LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Slechte ervaring geenleningdoorbkr.com

Een lening afgesloten of van plan dit te gaan doen? Bespreek het in dit topic.
me17
Berichten: 1
Lid geworden op: 27 jan 2012 23:14

Slechte ervaring geenleningdoorbkr.com

Ongelezen bericht door me17 »

Ik heb helaas een BKR-notering vanwege een klein bedrag dat te lang openstond. Nu was ik op zoek hoe ik toch een bedrag kon lenen ondanks mijn notering. Zo kwam ik uit op geenleningdoorbkr.com. Ik had mijn informatie opgegeven zodat ik een advies of iets zou krijgen en was in de veronderstelling dat er eenmalig 19,95 van mijn rekening afgeschreven zou worden. Enigzins verbaasd was ik dan ook dat een maand later nogmaals een bedrag werd afgeschreven. Via de site me uitgeschreven voor deze service en ik ontvang een automatische mail dat het abonnement minimaal voor een jaar is en dat er maandelijks 19,95 afgeschreven zal worden. 'Voor wat?' is de vraag die mij naar boven komt. Op hun website staat enkel 'BKR consult'. Wat dat verder inhoudt is de vraag.

Mijn vraag is of iemand ook negatieve ervaringen met deze site heeft? Een andere site van hun is BKRconsult.nl

JtC
Berichten: 1172
Lid geworden op: 21 dec 2009 12:31

Re: Slechte ervaring geenleningdoorbkr.com

Ongelezen bericht door JtC »

Te laat, schijnbaar...

Chocomelk
Berichten: 11409
Lid geworden op: 30 nov 2009 18:14

Re: Slechte ervaring geenleningdoorbkr.com

Ongelezen bericht door Chocomelk »

JtC schreef:Te laat, schijnbaar...
Waarom ?

JtC
Berichten: 1172
Lid geworden op: 21 dec 2009 12:31

Re: Slechte ervaring geenleningdoorbkr.com

Ongelezen bericht door JtC »

Er zullen er zat zijn die al de boot in zijn gegaan. Daar kun je wel donder op zeggen... als mensen dringend geld nodig hebben, maken ze soms rare sprongen.

Chocomelk
Berichten: 11409
Lid geworden op: 30 nov 2009 18:14

Re: Slechte ervaring geenleningdoorbkr.com

Ongelezen bericht door Chocomelk »

JtC schreef:Er zullen er zat zijn die al de boot in zijn gegaan. Daar kun je wel donder op zeggen... als mensen dringend geld nodig hebben, maken ze soms rare sprongen.
Precies zoals Trebelski al schreef :
De cowboys op deze markt persen zo ook de laatste centen nog uit de zakken van mensen die al slecht zitten.

sjoegel
Berichten: 3081
Lid geworden op: 09 okt 2007 19:19

Re: Slechte ervaring geenleningdoorbkr.com

Ongelezen bericht door sjoegel »

Veel mensen maken misbruik van de geldnood bij BKR klanten. Niemand zit te wachten om deze mensen geld te lenen maar maken wel graag gebruik van de mogelijkheid ze de laatste poot uit te draaien.

Het zijn schimmige bedrijfjes, woekeraars en pas er dus voor op.

sephora30
Berichten: 4072
Lid geworden op: 22 nov 2010 11:15
Locatie: hutje op de hei

Re: Slechte ervaring geenleningdoorbkr.com

Ongelezen bericht door sephora30 »

Tja, eerst lezen he......................


Bij uw aanvraag vragen wij u toestemming een kredietwaardigheidtoesting uit te laten voeren op uw rekeningnummer. U ontvangt de kosten van de kredietwaardigheidstoetsing , €19,95, retour aan het einde van het traject. Voor het bkrconsult wordt er 12 maanden € 19,95 p/m in rekening gebracht. Wij gaan direct voor u aan slag zodat de weg snel vrij is naar een lening. Geenleningdoorbkr.com hanteert een annuleringstermijn van 7 kalenderdagen

GJvdZ
Berichten: 7404
Lid geworden op: 03 nov 2010 13:49

Re: Slechte ervaring geenleningdoorbkr.com

Ongelezen bericht door GJvdZ »

Alleen de URL van dat bedrijf zou toch alle alarmbellen moeten laten rinkelen..... De BKR is niet zomaar verzonnen.

RedShy
Berichten: 156
Lid geworden op: 28 dec 2011 17:47

Re: Slechte ervaring geenleningdoorbkr.com

Ongelezen bericht door RedShy »

me17 schreef:Ik heb helaas een BKR-notering vanwege een klein bedrag dat te lang openstond. Nu was ik op zoek hoe ik toch een bedrag kon lenen ondanks mijn notering. Zo kwam ik uit op geenleningdoorbkr.com. Ik had mijn informatie opgegeven zodat ik een advies of iets zou krijgen en was in de veronderstelling dat er eenmalig 19,95 van mijn rekening afgeschreven zou worden. Enigzins verbaasd was ik dan ook dat een maand later nogmaals een bedrag werd afgeschreven. Via de site me uitgeschreven voor deze service en ik ontvang een automatische mail dat het abonnement minimaal voor een jaar is en dat er maandelijks 19,95 afgeschreven zal worden. 'Voor wat?' is de vraag die mij naar boven komt. Op hun website staat enkel 'BKR consult'. Wat dat verder inhoudt is de vraag.

Mijn vraag is of iemand ook negatieve ervaringen met deze site heeft? Een andere site van hun is BKRconsult.nl
Kleine lettertjes voortaan beter lezen ...

suryajaikaran
Berichten: 1
Lid geworden op: 11 sep 2012 21:26

Re: Slechte ervaring geenleningdoorbkr.com

Ongelezen bericht door suryajaikaran »

Ik heb nooit mijn gegevens op deze site achter gelaten en er is toch tot drie keer toe een bedrag van €19,95 van mijn rekening afgeschreven.
Ik heb mijn bank al gebeld en ze kunnen dit niet terugdraaien i.v.m. het feit dat het om eenmalige incasso's gaat.
Het enige wat ik kan doen is aangifte hiertegen.
Heeft iemand dit al eerder gedaan?
Ik weet namelijk niet hoe.

snepke
Berichten: 3581
Lid geworden op: 10 nov 2007 21:18
Locatie: thuis

Re: Slechte ervaring geenleningdoorbkr.com

Ongelezen bericht door snepke »

Als jij geen incassomachtiging hebt afgegeven,kunnen ze (bank) het wel terug halen.
Moet je MOI doen(melding onterecht incasso)
Dan moeten ze je geld terug halen.

Maar als jij geen gegevens hebt achter gelaten,hoe komen ze dan aan je rekeningnr?

klaas1978
Berichten: 355
Lid geworden op: 17 dec 2008 22:36

Re: Slechte ervaring geenleningdoorbkr.com

Ongelezen bericht door klaas1978 »

snepke schreef:Maar als jij geen gegevens hebt achter gelaten,hoe komen ze dan aan je rekeningnr?
Da's niet zo moeilijk, ze verzinnen gewoon een nummer en gaan daarmee naar de bank. Banken controleren helemaal niks zolang er niemand piept.

Bij mij is jaren geleden premie afgeschreven voor iemand anders' begrafenisverzekering omdat die persoon per ongeluk een verkeerd (namelijk mijn) rekeningnummer ingevuld had bij de aanvraag.

RCR1984
Berichten: 2
Lid geworden op: 04 dec 2012 14:20

Re: Slechte ervaring geenleningdoorbkr.com

Ongelezen bericht door RCR1984 »

Hoi iedereen,

Ook ik heb op geenleningdoorbkr.com mijn gegevens achter gelaten.
Echter in de bevestigings mail kwamen er nog extra kosten bij. Niet veel maar wel nodig.
Binnen 10 minuten van aanmelding heb ik mij dan ook direct laten uitschrijven en met klem verzocht de gegevens uit het systeem te halen. Dit hebben zij echter niet gedaan. Ontving wel netjes een mail terug om het te deactiveren. tussen aanmelden en afmelden/deactiveren zat dus geen 24uur. Vandaag kon er niet gepint worden, wat bleek de 19,95 afgeschreven. Ik gebeld, konden ze niets aan doen, ik was akkoord gegaan met de algemene voorwaarden en kon geen geld terug krijgen. Dit terwijl er een termijn van 7 dagen is? Ook dan krijg je je geld niet terug. De bank maar gebeld en die waren het eens met mij en hebben het bedrag laten terugboeken op de rekening en de tegenrekening geblokkeerd voor verdere incasso.

Nu gelijk naar de advocaat gestapt en die verwacht dat zei deze abbonementsvorm toch maandelijks zouden gaan incaseren en zo nodig er een incasso op gaan zetten. Hij is van mening dat ze dit wel kunnen doen mar niet menselijk is en ik ook binnen de 7 dagen heb opgezegd.

Volgens mij zijn er bepaalde regels aan het online aangaan van diensten, maar daar zal ik mij in moeten gaan verdiepen. Of er moet iemand zijn die hier ervaring mee heeft op het forum?

Al met al.... ik vind het toch een soort van oplichting en zeker bij de mensen die vaak het geld het hardst nodig hebben. Ik heb dan ook een ZEER SLECHTE ervaring met dit rare bedrijf!

berndv
Berichten: 9044
Lid geworden op: 29 dec 2005 11:10

Re: Slechte ervaring geenleningdoorbkr.com

Ongelezen bericht door berndv »

RCR1984 schreef: Nu gelijk naar de advocaat gestapt en die verwacht dat zei deze abbonementsvorm toch maandelijks zouden gaan incaseren en zo nodig er een incasso op gaan zetten. Hij is van mening dat ze dit wel kunnen doen mar niet menselijk is en ik ook binnen de 7 dagen heb opgezegd.
Ga aub even met een echte advocaat praten. Dat wat u verteld is door de advocaat is de grootste onzin. Online diensten geldt ook de wet verkoop op afstand voor en dus ook die 7 werkdagen. Een online dienst kan geannuleerd worden, mits er nog geen gebruik is gemaakt van de dienst. Hoop dus niet dat u veel geld voor deze advocaat heeft neergelegd.
RCR1984 schreef: Volgens mij zijn er bepaalde regels aan het online aangaan van diensten, maar daar zal ik mij in moeten gaan verdiepen. Of er moet iemand zijn die hier ervaring mee heeft op het forum?
!
U gaat toch naar een expert die zich verdiept heeft in de regels? Waarom een stel gewone boeren met boerenverstand vragen wat te doen?
RCR1984 schreef:
Al met al.... ik vind het toch een soort van oplichting
Oplichting is strafbaar bij wet, als u opgelicht bent, kunt u aangifte doen bij de politie. Iemand beschuldigen van oplichting is risicovol, als u dit niet 100% kunt onderbouwen.
RCR1984 schreef:zeker bij de mensen die vaak het geld het hardst nodig hebben.
Ik weet dat wat ik nu ga zeggen heel hard is, maar die bkr registratie is er niet voor niets gekomen. Die is er gekomen omdat er toch iets mis is gegaan met een betaling in het verleden(afgelopen 5 jaar). Dus het feit dat bijna geen enkele gerenomeerde kredietverstrekker met u in zee wil, moet toch al wel genoeg zeggen?

Auti-Mama
Berichten: 674
Lid geworden op: 26 jan 2011 07:45

Re: Slechte ervaring geenleningdoorbkr.com

Ongelezen bericht door Auti-Mama »

Aha, dus zo komen de mensen die een BKR notering hebben aan hun credit cards en leningen!! Ik heb alle schulden die uit mijn vorige huwelijk kwamen netjes afbetaald zonder WSNP (mijn ex vluchtte de WSNP in en werd zo ook nog eens vrijgesteld van alimentatie) en ik krijg nog geen credit card met een laag bedrag (1000 euro), terwijl een kennis in de WSNP heeft gezeten, er 2 jaar uit is en zo weer een lening van 5.000 euro heeft gekregen bij de bank. :S Maar nu snap ik hun "geheim".

En voor de nieuwsgierigen onder ons: Hij is hard op weg naar de volgende WSNP, maar dat terzijde.....

dini28
Berichten: 1
Lid geworden op: 14 jan 2013 11:06

Re: Slechte ervaring geenleningdoorbkr.com

Ongelezen bericht door dini28 »

ook hier een probleem met de zelfde instantie hun houden nu zelf 100 euro per maand in bij mijn man zijn werk ze hebben geen eens aan de rechter een vonnis overhandigt en ik heb hun al zoveel mails gestuurd dat ik niks met ze te maken wil hebben en briefen gestuurd je krijg wel reactie hun doen het gewoon hoe hun het willen ze kloppen je zakken leeg en hebben gewoon maling aan de burger ga nooit in zee met dit kantoor ook wel geldrecht.nl of geldkantoor zaltbommel is allemaal 1 grote ellende ik weet ook niet hoe ik nog van hun afkom volgens hun blijft het nog 24 maanden doorlopen terwijl dat ik brieven heb gestuurd emails maar hun willen niks stop zetten

thecure
Berichten: 2708
Lid geworden op: 05 apr 2011 16:21

Re: Slechte ervaring geenleningdoorbkr.com

Ongelezen bericht door thecure »

Zo dat is een lange zin!
Toch wel de toepassing van punten en komma's geleerd op de basischool?
ik heb hun al zoveel mails gestuurd dat ik niks met ze te maken wil hebben
Hoe komen ze dan aan uw adres? en weten ze waar uw man werkt?
u zult zich toch ooit aangemeld hebben bij hun, ben ik bang. Waarvoor?
Stiekem toch een lening afsluiten terwijl je al BKR hebt?

Auti-Mama
Berichten: 674
Lid geworden op: 26 jan 2011 07:45

Re: Slechte ervaring geenleningdoorbkr.com

Ongelezen bericht door Auti-Mama »

Ik snap eigenlijk niet zo goed waarom mensen hiermee in zee gaan.... Als je een negatieve BKR heb, dan is dat niet voor niets.... Leg je er gewoon bij neer, zit die jaren codering netjes uit (3 jaar, 5 jaar??) en spaar dan eerst voor je iets aanschaf!! Geeft het ook veel en veel meer voldoening. :D

thecure
Berichten: 2708
Lid geworden op: 05 apr 2011 16:21

Re: Slechte ervaring geenleningdoorbkr.com

Ongelezen bericht door thecure »

Tja, mijn idee...
Ligt ook aan de opvoeding naar mijn mening...
en tegenwoordig is het hebbe hebbe hebbe...

Auti-Mama
Berichten: 674
Lid geworden op: 26 jan 2011 07:45

Re: Slechte ervaring geenleningdoorbkr.com

Ongelezen bericht door Auti-Mama »

Of het compleet aan de opvoeding ligt wil ik ook niet te hard roepen. Mijn broers hebben er allebei al een keer WSNP op zitten, de jongste zelfs al 2 keer.... Terwijl ik nu juist ben van "sparen, dan kopen". Mijn man en ik zijn aan het rondkijken voor een verbouwing en nieuwe keuken. Om te weten waar we aan toe zijn en hoeveel we moeten sparen, gingen we dus eens informatie over prijzen inwinnen. Bij de keukenboer zijn we zelfs kwaad weggelopen omdat die verkoper maar niet kon begrijpen dat we absoluut GEEN lening wilde, maar eerst voor de keuken wilde sparen!! "Dan moet je het nu nog met een oude keuken doen!!" was zijn verontwaardigde reactie. Ja, ik sta liever schuldenvrij te koken in een gammele keuken dan op een hypermodern fornuis met een giga schuld in mijn nek.

Maar de hele maatschappij is zo verwend.... Groter, mooier, nieuwer..... En allemaal NU!!

Gesloten