LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Kinderdagverblijft heeft geen mogelijkheid voor inhaaluren

Discussieer hier over kinderopvang.
Radar
Site Admin
Berichten: 5505
Lid geworden op: 22 apr 2004 10:56

Re: Kinderdagverblijft heeft geen mogelijkheid voor inhaaluren

Ongelezen bericht door Radar »

Off-topicberichten verwijderd. Graag on topic verder discussiëren.

Jefdus
Berichten: 927
Lid geworden op: 08 sep 2011 12:00

Re: Kinderdagverblijft heeft geen mogelijkheid voor inhaaluren

Ongelezen bericht door Jefdus »

meertje5 schreef:Moneyman, die is beantwoord, je sluit een contract af van een aantal uren wat je afneemt en gun bieden je aan deze uren in te halen
Daar zal ongetwijfeld iets achter staan van "mits capaciteit beschikbaar"

Jefdus
Berichten: 927
Lid geworden op: 08 sep 2011 12:00

Re: Kinderdagverblijft heeft geen mogelijkheid voor inhaaluren

Ongelezen bericht door Jefdus »

michieldejong schreef:Het hangt vooral af van de dag. De meeste kinderopvangs zijn volgens mij het rustigste op woensdag en vrijdag. In de vakanties zijn ze meestal alle dagen relatief rustig.
Het kan en zal inderdaad van de dag afhangen. Rustigere dagen betekent echter ook vaak minder groepen open of minder begeleiding aanwezig, dus dit hoeft niet meteen over-capaciteit op te leveren.

michieldejong
Berichten: 133
Lid geworden op: 08 dec 2015 15:04

Re: Kinderdagverblijft heeft geen mogelijkheid voor inhaaluren

Ongelezen bericht door michieldejong »

Dit klopt maar bij een kind-leidster verhouding van 10:1 zou je verwachten dat bij het sluiten van een groep er een kans van slechts 10% is dat ze precies op de maximale ratio zitten.
Terwijl als ze op drukke dagen helemaal vol zitten (en een wachtlijst hebben) er alleen plek is voor extra kinderen als er iemand van die drukke dag geruild heeft (ziekte kun je natuurlijk niet voorspellen dus kun je geen rekening mee houden).

faisalrana45
Berichten: 1
Lid geworden op: 06 jan 2020 06:23
Contacteer:

Re: Kinderdagverblijft heeft geen mogelijkheid voor inhaaluren

Ongelezen bericht door faisalrana45 »

deze regel moet ook op scholen worden toegepast. ouders betalen hun kindergeld zelfs tijdens vakanties wanneer hun kinderen geen lessen volgen en leraren geen lessen volgen, waarom dan niet in de kinderopvang wanneer het kinderdagverblijfpersoneel niet opstijgt

Lady1234
Berichten: 26910
Lid geworden op: 02 nov 2017 16:04

Re: Kinderdagverblijft heeft geen mogelijkheid voor inhaaluren

Ongelezen bericht door Lady1234 »

Kindergeld op een school? Waar heeft dat betrekking op?

berndv
Berichten: 9044
Lid geworden op: 29 dec 2005 11:10

Re: Kinderdagverblijft heeft geen mogelijkheid voor inhaaluren

Ongelezen bericht door berndv »

faisalrana45 schreef:
06 jan 2020 06:45
waarom dan niet in de kinderopvang wanneer het kinderdagverblijfpersoneel niet opstijgt
ik zou het ook niet fijn vinden dat het personeel opstijgt als mijn kinderen bij het kinderdagverblijf zijn. Tenzij mijn kinderen mee opstijgen natuurlijk. Afhankelijk van wanneer ze weer gaan afstijgen dan natuurlijk. En waar ze naar opstijgen.
faisalrana45 schreef:
06 jan 2020 06:45
ouders betalen hun kindergeld zelfs tijdens vakanties wanneer hun kinderen geen lessen volgen en leraren geen lessen volgen
Schandalig inderdaad. Ik verbaasde me daar afgelopen kerst tijdens het gourmetten ook al over. En ik maar betalen. En die leraren maar geen lessen volgen. Belachelijk. Ik zou bijna een klacht indienen bij de koning.

Gesloten