LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Laserservice

Een lening afgesloten of van plan dit te gaan doen? Bespreek het in dit topic.
JVD124
Berichten: 1
Lid geworden op: 18 feb 2010 11:23

Laserservice

Ongelezen bericht door JVD124 »

KLACHT: Zonder overleg en aanvraag Bedragen bij- af en overboeken

Medio augustus 2009 belde ik laserservice om mijn rekeningen te sluiten.
Op 24-08-2009 was het negatief saldo op mijn Visa credietcard en mijn continuekrediet ingelost. De rekeningen zouden door Laserservice worden gesloten.
Gezien ik maar geen bevestiging kreeg van de gesloten rekeningen ben ik deze begin februari 2010 online gaan bekijken.
Ik zie dan dat op 22-01-2010 op het rekeningoverzicht van mijn continuekrediet, van maanden een saldo van 0 euro, opeens een negatief saldo van 10.000 euro openstaat met daarbij een maandrente op extra geld van 946,27 euro.
In de periode vanaf 24-08-2009 tot heden 18-02-2010 heb ik nimmer meer gebruik gemaakt van de Visacreditcard en heb nimmer een continuekrediet van 10.000 euro aangevraagd, laat staan opgemaakt! Ook heb ik in de periode van 24-08-2009 tot 01-02-2010 nimmer een bevestiging van een aanvraag van een Continuekrediet of een betalingsherinnering van een betalingsachterstand mogen ontvangen.
Sterker nog, ik had destijds voor 24-08-2009 een Continuekrediet van max. 1250 euro.


Op 1 februari 2010 heb ik laserservice hierover telefonisch benaderd. Zij gaven me te kennen dat het zou worden uigezocht. Op 3 februari 2010 kreeg ik opeens van hen een brief binnen, dat ondanks vele betalingsherinneringen, ik een achterstand in betalen had. welke ik sinds 24-08-2009 nimmer had ontvangen. Verder bleek dat bij het zien van mijn online rekening er opnieuw bedragen waren aangepast. Van mijn Visa creditcard hadden zij -3.074,65 positief saldo op mijn negatief saldo Continuekrediet van 10.000 euro zonder overleg overgeboekt.
Na opnieuw gebeld te hebben op 3 en 4 februari 2010, kreeg ik te horen dat ze het opnieuw zouden uitzoeken en dat ik hun brief als niet verzonden hoefde te beschouwen. Daarbij heb ik nogmaals aangegeven dat ik nimmer een Continuekrediet van 10.000 euro had aangevraagd en nimmer had opgemaakt en of ze dit zouden willen uitzoeken. Het advies was over twee weken nogmaals te bellen.
Op 17 februari 2010 krijg ik een brief binnen van EuroQue incasso met opnieuw het bericht dat ondanks vele herinneringen ik een betalingsachterstand had en wanneer ik niet binnen 5 dagen de achterstand zou betalen ze zouden overgaan tot incasso van het gehele openstaande saldo. Opnieuw bel ik op 17 februari 2010 Laserservice. Deze geven aan dat ze de incasso op Hold gaan zetten. De betreffende contactpersoon zou er 18 februari 2010 weer zijn.
Op 18 februari 2010 bel ik laserservice opnieuw. De betreffende contactpersoon krijg ik niet aan de lijn. Want volgens deze telefoonassistent zal een ander contactpersoon eerdaags met mij contact op gaan nemen. Tevens probeert deze nogal onbeschoft mijn vragen ter zijde te schuiven. En tja wat betreft het incasso verhaal, ook dat zou een automatische brief zijn, die na een "Hold" over 5 dagen weer opnieuw actief zal worden. Ondanks dat EuroQuo incasso een onderdeel van LaSer Nederland B.V. is.
Ik voel me door dit bedrijf behoorlijk beetgenomen. Sterker nog ze lopen eigenhandig bedragen in te voeren en aan te passen zonder overleg en zonder bewijs dat dit dan ook klopt.
Ik betreur dan ook de gang van zaken


Gewenste oplossing:

Dat wanneer ze terugkijken naar het rekeningoverzicht van 24-08-2009, ze moeten concluderen dat er daarna nooit een Continuekrediet door mij van 10.000 euro is aangevraagd en opgemaakt en hun buitensporige renteberekeningen ook niet kloppen. En dat ze mij, middels een rekeningoverzicht, kunnen vertellen hoe dit dan ontstaan is.

seagoing racer2
Berichten: 2122
Lid geworden op: 10 jun 2006 10:40

Re: Laserservice

Ongelezen bericht door seagoing racer2 »

Beste:

Prioriteit 1 is om te stoppen met bellen , maar alleen nog schriftelijk te communiceren.
Alleen op deze manier bouw je een dossier op , om je gelijk aan te tonen

momaatje67
Berichten: 1
Lid geworden op: 10 aug 2010 22:17

Re: Laserservice

Ongelezen bericht door momaatje67 »

Helaas is ons dit ook overkomen en hebben zowel mondelling als schriftelijke bewijzen en nu 1 1/2 jaar verder weet niemand bij laserservice over gemaakte afspraken zowel mondeling als op papier.
Alle namen met wie ik bij laser heb gesproken hebben wij op geschreven, als wij nu bellen worden wij al gelijk onbeschroft behandeld en tijdens het gesprek wordt er spontaan door mederwerkers opgehangen.
Wij zijn nu noodgedwongen om een advocaat in handen te nemen wat wij eigenlijk niet kunnen betalen.
RADAR is het misschien weer een uitdaging om laserservice weer eens in jullie programma uit te nodigen en aan de tand te voelen.

gr momaatje

Gesloten