LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Escaperoom in Kinderopvang

Discussieer hier over kinderopvang.
SietsevandenBrule
Berichten: 1
Lid geworden op: 17 mei 2018 12:59
Contacteer:

Escaperoom in Kinderopvang

Ongelezen bericht door SietsevandenBrule »

Hallo,

Voor school heeft mijn groepje een opdracht. De opdracht is dat we van een BHV cursus kinderdagverblijf een escaperoom maken voor in het weekend, maar we moeten wel binnen de wetten van een kinderdagverblijf blijven.


Kan iemand ons vertellen wat die regels zijn?


Alvast Bedankt.

crazyme
Berichten: 8151
Lid geworden op: 10 jun 2005 23:34

Re: Escaperoom in Kinderopvang

Ongelezen bericht door crazyme »

Begin eerst eens met een leesbare opdracht.

mahadma
Berichten: 2540
Lid geworden op: 03 dec 2015 13:52

Re: Escaperoom in Kinderopvang

Ongelezen bericht door mahadma »

Is het niet een deel van de opdracht om zelf uit te zoeken wat de regels zijn? U vraagt anderen om uw huiswerk te doen. Tip: Google.

Julie4444
Berichten: 5016
Lid geworden op: 04 jul 2014 13:36

Re: Escaperoom in Kinderopvang

Ongelezen bericht door Julie4444 »

SietsevandenBrule schreef:Hallo,

Voor school heeft mijn groepje een opdracht. De opdracht is dat we van een BHV cursus kinderdagverblijf een escaperoom maken voor in het weekend, maar we moeten wel binnen de wetten van een kinderdagverblijf blijven.


Kan iemand ons vertellen wat die regels zijn?


Alvast Bedankt.
Dit is waar docenten voor zijn. Stel daar je vraag en zoek het eventueel zelf uit. Zal vast en zeker iets met het betreffende vak te maken hebben.

Als mijn leerlingen hun project zouden laten afhangen van een aantal wildvreemden op een forum zou ik ze toch wel een beetje uitlachen hoor. No offence. :roll:

Teunbosseman
Berichten: 4368
Lid geworden op: 29 mar 2011 15:46
Contacteer:

Re: Escaperoom in Kinderopvang

Ongelezen bericht door Teunbosseman »

SietsevandenBrule schreef:Hallo,

Voor school heeft mijn groepje een opdracht. De opdracht is dat we van een BHV cursus kinderdagverblijf een escaperoom maken voor in het weekend, maar we moeten wel binnen de wetten van een kinderdagverblijf blijven.


Kan iemand ons vertellen wat die regels zijn?


Alvast Bedankt.

Kijk op de site van de GGD.

Gesloten