LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] PrimeLine en LaserCards

Een lening afgesloten of van plan dit te gaan doen? Bespreek het in dit topic.
TwinCamDude
Berichten: 107
Lid geworden op: 17 apr 2006 21:58

PrimeLine en LaserCards

Ongelezen bericht door TwinCamDude »

Halllo,

Heeft iemand van jullie ervaring met bovenstaande kredietverstrekkers? Ik namelijk wel:

In augustus 2005 heb ik via de Harense Smid een tijdelijke lening aangevraagd voor de aanschaf van een televisie (de oude was stukgegaan). In mijn achterhoofd houdende dat ik drie maanden later alles ineens zou betalen ben ik deze overeenkomst aangegaan.

Naast een bevestiging van PrimeLine - akkoord - ontving ik ook een Harense Smid Visa Card. Hier wilde ik echter geen gebruik van maken, omdat ik de televisie over drie maanden toch af zou betalen en de rekening zou opheffen + verzoek tot uitschrijving uit het BKR.

Welnu, in 2006 ontving ik een nota van LaserCards betreffende de kosten van de Visa Card. Geschrokken als ik was schreef ik opnieuw een brief en diende opnieuw een verzoek in om de rekening stop te zetten en mij uit te schrijven uit BKR. Wederom ontving ik van PrimeLine een bevestiging. Noot: PrimeLine en LaserCards zijn eender (zelfde postbus).

Begin 2007 werd ik op een zaterdagmiddag gebeld door DSB. Een reclamebabbel, je kent dat wel. Tot mijn grote schrik - de man was mijn BKR aan het toetsen - hoorde ik dat ik NOG STEEDS was geregistreerd. En niet een, maar twee keer zelfs; PrimeLine en Lasercards. Ik ben er altijd van uitgegaan dat het een rekening betrof. Ik heb ook maar getekend voor een overeenkomst (die van PrimeLine, NIET voor de Visa Card).

Hoe kan ik PrimeLine en LaserCards zo ver krijgen dat ze me uit het register gaan schrappen? Moet ik een juridische rechtszaak gaan beginnen?

Hardleerse instellingen. Ook gelijk een wijze les voor mezelf.

dutchgirl
Berichten: 41
Lid geworden op: 14 jan 2005 09:01

Re: PrimeLine en LaserCards

Ongelezen bericht door dutchgirl »

Heb je de vorige opzeggingen aangetekend verstuurd? Bij de bank kan je voor een paar euro een bkr overzicht aanvragen. Blijkt dat je dan nog een registratie hebt dan zou ik die, samen met wederom een opzeggingsbrief, aangetekend opsturen naar Primeline.

cerkom
Berichten: 1
Lid geworden op: 20 mar 2007 21:23

Re: PrimeLine en LaserCards

Ongelezen bericht door cerkom »

Ook ik merk dat men bij PrimeLine/Laser Services er niet iets van snapt.

Ik kreeg van Scheer & Foppen hun klantencard gratis en voor niets. Op het contract van 1999 staat dit duidelijk vermeld. Echter PrimeLine probeer elk jaar weer mij met jaarbijdrage voor de card te belasten. Tot vorige jaar wist ik de redelijk snel teruggedraaid te krijgen. Zonder dat ik daarvoor kosten in rekening gebracht kreeg. Dit jaar loop ik op een flinke muur op. Mailen levert alleen een automatisch antwoord op. Bellen doe ik niet meer je kent het wel ellenlang wachten voor 10 cent per minuut. (':lol:')


Nu na drie mailtje belde iemand van PrimeLine mij. Nee de regels waren het afgelopen jaar gewijzigd en dat had in een brief aan mij gestaan ? Welke brief? En nee wij verstrekken geen gratis creditcards, nou mevrouw het staat hier toch echt op het contract dat ik getekend van jullie teug heb ontvangen. Uiteindelijk ben ik zo gek geweest om kopieen van mijn contract aan PrimeLine te zenden, en sindsdien is het wederom doodstil, nauw is dat niet helemaal waar wat ik heb nu drie maand nota's ontvangen met het oplopende creditbedrag van de jaarlijkse kaartbijdrage + die absurd hoge rentekosten (18%) voor de verstrekte lening.

Opnieuw mail aan mijn contact persoon bij PrimeLine heeft nog steeds geen reactie opgeleverd. (':mrgreen:')

Chanmaster
Berichten: 2893
Lid geworden op: 25 jan 2006 08:05
Locatie: Almelo

Re: PrimeLine en LaserCards

Ongelezen bericht door Chanmaster »

Beroepsmatig kom ik de naam Prime-Line veelvuldig tegen.
De financiële instelling waar deze deel van uitmaakt is reeds herhaalde malen in opspraak geweest, ook binnen dit forum.
De registratie bij BKR ten aanzien van de creditcard stelt niets voor als u de card niet gebruikt. Wij melden deze registraties meteen af, knippen de kaart door en melden het einde daarvan aan de verstrekker omdat mensen welke bij ons lopen dergelijke kaarten beslist niet mogen hebben.

Wat kunt u doen.

U kunt alleen naar een advocaat gaan en zo nodig een procedure starten.

Veel succes.

angelatje
Berichten: 3
Lid geworden op: 02 jul 2007 20:12

Re: PrimeLine en LaserCards

Ongelezen bericht door angelatje »

primeline??

pff breek me de mond niet open zeg
ik heb twee jaar geleden een bankstel gekocht bij seats en sofa's
na aangegeven te hebben dat ik dit bankstel in 1 keer zou betalen en dus verder geen kaarten van hun wilde stuurden ze me toch een kaart toe..
niks mee gedaan en weggegooid , maar toch kosten berekenen.

nou gingen mijn toemalige partner en ik uit elkaar en in overleg met primeline hebben we een contract getekend waarin staat dat mijn ex verantwoordelijk is voor de krediet. en deze af zou lossen.
Dat ik hier verder niet meer voor verantwoordelijk kon worden gesteld

nu wil ik een hypotheek afsluiten krijg ik te horen dat ik een negatieve bkr registratie heb van primeline
ik erachteraan..
na ongeveer 20 keer gebeld te hebben in een maand kwamen we er niet uit. Primeline heeft mij een registratie gegeven zonder dat ze mij daarvan op de hoogte stelden. Dit is 1 van de voorwaarden die het bkr stelt.
ik heb hierop een advocaat in de arm genomen omdat 10 verschillende callcentermederwerkers een ander verhaal hadden.
en mij keer op keer beloofd werd dat deze registratie verwijderd zou worden.
na veel aanschrijven van mijn advocaat krijg ik als reactie dat de registratie niet verwijderd wordt omdat ze mijn herhaaldeijk aan de telefoon hebben gehad . Ik vind dit erg wonderlijk ook hebben ze mij tig keer aangeschreven.

Ik maak keer op keer afspraken met primeline waar dan vervolgens niets van komt!!
Dit hebben ze dan ook gedaan maar ze hebben mij aangeschreven op mijn oude adres terwijl mijn nieuwe al een jaar bekend was.
ze vragen altijd alles als ik bel mijn geheime vraag enz , dan kunnen ze toch wel nagaan dat ze nooit met me hebben gebeld

Na veel geld minder te zijn toch maar besloten om alles te betalen omdat ik het helemaal gehad had.
Nu heb ik betaald en de afspraak gemaakt met primeline dat ze mijn binnen 24 uur een herstelcodering en een afmeldcodering geven,
Nou 4 weken later alleen maar een hestelcodering en geen afmeldcode.
Ik weer bellen krijg ik te horen"" ja mv u moet eerst u rekening bij ons opzeggen"
Nou mn mond valt er keer op keer van open ik heb het helemaal gehad


ik had nog nooit van mijn leven een krediet afgesloten maar dit was een hele harde leer
dit nooit weer...

Het is dat ik er geen tijd en geld meer in wil steken maar ik ben heel erg kwaad en vind niet dat ze dit kunnen maken
maar een gevecht tegen dit bedrijf win je niet
je maakt afspraken en vervolgens willen ze je dit niet zwart op wit sturen..

Conny-1965
Berichten: 2
Lid geworden op: 07 sep 2007 10:27

Re: PrimeLine en LaserCards

Ongelezen bericht door Conny-1965 »

Ik heb in 2004 een doorlopend krediet afgesloten bij primeline. Ik ben nu 3 jaar verder en heb nooit iets meer opgenomen, sterker nog alleen maar betaald. Mijn krediet is echter in die 3 jaar maar een paar honderd euro ingelost, de rest was rente. Het was zelfs zo erg dat er per maand 2 x rente werd berekend. Bovendien kwam ik erachter dat er ook nog een creditkaart op mijn naam was gezet, waar ik nooit om had gevraagd. Ik heb er een advocaat op gezet, maar die kan niet veel voor me doen dan alleen maar het advies te geven de lening in 1x keer af te lossen. Ik heb dat advies opgevolgd en het volledige bedrag betaald inclusief de nog bijbehorende rente. Verder heb ik een aangetekende brief verstuurd met de mededeling dat ze de rekening moesten opheffen inclusief de creditkaart. Het probleem is nu dat de rekening niet wordt gesloten, sterker nog er wordt gewoon rente doorberekend. Vreemd hoor. Ik weet nu niet meer hoe ik hiervan af moet komen.

robert030
Berichten: 4
Lid geworden op: 07 sep 2007 15:40

Re: PrimeLine en LaserCards

Ongelezen bericht door robert030 »

Als je onterecht door Primeline (Lasercards etc.) registratie hebt bij het BKR kun je daar simpel, zonder hun medewerking vanaf komen: BKR beschikt namelijk over een geschillencommissie!

Stap 1: Stuur een aangetekende brief naar Primeline met het verzoek alle diensten op te zeggen en binnen 10 werkdagen de registratie bij het BKR bij te werken.

Stap 2: Bij geen gehoor of geen actie van de zijde van Primeline meld je dit schriftelijk aan de geschillencommissie van het BKR. Dit kost 22,50 EUR. Indien de commissie de consument in het gelijk stelt worden de kosten a 22,50 EUR weer terug naar de consument.

Het advies van de geschillencommissie is bindend: kortom als de commissie van oordeel is dat de registratie onterecht is, wordt deze onmiddellijk verwijderd en kan Primeline hier verder niet tegen in beroep gaan.

Als BKR vele klachten krijgen over onterechte Primline registraties gaan ze zich ook wel afvragen of het lidmaatschap van Primline bij het BKR voortgezet moet worden....

robert030
Berichten: 4
Lid geworden op: 07 sep 2007 15:40

Re: PrimeLine en LaserCards

Ongelezen bericht door robert030 »

Enkele handelsmerken van 'Lasercards'.

- Primeline
- IKEA-visacard
- Van der Valk-visacard
- Motoport-card (Motortijdschrift)
- BCC-visacard
- Modern-visacard
- IT's-visacard
- Harense Smit -visacard
- Green - visacard
- FLEX - visacard
- ECI - Visacard (boekenclub)
- Dixons - Visacard
- American - visacard (Seats en Sofa's)
- Kwikfit - visacard
- Vitesse - visacard
- Think for life card (Gulf en Tinq bezinestations)
- Scheer en Foppen- visacard
- Gamma -visacard

Let dus goed op! Op het moment dat u bij deze ketens iets op afbetaling koopt, krijgt u de kaart er ongevraagd bij! Hiermee heeft u dus automatisch ook een registratie bij het BKR!

anne marijke
Berichten: 1
Lid geworden op: 03 mar 2005 18:35

Re: PrimeLine en LaserCards

Ongelezen bericht door anne marijke »

Bij primeline is de administratie werkelijk om te janken.
Telefonisch contact is er amper bij.
Op mijn mail wordt gereageerd dat ze hem hebben ontvangen en dat de vraag z.s.m. wordt beantwoord. Alsof dat niet meteen afgehandeld kon worden!
Heb een uitgestelde betaling die 1-1-2008 afloopt (staat op contract) maar volgens een werknemer van primeline ga ik rente betalen vanaf 1 oktober.
Ze duwen je ook nog ongevraagd een creditcard door de strot.
Snap niet dat er solide bedrijven zijn die in zee gaan met primeline. :evil:
Laatst gewijzigd door anne marijke op 08 sep 2007 07:34, 1 keer totaal gewijzigd.

@chris
Berichten: 3
Lid geworden op: 27 apr 2007 17:06

Re: PrimeLine en LaserCards

Ongelezen bericht door @chris »

Ook ik heb gebruik gemaakt van een aantrekkelijke korting bij de Harense Smid als ik een Visacard nam. Ik moest dan binnen 3 maanden het totale bedrag betalen. Ik knipte het kaartje door en ik had alles betaald. Maar tot mijn verbazing is er nu ruim 10 euro afgeboekt voor de kaart. Verlenging Visacard noemen ze dit.
Het lijkt dan zo dat er een visje wordt uitgeworpen om er een snoek mee tevangen.
Ik zie nu niet meer het nut van deze card in. Er heb er eenmalig 10% korting mee gehad en dat was dat. Ik weet wel als je hier mee op afbetaling koopt je een vreslijke hoge rente betaald net als bij de postorderbedrijven.
Nee dan zijn andere leenvormen beter aan te raden. Het beste is natuurlijk helemaal niet te lenen, maar ja soms kan het niet anders. :roll: Heeft iemand zijn geld terug gekregen? Die ook niet wil verlengen? :roll:

robert030
Berichten: 4
Lid geworden op: 07 sep 2007 15:40

Re: PrimeLine en LaserCards

Ongelezen bericht door robert030 »

Joh... wat doen jullie allemaal moeilijk.

Als het geleende krediet is ingelost, dan is het een kwestie van 1 brief schrijven dat je opzegd en deze aangetekend versturen. Om een bedrag te incasseren in Nederland is er altijd eerst een uitspraak nodig van een rechtbank. Simpel.. krediet is ingelost en een kopie van de opzegging met aangetekende verzending. Geen rechtbank die het bedrag meer toewijst. Sterker: je mag verweer voeren en de rechtbank gemaakte kosten op hun verhalen.

Duzzzz. krediet inlossen, briefschrijven (liefst met kaart doorgeknipt retour) aangetekend versturen, bewaren.. en de rest gewoon allemaal heerlijk negeren.

D1RK
Berichten: 2863
Lid geworden op: 10 mar 2007 07:51

Re: PrimeLine en LaserCards

Ongelezen bericht door D1RK »

1 bij het aangaan van deze lening wel goed de voorwaarden lezen, dus ook van die eerste jaar gratis Visa Card.

2 Doorknippen is niet voldoende, U moet deze terug sturen en tijdig de overeenkomst beëindigen.

3 Het zijn dure leningen met hoge rente, dus soms blijft U eeuwig voor het produkt betalen.

4 Je mag eerder aflossen en stoppen, alle in garage's gekregen kredieten waren eind vorige eeuw al duurste, eigen bank is eerlijker en goedkoper.

5 Alleen als ik voor tenminste €500,- per jaar besteed krijg ik een gratis Visa kaart en korting op de aankopen!
Dit is de BCC kaart, maar online is het voordeel op een LG wasmachine 8x hoger dan via de Credit Card.
Verder is het voordeel dan direct, en niet een jaar later.....

6 U kreeg met deze lening ook de Reclame van zowel Primeline als de winkel waar U iets kocht, en hun partners...
Gelukkig verhuist, en geen adres wijziging gestuurd... en tijdig opgezegt.

7 De kaartkosten die ze stuurden ondanks de opzegging met bevestiging is via een bekend Incasso buro...
Maar ik hoef voor een opgezegde Visa Card geen adres wijziging te sturen...
Ik had geen lening, maar wilde 5% korting, maar nu 40% gekregen op een Wasmachine online...

8 De reclame lijkt leuk, maar de voorwaarden zijn telkens iets anders, dus elke keer moet je zeer goed lezen, en dit foldertje bewaren, want anders zit je later met een BKR probleem.

9 De hypotheekbank gaf ook mij het BKR probleem, en de opzeggingsbevestiging was voldoende om dit als foutje te negeren!
Dus ik kreeg een Hypo met BKR notering die fout was!

Bewaar wel alle post van deze Primline en folders voor afsluiten tenminste 5 jaar.
Bij problemen kun je dan bewijzen wat je had, want zij gaan vaak van de algemene Primeline voorwaarden uit, en niet de folder waarmee je het afsloot, die wel rechtsgeldig is.
Dus vaak gaan ze zelf in de fout, en bij verkeerde voorwaarden, die op de rechtszitting door hun getoond worden, en als het maar iets anders is, hebben ze al verloren!

Vergeet niet deze dag zowel Uw bruto salaris te claimen als de reiskosten en die zijn hoger als brandstof, mijn auto koste €0,18 per KM.
Zelfs de parkeerkosten werden vergoed.

Een tevreden Prime Line Winnaar...
Gratis dagje uit, en je leerde er ook nog eens van.

G7
Berichten: 2094
Lid geworden op: 05 okt 2005 15:01

Re: PrimeLine en LaserCards

Ongelezen bericht door G7 »

Hier wil ik ook nog wel even op reageren. Ik heb met kerst 2006, 2 computers aangeschaft bij Its en zou door een aanvraag via Its een visacard kunnen ontvangen. Ik kocht die computers zonder te betalen, want dat hoefde immers volgens de visacard pas over 3 maanden.

Ondertussen, never, nooit een CC gekregen. Alleen papieren afrekeningen met een CC nummer van een kaart, die ik nooit heb ontvangen.

Ik dus voor 9 Maart 2007 alles netjes in een keer betaald ( incl.10 % korting) aan lasercards.

Nog steeds geen card. Weer eens bellen en mailen. Er waren door het succes :?: problemen met de aanmaak van de CC. Ondertussen was het Mei 2007

Maar weer eens gebelt en ik zei, ik heb toch alles al betaald, kan ik de card niet annuleren? Was geen enkel probleem en zou binnen 2 dagen daar een bevestiging van krijgen en dat was het enige wat op tijd kwam.

Ik zal dus nu ook nooit meer bij winkels kopen, die zogenaamd zo'n aktie hebben met cards en korting.

blaica
Berichten: 11
Lid geworden op: 29 sep 2007 20:39

Re: PrimeLine en LaserCards

Ongelezen bericht door blaica »

Ooit eens een lening aangegaan voor een motor: was dit een vergissing! Na een tijd werd het afgesproken (lees volgens contract) bedrag plots verdubbeld, zonder enige reden. Na ontzettend veel telefoontjes kwamen we te weten dat we volgens PrimeLine een bedrag afgehaald hadden, terwijl we nooit een kaart hadden ontvangen. Hierna naar de rechtbank. De rechtzaak kwam zelfs voor zonder ons in te lichten. Hoger beroep idem. DOE GEEN ZAKEN MET DIT CORRUPT BEDRIJF!! JE VERLIEST TOCH ALTIJD!! :evil:

Bedankt voor de melding om bij het AFM te melden - heb ik nu gedaan. Alle tips zijn welkom!!

Bedankt - heb nu ondertussen ook melding gemaakt bij DNB. Nu nog wachten op antwoord!

Ik vrees dat beide sporen op niets uitlopen!!
Laatst gewijzigd door blaica op 02 jul 2008 16:52, 3 keer totaal gewijzigd.

Bert2007
Berichten: 2
Lid geworden op: 14 okt 2007 10:46

Re: PrimeLine en LaserCards

Ongelezen bericht door Bert2007 »

Bij een uitgestelde betaling van 10 maanden hoef je geen rente te betalen over die 10 maanden (zie bijvoorbeeld ook de advertenties van o.a. Mikro-Elektro waarin deze passage ook staat vermeld). Tegen het einde van deze termijn krijg je keurig een brief van PrimeLine met informatie hoe het verder gaat met de hoofdsom. Deze brief is echter onjuist en onvolledig en daardoor misleidend. Betaal je namelijk de hoofdsom niet volledig af dan krijg je alsnog de rente doorberekend vanaf de leningsdatum 10 maanden eerder.
Bij vragen hierover wordt natuurlijk verwezen naar de kleine lettertjes in de oorspronkelijke overeenkomst; helaas komt deze mededeling NA het beslissingsmoment, de rente met terugwerkende kracht is intussen al in rekening gebracht. Wat echter na een viertal brieven van mij telkens ontweken wordt is het antwoord op mijn vraag waarom de ïnformatiebrief NIET vermeldde dat bij het niet aflossen van de hoofdsom alsnog rente wordt berekend met terugwerkende kracht. Dus op dat moment heb ik helaas niet de beslissing kunnen nemen die ik genomen zou hebben mocht ik wel over de juiste informatie beschikken.
Conclusie: PrimeLine geeft informatie welke niet tijdig, onvolledig en onjuist is en de consument is (zoals zo vaak) de dupe !

Dianek
Berichten: 31
Lid geworden op: 08 okt 2007 20:01

Re: PrimeLine en LaserCards

Ongelezen bericht door Dianek »

Ben blij dat ik dit lees. Had een paar maanden geleden gesolliciteerd bij dat bedrijf via een intermediair. Kwam heel goed over. Mijn gegevens zitten nog in hun bestand omdat er toen een interne kandidaat was, maar ik wel geschikt was voor de functie. Ik ga een brief schrijven dat ze mijn gegevens mogen vernietigen. bah daar wil je toch niet werken!!

IJskonijn
Berichten: 60
Lid geworden op: 10 okt 2007 12:44

Re: PrimeLine en LaserCards

Ongelezen bericht door IJskonijn »

Pas op met dit soort praktijken;

Wij hadden begin 2005 een nieuwe TV gekocht bij de Media Markt: 10 Binnen 10 maanden rente vrij betalen voor maar (eenmalig) 24,95 bij primeline.

Nou, dat vond ik zelf niet een slecht idee, ik had die 900 euro voor de TV wel liggen, maar goh, binnen 10 maanden betalen rentevrij gaf mij de kans om mn gespaarde 900 aan andere (noodzakelijke) dingen te spenderen.

Eenmaal zo gezegd zo gedaan, 10 minuten later stond ik buiten met mn nieuwe TV en een pinbonnetje van 24,95 welke direct moest worden voldaan.

2 dagen later een ongevraagde pas in de bus met dikke letters, nu pinnen straks betalen met een max van ik dacht zo'n 1000 euro. CC per direct verknipt en ook meteen PL gebeld om te zeggen dat ik alleen belang had bij hun aanbieding van 10 maanden de tijd om (rentevrij) te voldoen. Uiteraard is de opzet van dit alles om nog meer geld aan jou kwijt te raken, ook hopen ze erop dat je niet binnen 10 maanden (kan) betaald(en).

Tip: Verknip de pas, betaal zeker 1-2 maanden eerder dan de afgesproken laatste termijn af en direct bellen/mailen/schrijven dat ze je met rust moeten laten, geen passen meer moeten sturen en vooral die BKR notering eruit moeten halen, hier is PL (expres) heel lax mee omdat ze echt hopen dat je weer gebruik van ze gaat maken... (dit werd me letterlijk verteld door een van hun medewerkers!)

martrin
Berichten: 1
Lid geworden op: 10 nov 2007 17:57

Re: PrimeLine en LaserCards

Ongelezen bericht door martrin »

Heeft iemand een idee waarom ik al een aantal weken niet op de site van primeline kan komen? Ook ontvang ik al een paar maanden geen rekeningoverzicht meer via de mail... waar zijn ze gebleven?

MVG MARTIN

rolierop
Berichten: 1
Lid geworden op: 10 nov 2007 19:05

Re: PrimeLine en LaserCards

Ongelezen bericht door rolierop »

Dat de administratie van PrimeLine een puinhoop is dat klopt zeker.

Anderhalf jaar geleden kocht ik via de website van Dixons een Playstation 2 inclusief spel. Dixons hanteerde destijds dat je het goed in 10 maandelijkse termijnen kon betalen en dat leek mij wel wat. Het totaalbedrag gedeeld door 10 dus. Deze betaling verliep via PrimeLine.
Het totaalbedrag had ik voor de aankoop al op een aparte rekening gezet, zodat het termijn bedrag daar vanaf kon worden overgemaakt/afgeschreven.
Binnen een week of twee werden de Playstation 2 en het spel keurig thuis afgeleverd. Nu wachten op de eerste betaling, maar die kwam niet.
Na drie maanden bleek er nog niets te zijn afgeschreven. Via de website van PrimeLine (die inderdaad al enige tijd onbereikbaar is) gekeken naar mijn uitstaande saldo. Deze bleek volledig beschikbaar!
Ik gebeld. Koste ook veel moeite, maar uiteindelijk uitgelegd dat ik wilde betalen. Kennelijk zijn ze dat niet gewend, want men was meteen de klus kwijt. :?
Nogmaals het verhaal uitgelegd en men ging ernaar kijken. Na ruim een maand niets gehoord te hebben opnieuw gebeld. Er bleek niets bekend te zijn over mijn aankoop?! Er stond wel iets op een zijspoor, maar daar zou ik vanzelf iets van horen. Jaja.
Nu, anderhalf jaar later en zelfs een aankoop later (welke ik eveneens in maandelijkse termijnen heb afbetaald) nog steeds niets gehoord over de aankoop bij Dixons.
Gisteren ontving ik mijn nieuwe PrimeLine kaart en in de begeleidende brief stond vermeld dat mijn volledige saldo beschikbaar is.

Ik hou het voor gezien, want mijns inziens heb ik genoeg moeite gedaan om mijn verantwoordelijkheid te nemen.
Moet ik nu dank je wel zeggen :?:

moos1967
Berichten: 1
Lid geworden op: 11 nov 2007 09:27

Re: PrimeLine en LaserCards

Ongelezen bericht door moos1967 »

Beste Martin,

Ook ik heb ondervonden dat de site van primeline eruit ligt,maar
let op!!!!!
ook de incasso van deze maand heeft niet plaats gevonden!!!!het kan mogelijk zijn dat de directie fraude heeft gepleegd en de zaak op zijn kop ligt.

mvg moos1967

Gesloten