LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Geen recht op kinderopvangtoeslag ???

Discussieer hier over kinderopvang.
Gempie
Berichten: 3
Lid geworden op: 11 mei 2013 19:45

Re: Geen recht op kinderopvangtoeslag ???

Ongelezen bericht door Gempie »

Ik heb alleen mijn situatie beschreven, misschien teveel verteld.... Maar waarom zo'n commentaar hierop? Waar slaat dat nou op? Ik zeg onverwacht omdat ik 42 (!) ben en de kans dat ik zwanger zou worden en een gezond kind zou krijgen (zelfs als we geen voorbehoedsmiddelen hadden gebruikt) vrij klein was, dit was ook helemaal niet gepland. Mensen oordelen zo snel over anderen, waarom toch? Sommige dingen overkomen je gewoon.

En het is niet alleen het feit dat ik de samenleving niet wilde belasten, ik kon het prima zelf af! En mijn moeder is er altijd voor mij geweest, ze is mijn beste vriendin. Misschien moeilijk te begrijpen voor mensen van Nederlandse afkomst, maar heel begrijpelijk voor ons allochtonen.
Hou toch een keer op met mensen oordelen en veroordelen. Ik ga niet meer op deze site, ik heb al genoeg stress en problemen. Zulk raar commentaar zit ik niet op te wachten.

gwen21
Berichten: 66
Lid geworden op: 29 mar 2011 01:13

Re: Geen recht op kinderopvangtoeslag ???

Ongelezen bericht door gwen21 »

Er speelt het een en ander in de politiek, de minister van Sociale Zaken en de staatssecretaris van Financiën vinden dat de Tweede Kamer maar met een voorstel voor aanpassing moet komen. Zie antwoord op vraag 6: https://zoek.officielebekendmakingen.nl ... ortorder=4

Teunbosseman
Berichten: 4364
Lid geworden op: 29 mar 2011 15:46
Contacteer:

Re: Geen recht op kinderopvangtoeslag ???

Ongelezen bericht door Teunbosseman »

Gempie schreef:Ik heb alleen mijn situatie beschreven, misschien teveel verteld.... Maar waarom zo'n commentaar hierop? Waar slaat dat nou op? Ik zeg onverwacht omdat ik 42 (!) ben en de kans dat ik zwanger zou worden en een gezond kind zou krijgen (zelfs als we geen voorbehoedsmiddelen hadden gebruikt) vrij klein was, dit was ook helemaal niet gepland. Mensen oordelen zo snel over anderen, waarom toch? Sommige dingen overkomen je gewoon.

En het is niet alleen het feit dat ik de samenleving niet wilde belasten, ik kon het prima zelf af! En mijn moeder is er altijd voor mij geweest, ze is mijn beste vriendin. Misschien moeilijk te begrijpen voor mensen van Nederlandse afkomst, maar heel begrijpelijk voor ons allochtonen.
Hou toch een keer op met mensen oordelen en veroordelen. Ik ga niet meer op deze site, ik heb al genoeg stress en problemen. Zulk raar commentaar zit ik niet op te wachten.

Commentaar erop ??
Ik plaats een opmerkingkje op jouw eigen geschreven tekst en vervolgens maak jij er zelf een drama van dat er o.a. daarop wordt gereageerd. Inderdaad dan teveel verteld of juist te weining in je OP.

Ik beoordeel / veroordeel je niet, dat maak jij er zelf van.

Maar tis goed zo hoor, s6 ermee !

dajo33
Berichten: 7
Lid geworden op: 20 sep 2010 22:12

Re: Geen recht op kinderopvangtoeslag ???

Ongelezen bericht door dajo33 »

Ik kreeg vandaag een TIP van iemand van de belastingienst.
Allemaal een klacht indienen bij de Ombudsman, ik heb het net gedaan.
Wie volgt

Groetjes Yvonne

Gesloten