LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Ervaring met JB financiele dienstverlening

Een lening afgesloten of van plan dit te gaan doen? Bespreek het in dit topic.
HADES2001
Berichten: 539
Lid geworden op: 27 mar 2015 17:51

Re: Ervaring met JB financiele dienstverlening

Ongelezen bericht door HADES2001 »

Clockamora schreef:Dank voor uw kort door de bocht reactie! Ik ga geen details delen.
Ik vraag me af waarom er vragen worden gesteld, wat is hier het doel van?
Alleen om een oordeel te kunnen ventileren?! Daar zit ik niet op te wachten en was dus ook niet reden van mijn vraag.
Eigenlijk heel erg simpel, wat we al uitgelegd hebben is dat het niet is toegestaan alleen maar te schreeuwen. "Zei zijn slecht!" zonder enige onderbouwing.
Mensen komen hier voor de volgende dingen.
1) advies (vertel je verhaal en anderen helpen je op weg)
2) ventileren (vertel je verhaal en waarom je ontevreden bent)

Jij besloot een topic te openen wat voor een optie ging die niet mag namelijk een bedrijf zwart maken zonder verhaal die het ondersteund.
Vergelijk het met het schoolplein op de basisschool "Maar pietje is gemeen" "Nee Jantje is gemeen"
We zijn hier allemaal volwassen en kunnen op een normale manier met elkaar communiceren.

Dus voor de toekomst, zeg gerust dat je ontevreden bent met een bedrijf/winkel maar onderbouw het wel waarom dat zo is.

Clockamora
Berichten: 7
Lid geworden op: 18 jan 2016 20:15

Re: Ervaring met JB financiele dienstverlening

Ongelezen bericht door Clockamora »

Ik ben het niet eens met uw conclusie. Ik wilde weten of er meerdere mensen niet tevreden zijn over de service van dit bedrijf. Ik heb uitgelegd dat ik in contact met ze ben gekomen vanwege een lening. Hierover eerst uitgebreid via de mail gecommuniceerd, daarna vanuit Friesland naar Tilburg gereden. Moest perse persoonlijk mijn identiteitsbewijs tonen en mijn handtekening zetten. De rest heb ik vertelt, veel beloven weinig doen is de service die ze leveren. vervolgens melden ze in een mail dat ze mijn creditnota zullen voldoen en mijn taxatierapport opgaan sturen. Beide worden niet gedaan.

Het feit dat iemand anders al een advocaat heeft ingeschakeld, laat zien dat er zaken niet kloppen bij dit bedrijf. Ik heb ze diverse malen gebeld, gemaild, aangetekende brief gestuurd. Resultaat; nul!!

Het gaat dus om zwart maken het gaat om ervaringen delen en inventariseren. Dat is in mijn beleving, totaal iets anders.

Gesloten