LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Easy Credit/EC Sales Support

Een lening afgesloten of van plan dit te gaan doen? Bespreek het in dit topic.
moppie01
Berichten: 1
Lid geworden op: 29 mar 2010 19:59

Easy Credit/EC Sales Support

Ongelezen bericht door moppie01 »

Ook ik ben hier ingetuind. In december 2008 deed ik via internet een oproep voor een lening. Easy Credit reageerde hierop, en ik maakte vervolgens een afspraak met dhr. Jansen die bij mij thuis kwam en de nodige berekeningen maakte. Ook vertelde hij mij dat ik een overlijdingsverzekering moest aangaan met yarden. Aangezien ik die toch nodig had zag ik daar geen probleem in. Al vrij snel kreeg ik antwoord dat mijn leningaanvraag goedgekeurd was. En kreeg ik de polis thuis gestuurd. Ook de polis van yarden liep vanaf januari 2009. Ik moest de papieren van Easy Credit tekenen en met de benodigde gegevens terug sturen. Toen ik na een week of 2 nog niets had gehoord, ging ik bellen en mailen en kreeg ik te horen dat er een ander postbus adres bleek te zijn. Balen natuurlijk. Ik had net alles opgestuurd. Nieuwe copieen gemaakt, en opnieuw opgestuurd. Regelmatig kontakt gehad met dhr. Jansen, maar iedere keer kwam er een ontwijkend antwoord. Toen kwam de verlossende mail dat het geld gestort zou worden tussen 1 mei en 30 juni. Echter tot op de dag van vandaag heb ik nog steeds niets gekregen. Ik heb wel de administratiekosten overgemaakt van 89.95. Niet een topbedrag maar als ze dit opstrijken van meerdere personen is het natuurlijk wel lekker lucratief. Ik heb helaas thuis de mailtjes niet meer, aangezien mijn pc er mee genokt is, maar op mijn werk email nog wel. Je weet maar nooit. Afgelopen week heb ik meerdere keren het nummer van dhr. Jansen gebeld, maar het valt me nu wel op dat er geen firma naam meer wordt genoemd op de voicemail, en je eigenlijk alleen maar voicemail krijgt. Dhr. Jansen beantwoord zijn telefoon niet meer. Is er uberhaupt iemand geweest die wel de lening van Easy Credit heeft gekregen?? Trap hier niet in. Ook dit blijkt een oplichter. Dit zijn mensen die rijk worden over andermans ellende. En er duidelijk geen boodschap aan hebben wat voor ellende ze nog meer veroorzaken.

Gesloten