in 2011 kreeg ik het bericht van de belastingdienst dat ik terug zou moeten betalen over 2008. Het gaat om een bedrag van ruim 15.000 euro. Ik heb bezwaar aangetekend en dat is zgn tot 3 x toe niet ontvangen bij de BD. Het moest in bezit zijn van de BD op 7 feb 2012. Meermaals met BD contact gehad over de ontvangst van de brief. Een mevrouw van kantoor Utrecht verzocht mij de brief weer te sturen. De brief stuur je naar kantoor Heerlen. Dat deed ik en weer werd het niet ontvangen. De vierde keer heb ik de brief langsgebracht op kantoor Sloterdijk in Amsterdam. Een week later ( in mei alweer) kreeg ik het bericht vd BD dat ze de zaak niet inhoudelijk zouden behandelen, omdat ik het niet tijdig had ingediend. Ik ben in hoger beroep gegaan hiervoor. De zaak over het wel of niet tijdig indienen van het bezwaar werd behandeld op 7 december 2012. De tegenpartij, de BD, kwam niet opdagen. Op 31 dec 2012 kreeg ik de uitspraak van de rechtbank. Mijn bezwaar was afgewezen, dit omdat ik niet kon aantonen dat ik het bezwaar tijdig had ingediend. Dus moet betalen. Hierop ben ik naar de DAS gegaan om dit verder te behandelen. De advocaat nu stelt dat ze de zaak niet in behandeling neemt, omdat je als klant altijd verantwoordelijk bent voor het zoekraken van post of het niet ontvangen van brieven door de BD. Tenzij je bewijs hebt dat de brief gepost is. Goed, ik kan dat niet bewijzen. Inhoudelijk heb ik ook geen poot om op te staan volgens haar, omdat je als klant zelf verantwoordelijk bent voor het uitkiezen van je gastouderbedrijf of kdv. Hoe kun je nou weten of het bedrijf bonafide is of niet. Het bedrijf bestaat niet meer, zit lekker met zijn gat in Suriname met ons geld en wij mogen het gaan oplossen.

Het mooiste van alles is dat ik helemaal geen overeenkomst heb afgesloten met Kids 2 Oma. Ik had een overeenkomst met het bedrijf Amany via mijn tussenpersoon, die dat behartigde. Vanaf juli 2008 is de bijdrage van de BD direct op het rekeningnummer van dat bedrijf gestort. Ik heb dus nooit bedragen gekregen op mijn rekening, want het ging gewoon rechtstreeks naar het bedrijf toe. Op de jaaropgave voor de kinderopvangtoeslag moest mijn tussenpersoon het bedrijf Kids 2 Oma vermelden van Amany, omdat Amany het dus had ondergebracht bij Kids 2 Oma, zonder mijn medeweten.

Het gaat dus om 15.000 euro plus rente, volgens de rechtbank gaat het dus om 17.000 euro in totaal. Ik ben ook maar een alleenstaande moeder. Ik heb hier slapeloze nachten van en de overige jaren zijn nog niet eens behandeld. Weet niet wat me nog boven het hoofd staat.

Ik hoor graag van andere ouders op welke manier hier tegen gevochten kan worden.

gwen21
Berichten: 66
Lid geworden op: 29 mar 2011 01:13

Re: Gastouderbureau Kids2Oma

Ongelezen bericht door gwen21 »

wat akelig samira, dat de post telkens kwijt is geraakt en jij daardoor in de problemen bent gekomen. heb je daar al een klacht over ingediend? of vindt de Nationale Ombudsman hier al iets van?

zwabbertje
Berichten: 343
Lid geworden op: 01 sep 2010 00:10

Re: Gastouderbureau Kids2Oma

Ongelezen bericht door zwabbertje »

Je schrijft dat je geen contract had met Kids2Oma. Met welk gastouderbureau had je dan wel een contract? Als dat bedrijf Amany geen gastouderbureau is en je ook geen contract had met een ander gastouderbureau had je sowieso geen recht op kinderopvangtoeslag.
Ik begrijp dus niet hoe dit alles is gegaan.

Helaas gebeurt het regelmatig dat poststukken zoekraken bij de belastingdienst. Het beste kun je in het vervolg belangrijke post aangetekend versturen en via internet een print maken van de bevestiging van aflevering.

bprosman
Berichten: 9935
Lid geworden op: 04 sep 2011 18:39

Re: Gastouderbureau Kids2Oma

Ongelezen bericht door bprosman »

Helaas gebeurt het regelmatig dat poststukken zoekraken bij de belastingdienst. Het beste kun je in het vervolg belangrijke post aangetekend versturen en via internet een print maken van de bevestiging van aflevering.
En aparte aanslagen (jaren) apart versturen. Bij mij is ooit een aangifte zoekgeraakt bij de BD , 2 jaren in 1 envelop, en 1 was er zoek, rara.

Den1975
Berichten: 1
Lid geworden op: 25 jan 2013 07:57

Re: Gastouderbureau Kids2Oma

Ongelezen bericht door Den1975 »

@ Geeta27,

Ik heb helaas nooit ergens terug gelezen wat jou antwoord hierop is, heeft advocaat Bharatsingh zaken zoals deze al eens gewonnen. Jammer dat je een aanbeveling doet, en er vervolgens nooit meer op terugkomt.
Dat zet mensen toch wel ergens aan het denken.

Voor alle gedupeerden een vraag, is er al iemand die een zaak tegen de belastingdienst gewonnen heeft?

mvgr Dennis

sw2902sa
Berichten: 1
Lid geworden op: 17 jul 2013 13:56

Re: Gastouderbureau Kids2Oma

Ongelezen bericht door sw2902sa »

Zou je mij willen contacteren ik ben ook de dupe en heb een vraag aan je. Als je bereid bent om te bellen hoor ik het graag van je.

SW.

anumah schreef:Beste mensen,

Zoals velen van jullie ben ik ook het slachtoffer geworden van Kids2Oma. Ik heb volledig gehandeld volgens zeggen van de heer Jay Timal van Kids2Oma. Net als jullie ben ik ook erin getrapt dat het een goed lopende bedrijf is en vanwege alle reclames op radio Amor en radio SBS ben ik echt gaan geloven dat het een bedrijf is dat zeker volgens regels en wetten zal werken. In goed vertrouwen ben ik met dit bureau in zee gegaan. Helaas begonnen de perikelen al toen je te horen kreeg dat hij een geschil had lopen met de gemeente Zoetermeer maar dat hij ons tijdelijk zou onderbrengen bij een ander bureau totdat het geschil rond was. Ook dat geloofde ik. En alle verhalen over voorschotten betalen aan de gastouder en daarna achteraf verrekenen met de gastouder vanwege de grote achterstand bij de belastingdienst omdat er teveel aanvragen zijn. Alles blijkt nu achteraf niet te kloppen en ook niet te helpen.

Ik vraag me keer op keer af,, Wat heb ik nou verkeerd gedaan?" Ik ben een bureau vanwege zijn grote naamsbekendheid en reclame gaan geloven en met hem in zee gegaan. En wat is het resultaat geweest? Ik moet 15.000 euro terug betalen aan de belastingdienst omdat ik een bedrijf ben gaan vertrouwen.

Mijn vraag is:
Hoe ga ik nog andere bedrijven kunnen vertrouwen als er ergens een reclame wordt gemaakt? Want hoe zou ik als burger moeten weten of een bedrijf of instantie volgens wetten, artikelen en regels werkt? Ik krijg een contract onder mijn neus gedrukt waar ik wel alle artikelen doorneem en ook mijn vragen stel. Toen las ik in het contract in artikel 8 over de betaling een stukje waarin er duidelijk staat dat je zowel contant als via bank mag betalen aan de gastouder. En dan lever ik netjes de belastingdienst alle gevraagde stukken aan (wat totaal niet vlekkeloos verloopt met bijna driemaal het pakketje aanleveren en kwijtraken bij de belastingdienst) en ook het getekende contract per ingangsdatum. En wat durft de belastingdienst te doen. Ze wijzen mijn bezwaarschrift af omdat ik niet kan aantonen via bankafschriften dat ik het geld wat ik pas in mei 2008 ontvangen heb, heb uitbetaald aan gastouder en gastouderbureau over het jaar 2007. Hoe zou ik bankafschriften over 2007 kunnen aantonen als je het geld pas in het jaar 2008 ontvangt? Voorschotten zijn contant uitbetaald. En ik dacht slim te zijn om toch nog een kwitantie aan de gastouder te geven over de voorschotten. Ik heb met moeite 3 kwitanties gevonden en de rest niet. Ook de kwitanties heb ik voor de zekerheid meegestuurd en toch vinden ze dat ik onvoldoende bewijzen heb kunnen aantonen dus eindresultaat terugbetalen !

Vervolgens krijg ik het bedrag van de kinderopvangtoeslag in mei 2008 op mijn rekening. Ik kan vanaf die periode alle bankafschriften aantonen dat ik de ontvangen bedragen meteen inclusief eigen bijdrage overmaak naar de betreffende partijen. En ik kan aantonen dat ik ook nog de betaling doe volgens de ontvangen facturen van Kids2OMa en toch wordt er medogenloos gezegd dat je het bedrag moet terugbetalen.

Wat is de belastingdienst aan het doen? We leven al in zo een moeilijke tijd met allemaal recessies waarin men vecht om te overleven. En dan nog de belastingdienst die iedereen de schuld wat door een ander is ontstaan in de schoenen schuift. Snapt de belastingdienst niet dat het niet iets is dat incidenteel is gebeurd maar dat er zoveel burgers erin betrokken zijn geraakt. Snappen ze niet dat niet alleen het GOB Kids2Oma verkeerd gehandeld heeft maar ook zij als belastingdienst en ook de gemeente fouten hebben gemaakt. Zij maken zulke grote bedragen in een keer over aan burgers. Is er daar toen geen belletje gaan rinkelen of het wel klopt? En de gemeente dan? Horen zij niet de contracten e.d. te controleren op artikelnummers? Hoe kan het dan dat alleen de burgers de dupe worden? De belastingdienst als grote instantie zorgt er zelf voor dat er vandaag de dag zoveel burgers onterecht een schuld toegewezen krijgt wat niet in hun macht lag. De betrokken instanties hadden al zelf hun zaakjes op orde moeten hebben door controles uit te voeren en goede richtlijnen voor een GOB op te stellen. Wat krijg je nu?

Als het kalf verdronken is dempt men de put !!! Ja nu treden ze op en komen ze met allerlei regels en wetgeving omdat ze zien dat ze zelf voor deze chaos gezorgd hebben. Maar wat moeten wij als burgers ???? Mogen wij gedupeerd worden en eerst het slachtoffer zijn voordat een ander ervoor behoed wordt? Nee dat kan toch niet????

Daarom moeten we proberen om gezamenlijk dit aan te pakken. We moeten het GOB en de overige instanties aansprakelijk stellen voor de kosten. Belangerijk is om een weg te bedenken waar iedereen zich kan opgeven die gedupeerd is door het GOB Kids2OMa. En het liefst met telefoonnummer oftewel een emailadres zodat we bij elkaar kunnen komen en kunnen kijken hoe we dit kunnen aanpakken. Er is nog een mogelijkheid en dat is via de advocaat Bharatsingh in Hilversum. Telefoonnummer is al vermeld op deze site. Zelf doe ik dit ook.

Eendracht maakt macht ! Geef je z.s.m. op zodat we dit collectief kunnen aanpakken.

Suri40
Berichten: 1
Lid geworden op: 14 nov 2013 20:54

Re: Gastouderbureau Kids2Oma

Ongelezen bericht door Suri40 »

We moeten eigenlijk Timal met z'n allen aanklagen en niet de BD, hij is de boosdoener.
Hopelijk kunnen we ons geld terugkrijgen ( of een deel ervan ) die wij hebben betaald aan kids2oma.
Want hij had zijn zaken niet op orde. Begrijp niet waarom wij de dupe zijn geworden.
gr.

Lindsay1983
Berichten: 35
Lid geworden op: 09 sep 2011 18:10

Re: Gastouderbureau Kids2Oma

Ongelezen bericht door Lindsay1983 »

Suri40 schreef:We moeten eigenlijk Timal met z'n allen aanklagen en niet de BD, hij is de boosdoener.
Hopelijk kunnen we ons geld terugkrijgen ( of een deel ervan ) die wij hebben betaald aan kids2oma.
Want hij had zijn zaken niet op orde. Begrijp niet waarom wij de dupe zijn geworden.
gr.
Zo gaat dat helaas in nederland, hij krijgt een taakstraf van paar uren en wij mogen krom liggen.

ram48
Berichten: 13
Lid geworden op: 08 jan 2013 20:07

Re: Gastouderbureau Kids2Oma

Ongelezen bericht door ram48 »

geen nieuws meer.
Laatst gewijzigd door ram48 op 06 jun 2014 20:36, 3 keer totaal gewijzigd.

ram48
Berichten: 13
Lid geworden op: 08 jan 2013 20:07

Re: Gastouderbureau Kids2Oma

Ongelezen bericht door ram48 »

.
Laatst gewijzigd door ram48 op 06 jun 2014 20:36, 3 keer totaal gewijzigd.

ram48
Berichten: 13
Lid geworden op: 08 jan 2013 20:07

Re: Gastouderbureau Kids2Oma

Ongelezen bericht door ram48 »

"ram48"]kids to oma is mij inziens niet goed op juistheid gecontroleerd door de gemeente Zoetermeer.ik stel voor de gemeente aansprakelijk te stellen voor de schade die wij als ouders lijden.
een bezwaarschrift in te dienen tegen gemeente zoetermeer.
gastouderbureau,s.de zaak is afgewezen door de rechter..
.

belastingdienst heeft alles bruto terug ontvangen.
Laatst gewijzigd door ram48 op 27 mar 2014 23:01, 4 keer totaal gewijzigd.

Gesloten