LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Gastouderbureau WIJ Kids

Discussieer hier over kinderopvang.
lisa8314
Berichten: 4
Lid geworden op: 28 sep 2010 11:06

Gastouderbureau WIJ Kids

Ongelezen bericht door lisa8314 »

Hallo allemaal,

Ik ben opzoek naar mensen die ook klant waren van gastouderbureau Wij Kids te Zwijndrecht.
Tot op heden heb ik nog geen jaaropgaaf van wij kids mogen ontvangen en ik krijg maar geen contact met de eigenaar.
Ze zijn in september 2009 hun vergunning kwijt geraakt.

Daantje76
Berichten: 1
Lid geworden op: 05 okt 2010 13:28

Re: Gastouderbureau WIJ Kids

Ongelezen bericht door Daantje76 »

Hoi Lisa,

Ik heb precies hetzelfde probleem, ik heb een jaaropgaaf ontvangen die niet klopt en wacht nog steeds op de facturen van de maanden juli t/m augustus. Ik maak mij hier ook ernstige zorgen om voor al omdat deze gegevens nodig zijn voor de belastingdienst.

Ik kreeg vorig jaar voor drie kinderen toeslag dus als de gegevens niet kloppen moet ik erg veel geld terug betalen, dit terwijl ik gewoon gewerkt hebt en mijn gastouder ook gewoon de opvang heeft gedaan.

Ik krijg ook geen contact met Wij kids, ik heb hen tig keer gemaild, geen antwoord terug.

Wat ga jij nu voor stappen ondernemen?

lisa8314
Berichten: 4
Lid geworden op: 28 sep 2010 11:06

Re: Gastouderbureau WIJ Kids

Ongelezen bericht door lisa8314 »

Hey Daantje,

Graag zou ik prive met je willen mailen om te vertellen wat er tot nu toe is gebeurd aan mijn kant, je weet nooit wie er mee leest.
Alleen weet ik niet hoe je prive kan mailen?
Zou je mij een mail kunnen sturen?

Groet, Lisa

saskiamaudiris
Berichten: 3
Lid geworden op: 07 okt 2010 14:55

Re: Gastouderbureau WIJ Kids

Ongelezen bericht door saskiamaudiris »

hallo allemaal

ik ben in 2009 ook bij wij kids aangesloten geweest en heb ook geen jaaaropgave de naam is daarna toch ook veranderd in anytime????????
zijn jullie al iets meer te weten gekomen

groetjes saskia

lisa8314
Berichten: 4
Lid geworden op: 28 sep 2010 11:06

Re: Gastouderbureau WIJ Kids

Ongelezen bericht door lisa8314 »

Zouden jullie even je mail adres willen geven, dan mail ik jullie.

Ik heb alles al geprobeerd, zelfs een aangetekende brief naar dat adres verstuurd, maar meneer reageert gewoon niet.
Ik heb een vriend langs laten gaan, en dat was vorige week denk ik, toen heeft die man gezegd dat hij problemen had met zijn server en dat hij er mee bezig was.

Anytime was van dezelfde eigenaar, en dat is een maand later weer overgenomen door gastouderland. Gastouderland heeft alleen de contacten overgenomen, en kan ons dus ook niet helpen aan de jaaropgaaf.

lisa8314
Berichten: 4
Lid geworden op: 28 sep 2010 11:06

Re: Gastouderbureau WIJ Kids

Ongelezen bericht door lisa8314 »

Hey ik heb zojuist contact gehad met de eigenaar, hij is er mee bezig en zal ze morgen versturen.

saskiamaudiris
Berichten: 3
Lid geworden op: 07 okt 2010 14:55

Re: Gastouderbureau WIJ Kids

Ongelezen bericht door saskiamaudiris »

mijn mail is [email protected]

cderuyter
Berichten: 3
Lid geworden op: 15 nov 2010 14:36

Re: Gastouderbureau WIJ Kids

Ongelezen bericht door cderuyter »

Wij hebben hetzelfde probleem. Geen idee hoe we in contact kunnen komen met Wij kids, op mail wordt niet gereageerd.

Ik hoor graag van jullie,

[email protected]

Sieval
Berichten: 1
Lid geworden op: 23 jan 2011 14:44

Re: Gastouderbureau WIJ Kids

Ongelezen bericht door Sieval »

Beste,

Ik ben ook al maanden bezig om onze jaaropgave te krijgen, en eindelijk in November kreeg ik een reactie dat het een deze dagen zo ontvangen.... Helaas nog steeds niet. Nu is de wijkids site ook uit de lucht en Gastouderland kan ons niet verder helpen. Weet iemand misschien het adres van de toemalige eigenaar?
Wie kan ons verder helpen?

Alvast bedankt voor uw reactie.

Fam Sieval

sharon35
Berichten: 2
Lid geworden op: 04 jan 2014 23:32

Re: Gastouderbureau WIJ Kids

Ongelezen bericht door sharon35 »

ik was bij hun toen ze darkom nog heette en nu vraagt de belasting mij ook alle gegevens en ik heb niets. bij wie moet ik nu dan zijn voor de gegevens

georgy1
Berichten: 16
Lid geworden op: 06 jan 2014 08:53

Re: Gastouderbureau WIJ Kids

Ongelezen bericht door georgy1 »

Ik heb een contract van anytime is dat hetzelfde als darkom?

saskiamaudiris
Berichten: 3
Lid geworden op: 07 okt 2010 14:55

Re: Gastouderbureau WIJ Kids

Ongelezen bericht door saskiamaudiris »

Voor iedereen die gedupeerd is door wij kids en nu problemen heeft met de belastingdienst mail mij dan kunnen we gezamenlijk actie ondernemen ook als je slecht behandeld wordt Door de belasting dienst dien een klacht in bij de consumenten bondsamen staan we sterker

bprosman
Berichten: 9935
Lid geworden op: 04 sep 2011 18:39

Re: Gastouderbureau WIJ Kids

Ongelezen bericht door bprosman »

Door de belasting dienst dien een klacht in bij de consumenten bond
Nooit geweten dat dit kon :-)

Dagmar1974
Berichten: 8
Lid geworden op: 03 mar 2014 15:08

Re: Gastouderbureau WIJ Kids

Ongelezen bericht door Dagmar1974 »

georgy1 schreef:Ik heb een contract van anytime is dat hetzelfde als darkom?
het was eerst Darkom, toen Wijkids en daarna Anytime. vanaf september 2008 geloof ik..

Dagmar1974
Berichten: 8
Lid geworden op: 03 mar 2014 15:08

Re: Gastouderbureau WIJ Kids

Ongelezen bericht door Dagmar1974 »

saskiamaudiris schreef:Voor iedereen die gedupeerd is door wij kids en nu problemen heeft met de belastingdienst mail mij dan kunnen we gezamenlijk actie ondernemen ook als je slecht behandeld wordt Door de belasting dienst dien een klacht in bij de consumenten bondsamen staan we sterker
ik heb je gemaild!!

k2p
Berichten: 1191
Lid geworden op: 04 mar 2012 01:35

Re: Gastouderbureau WIJ Kids

Ongelezen bericht door k2p »

Iedereen met problemen over 2007 en/of 2008: lees dit !
https://forum.www.trosradar.nl/viewtopi ... 5#p1986445

Joy16
Berichten: 6
Lid geworden op: 01 apr 2014 09:43

Re: Gastouderbureau WIJ Kids

Ongelezen bericht door Joy16 »

Hallo, ook ik ben de dupe van Wij Kids nu de belastingdienst gegevens vroeg over 2009. Ik heb een beschikking gehad omdat ik niet alle gegevens kan aanleveren. Wie weet wat te doen? Hetzelfde pad bewandeld, maar Gastouderland heeft niets van gegevens overgekregen, zoals bekend!

k2p
Berichten: 1191
Lid geworden op: 04 mar 2012 01:35

Re: Gastouderbureau WIJ Kids

Ongelezen bericht door k2p »

Hoi Joy16: had je daarvoor al een definitieve toekenning voor 2009?

Joy16
Berichten: 6
Lid geworden op: 01 apr 2014 09:43

Re: Gastouderbureau WIJ Kids

Ongelezen bericht door Joy16 »

Hallo k2p, ik heb dat tot op heden nooit ontvangen denk ik, want ik bewaar alle definitieve toekenningen

bouilas68
Berichten: 1
Lid geworden op: 01 apr 2014 21:01

Re: Gastouderbureau WIJ Kids

Ongelezen bericht door bouilas68 »

Hallo,

Ook ik heb gebruik gemaakt van Wij Kids in 2009 en afgelopen weekend heb ik een beschikking van de belastingdienst ontvangen. Het was me eerst niet duidelijk waarop die gebaseerd is. Na aantal telefoontjes is dit omdat de jaaropgaaf, facturen van Wij Kids ontbreken. Ben benieuwd of hiervoor een oplossing is of dat wij helaas toch moeten terug betalen.

Hoor graag.

Gesloten