LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Primelime leugenaars

Een lening afgesloten of van plan dit te gaan doen? Bespreek het in dit topic.
hobbyjacqueline
Berichten: 1
Lid geworden op: 03 jun 2013 19:49

Primelime leugenaars

Ongelezen bericht door hobbyjacqueline »

ik lees al veel over primeline en ook wij hebben problemen met primeline !
het is niet te geloven wat een leugenaars daar zitten.
mijn huidige man (waar ik al bijna 8 jaar bij woon) zijn ex heeft ongeveer 10 jaar geleden een pc gekocht van 1200 euro via Primeline.
nu belt er steeds een bandje (4 keer per dag) of ze met mevr ..... (expartner van mijn man) spreken ik gooi dan de hoorn erop want dat ben ik miet . bel maar persoonlijk! belde mijn man terug wordt er gezegd dat er 2500 euro is geleend niemand weet hiervan ( ook ex niet) willen we een rekening overzicht krijgen we niet! kunnen we inloggen met een doorgekregen nummer om rekeningoverzicht in te zien krijgen we een bericht dat we dit niet kunnen inzien omdat creditkaart (waarvan hij geen weet van heeft dat die bestaat) is geblokkeerd ! bel je weer terug omdat je niet kan inloggen zegt weer een ander meteen een mail te sturen met inloggegevens. niet dus ! bel je 20.10 uur weer om te zeggen dat je die mail niet hebt gehad krijg je te horen dat ze gesloten zijn terwijl op hun site staat tot 21 uur bereikbaar te zijn ! we horen alleen maar leugens en betalen maar en betalen maar en waarvoor .. ... ??????? weten we niet omdat we daar geen overzicht van mogen en kunnen inzien !

zijn het daar nu oplichters ? komen we hier ooit nog vanaf ?

sephora30
Berichten: 4072
Lid geworden op: 22 nov 2010 11:15
Locatie: hutje op de hei

Re: Primelime leugenaars

Ongelezen bericht door sephora30 »

Betalen waarvoor dan?? Is die pc nog niet afgelost? En zo nee, waarom betaald zn ex dat niet gewoon dan?

langste adem
Berichten: 1258
Lid geworden op: 20 jan 2011 12:30

Re: Primelime leugenaars

Ongelezen bericht door langste adem »

In het verleden is er dus een pc gekocht via Primeline voor 1200 euro en bent nergens anders van op de hoogte , en je ex ook niet ? Dat je meer terug moet betalen dan die 1200 euro door de rente is wel duidelijk, maar 2500 is wel erg veel.

Ik neem aan dat je ex van je man wel afschriften van Primeline heeft, of ergens kan inloggen ? Zoniet, dan zou ik Primeline nogmaals vriendelijk verzoeken op een specificatie van dat bedrag.

Jefdus
Berichten: 927
Lid geworden op: 08 sep 2011 12:00

Re: Primelime leugenaars

Ongelezen bericht door Jefdus »

langste adem schreef:Dat je meer terug moet betalen dan die 1200 euro door de rente is wel duidelijk, maar 2500 is wel erg veel.
Een verdubbeling heb je na 10 jaar natuurlijk al snel te pakken met rentepercentages boven de 10%

Dat is ook meteen de reden dat het oerstom is om geld te lenen om consumentenproducten aan te schaffen. Als je geen geld hebt voor een pc van 1200 euro, koop je toch gewoon een goedkoper exemplaar...

Jolijn
Berichten: 6307
Lid geworden op: 02 apr 2011 23:45

Re: Primelime leugenaars

Ongelezen bericht door Jolijn »

hobbyjacqueline schreef:ik lees al veel over primeline en ook wij hebben problemen met primeline !
het is niet te geloven wat een leugenaars daar zitten.
mijn huidige man (waar ik al bijna 8 jaar bij woon) zijn ex heeft ongeveer 10 jaar geleden een pc gekocht van 1200 euro via Primeline.
nu belt er steeds een bandje (4 keer per dag) of ze met mevr ..... (expartner van mijn man) spreken ik gooi dan de hoorn erop want dat ben ik miet . bel maar persoonlijk! belde mijn man terug wordt er gezegd dat er 2500 euro is geleend niemand weet hiervan ( ook ex niet) willen we een rekening overzicht krijgen we niet! kunnen we inloggen met een doorgekregen nummer om rekeningoverzicht in te zien krijgen we een bericht dat we dit niet kunnen inzien omdat creditkaart (waarvan hij geen weet van heeft dat die bestaat) is geblokkeerd ! bel je weer terug omdat je niet kan inloggen zegt weer een ander meteen een mail te sturen met inloggegevens. niet dus ! bel je 20.10 uur weer om te zeggen dat je die mail niet hebt gehad krijg je te horen dat ze gesloten zijn terwijl op hun site staat tot 21 uur bereikbaar te zijn ! we horen alleen maar leugens en betalen maar en betalen maar en waarvoor .. ... ??????? weten we niet omdat we daar geen overzicht van mogen en kunnen inzien !

zijn het daar nu oplichters ? komen we hier ooit nog vanaf ?
Zolang jij braaf blijft betalen zonder precies te weten waarvoor en hoe lang nog enz. kom je er blijkbaar niet van af.
Je blaast hier wel stoom af, maar betaalt wel 'gewoon'.

marijke2012
Berichten: 13
Lid geworden op: 08 jan 2012 21:58

Re: Primelime leugenaars

Ongelezen bericht door marijke2012 »

Kan het zijn dat ex liegt?

marijke2012
Berichten: 13
Lid geworden op: 08 jan 2012 21:58

Re: Primelime leugenaars

Ongelezen bericht door marijke2012 »

Vraag de gegevens eens schriftelijk op bij Prime.line. Het kan namelijk zijn dat jouw man ook nog steeds aansprakelijk is voor die schuld, als die tijdens zijn ex-huwelijk gemaakt werden. Dus: aangetekende brief of mail, zodat je bewijs hebt.

Gesloten