LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] wehkamp

Een lening afgesloten of van plan dit te gaan doen? Bespreek het in dit topic.
vandeb
Berichten: 17
Lid geworden op: 02 dec 2011 09:33

Re: wehkamp

Ongelezen bericht door vandeb »

Plaats mijn verhaal niet voor begrip hoor, laat dat duidelijk zijn zielig ben ik ook niet. Al eerder met andere zaken bij tros radar geweest en daar super uitgekomen. Alleen jammer dat er mensen zijn die zo reageren, ik wil alleen andere mensen erop wijzen van de fout die ik gemaakt heb, niet andere overkomt. En wil en verwacht geen begrip van anderen. De fout heb ik zelf gemaakt ja, dat klopt als een bus, maar de reactie vanuit Wehkamp had anders gekunt. Daar gaat het mij om en niet van u of andere negatieve mensen. Daar heb ik geen boodschap aan. U waarschijnlijk wel want u heeft weer wat te doen.

Jolijn
Berichten: 6307
Lid geworden op: 02 apr 2011 23:45

Re: wehkamp

Ongelezen bericht door Jolijn »

vandeb schreef:Plaats mijn verhaal niet voor begrip hoor, laat dat duidelijk zijn zielig ben ik ook niet. Al eerder met andere zaken bij tros radar geweest en daar super uitgekomen. Alleen jammer dat er mensen zijn die zo reageren, ik wil alleen andere mensen erop wijzen van de fout die ik gemaakt heb, niet andere overkomt. En wil en verwacht geen begrip van anderen. De fout heb ik zelf gemaakt ja, dat klopt als een bus, maar de reactie vanuit Wehkamp had anders gekunt. Daar gaat het mij om en niet van u of andere negatieve mensen. Daar heb ik geen boodschap aan. U waarschijnlijk wel want u heeft weer wat te doen.
Dat is 't 'm nu net, die had niet anders gekund, Wehkamp kan zoiets niet anders doen dan gedaan is.

newmikey
Berichten: 4570
Lid geworden op: 04 jul 2007 15:03

Re: wehkamp

Ongelezen bericht door newmikey »

vandeb schreef:Plaats mijn verhaal niet voor begrip hoor, laat dat duidelijk zijn
Nee, tuurlijk niet :twisted: :mrgreen:

Hoeveel betonnen platen voor de kop hebben we nu eigenlijk al geteld de afgelopen week?

bprosman
Berichten: 9935
Lid geworden op: 04 sep 2011 18:39

Re: wehkamp

Ongelezen bericht door bprosman »

een geldbedrag besteld via internet
Ik vraag me nog steeds af hoe je dat doet :?

newmikey
Berichten: 4570
Lid geworden op: 04 jul 2007 15:03

Re: wehkamp

Ongelezen bericht door newmikey »

bprosman schreef:
een geldbedrag besteld via internet
Ik vraag me nog steeds af hoe je dat doet :?
Sjeeez! Gewoon, je gaat naar een online geldwinkel, kiest een mooie kleur geld uit in een valuta en maat die je passen en klikt op de bestel-knop. Het geld wordt dan onmiddelijk geleverd op een rekening naar keuze. Het mooie is: ruilen kan altijd! :lol:

Leojes30
Berichten: 600
Lid geworden op: 19 feb 2010 14:57

Re: wehkamp

Ongelezen bericht door Leojes30 »

Brosman,

Je kan bij wehkamp geld "lenen" en dan tegen torenhoge rente terugbetelan in termijnen, de rente is net zo hoog dan wanneer je daar spullen op afbetaling koopt

Dus IPV bijv een laptop, broek, tv , "bestel" je geld tegen dezelfde voorwaarden.

vandeb
Berichten: 17
Lid geworden op: 02 dec 2011 09:33

Re: wehkamp

Ongelezen bericht door vandeb »

:lol: :lol: :lol: :lol: grappig lolbroekjes

bprosman
Berichten: 9935
Lid geworden op: 04 sep 2011 18:39

Re: wehkamp

Ongelezen bericht door bprosman »

grappig lolbroekjes
Mijn vraag was serieus... wist niet eens dat dat kon :? maar wat klopt er niet aan de antwoorden dan ?

Brainless
Berichten: 938
Lid geworden op: 23 sep 2011 18:58

Re: wehkamp

Ongelezen bericht door Brainless »

vandeb schreef:*knip* , maar de reactie vanuit Wehkamp had anders gekunt. *knip*
Vertel dan eens wat u van de Wehkamp had verwacht, naast de melding dat zij niet gerechtigd zijn de boeking ongedaan te maken.

jingshang
Berichten: 1
Lid geworden op: 29 mei 2012 17:11

Re: wehkamp

Ongelezen bericht door jingshang »

gedgerg

newmikey
Berichten: 4570
Lid geworden op: 04 jul 2007 15:03

Re: wehkamp

Ongelezen bericht door newmikey »

jingshang schreef:gedgerg
Zo kort en krachtig had ik het nog niet geformuleerd gezien maar hélemaal mee eens! :lol:

Webcarewehkamp.nl
Berichten: 203
Lid geworden op: 27 jan 2010 15:00

Re: wehkamp

Ongelezen bericht door Webcarewehkamp.nl »

Op de eerste plaats wil ik namens wehkamp.nl excuses aanbieden voor de deze gang van zaken. Graag wil ik voor u bemiddelen in deze zaak. Indien u van dit aanbod gebruik wilt maken, dan verzoek ik u uw contactgegevens ( klantnummer of naam en adresgegevens ) naar mij te mailen: [email protected]

vandeb
Berichten: 17
Lid geworden op: 02 dec 2011 09:33

Re: wehkamp

Ongelezen bericht door vandeb »

aan 't webcareteam Wehkamp, ik heb u mijn gegevens gezonden. Dank voor uw reactie.

vandeb
Berichten: 17
Lid geworden op: 02 dec 2011 09:33

Re: wehkamp

Ongelezen bericht door vandeb »

aan webcare team,

Ik heb nog niets van u vernomen, mijn gegevens die u heeft gevraagd al aan u doorgegeven.

Leo The Emperor
Berichten: 4625
Lid geworden op: 12 dec 2010 16:19

Re: wehkamp

Ongelezen bericht door Leo The Emperor »

Je geeft ze letterlijk 1 dag om te reageren. Wat ben je toch een stuk ongeduld

vandeb
Berichten: 17
Lid geworden op: 02 dec 2011 09:33

Re: wehkamp

Ongelezen bericht door vandeb »

Wehkamp heeft vandaag contact met mij op genomen en voor mij een gedeeltelijke oplossing geboden. Hier ben ik blij mee, bedankt.

Gesloten