LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] DSB lening

Een lening afgesloten of van plan dit te gaan doen? Bespreek het in dit topic.
Winterkoning
Berichten: 1
Lid geworden op: 22 nov 2011 20:24

DSB lening

Ongelezen bericht door Winterkoning »

Ben ook op zoek naar een oplossing voor een klacht die ik bij de dsb heb neegelegd. Heb een lening ( doorlopend krediet met een levensverz. )
DSB heeft eenzijdig de voorwaarde gewijzigd door te stellen dat ik niks meer kan opnemen van dit krediet. Wel blijven ze rente rekenen. Mijns inziens heb ik gewoon een restschuld die ik moet inlossen zonder dat ze daar steeds rente op blijven bijrekenen. Ze hebben tenslotte eenzijdig de voorwaardes gewijzigd.
Iemand ervaring mee?
GR

mehmet.

Re: DSB lening

Ongelezen bericht door mehmet. »

Gewoon niet meer betalen aan die oplichters.

Emmy75
Berichten: 6713
Lid geworden op: 21 jan 2010 04:23

Re: DSB lening

Ongelezen bericht door Emmy75 »

Winterkoning schreef:.. Mijns inziens heb ik gewoon een restschuld die ik moet inlossen zonder dat ze daar steeds rente op blijven bijrekenen. ...
Dus bij iemand met een persoonlijke lening of hypotheek waarbij er ook niet meer opgenomen kan worden, mag ook geen rente berekend worden ?
Rente mag berekend en moet betaald worden zolang de schuld niet is afgelost. Dat er niet meer opgenomen kan worden uit dit DK zal waarschijnlijk te maken hebben met het feit dat DSB failliet is.

ajcvermolen
Berichten: 2
Lid geworden op: 24 nov 2011 14:15

Re: DSB lening

Ongelezen bericht door ajcvermolen »

PS
Ik ben al negen jaar aan het procederen tegen DSB en heb uiteindelijk gewonnen.
DSB is met een voorstel van betalen gekomen wat ik niet heb geaccepteerd. Wordt vervolgd.

Voor advies wil ik je graag verwijzen naar:

Bosman Advocaten
t.a.v. Mr. M. Bosman
Velperweg 97
6824 HH Arnhem
t. 026 - 388 23 51

Mr Bosman heeft veel ervaring met zaken tegen DSB.
Veel succes

Gesloten