Ferratum minileningen en Trust and Law incasso

Een lening afgesloten of van plan dit te gaan doen? Bespreek het in dit topic.
Lady1234
Berichten: 26924
Lid geworden op: 02 nov 2017 16:04

Re: Ferratum minileningen en Trust and Law incasso

Ongelezen bericht door Lady1234 »

Wat dacht u van de wettelijke rente?

Webber
Berichten: 192
Lid geworden op: 11 jun 2018 22:08

Re: Ferratum minileningen en Trust and Law incasso

Ongelezen bericht door Webber »

raonic schreef:
10 nov 2018 17:41
Bloempje1984 schreef:
09 nov 2018 18:58
Wie kan mij advies geven wel of niet betalen? Ik heb vaak geleend en nu kan ik door de hoge kosten het niet eens meer terug betalen en ja het was heel dom om met ze in zee te gaan maar door paniek omdat iets anders betaald moest worden ooit mee.begonnen nu is de lening zo hoog dat het mij niet meer lukt ik heb ze een email gestuurd met de tekst erin over je recht maar hiermee gingen ze natuurlijk niet akkoord ook niet dat ze mij eigenlijk geld terug moeten betalen wel of geen betalingsmogelijkheden regeling aan vragen beetje in paniek heb nog 6 dagen
Niet betalen gebeurd je echt helemaal niks.
telefoontjes niet opnemen en emails verwijderen en als ze brieven sturen heb je weer wat oud papier.

Je kan eventueel wel de hoofdsom terugbetalen. dat is je eigen keuze, als dat niet ineens lukt doe het dan in 2 maandelijkse termijnen of 3 zorg dat je uit de vicueuze leencirkel komt en nooit weer leent bij deze boeven.
Als je dit doet deel je hun dit mede dat je ALLEEN de hoofdsom terugbetaald je vraagt het hen niet!
@ Bloempje1984 ,
Negeer aub de stompzinnige adviezen van Raonic!
Al zijn adviezen horen thuis in de digitale prullenbak!
Helaas blijft hij dit topic vervuilen met zijn domme gezwam!

Lees gewoon dit topic eens terug..
En neem adviezen van Sacredfour of Moneyman ter harte.
Sacredfour kan overigens ook jouw belangen behartigen.
Dan moet je hem even een PB sturen.

koekoeksklok
Berichten: 12
Lid geworden op: 02 aug 2018 18:07

Re: Ferratum minileningen en Trust and Law incasso

Ongelezen bericht door koekoeksklok »

Ik heb eind september besloten, om na nietigverklaren het onverschuldigde bedrag te voldoen.
Ook omdat ik vind dat als je leent dit terug moet betalen. Dus het bedrag incl. de wettelijke rente betaald.
Klaar.

Moneyman
Berichten: 29872
Lid geworden op: 18 feb 2015 11:36

Re: Ferratum minileningen en Trust and Law incasso

Ongelezen bericht door Moneyman »

Kijk, zo hoort het. Chapeau.

Desiree100
Berichten: 17
Lid geworden op: 27 sep 2018 07:59

Re: Ferratum minileningen en Trust and Law incasso

Ongelezen bericht door Desiree100 »

Als deze mevrouw in het verleden meerdere leningen heeft gehad en ook garantkosten heeft voldaan, mag ze die verreken. Daar is uitspraak heel erg duidelijk in. Wik? Die kunnen zomaar 300x keer zijn betaald.
Heb je geen eerdere garantkosten betaald, dan betaal je de hoofdsom +rente terug.

Moneyman
Berichten: 29872
Lid geworden op: 18 feb 2015 11:36

Re: Ferratum minileningen en Trust and Law incasso

Ongelezen bericht door Moneyman »

Je bent te absoluut. Verrekening kent ook voorwaarden. Denk alleen al aan iets basaals als verjaring...

Dimme
Berichten: 13
Lid geworden op: 13 jun 2018 14:42

Re: Ferratum minileningen en Trust and Law incasso

Ongelezen bericht door Dimme »

Ik betaal ook niet, ik krijg alleen heel veel brieven.

16again
Berichten: 16034
Lid geworden op: 02 jul 2003 22:18

Re: Ferratum minileningen en Trust and Law incasso

Ongelezen bericht door 16again »

Moneyman schreef:
15 nov 2018 09:30
Je bent te absoluut. Verrekening kent ook voorwaarden. Denk alleen al aan iets basaals als verjaring...
Begint de termijn voor verjaring niet pas te lopen op het moment dat duidelijk wordt dat betaalde bedragen voor o.a. garantkosten onverschuldigd waren?
Dus als garantkosten 6 jaar geleden zijn betaald, en je komt er pas dit jaar door het loanrider vonnis achter dat garantkosten niet zijn toegestaan.....dan is er m.i. geen sprake van verjaring.

Moneyman
Berichten: 29872
Lid geworden op: 18 feb 2015 11:36

Re: Ferratum minileningen en Trust and Law incasso

Ongelezen bericht door Moneyman »

In dat geval niet. Onverschuldigde betaling kent en dubbele verjaringstermijn: vijf jaar nadat je met de onverschuldigdheid bekend bent geworden, en twintig jaar na de bewuste betaling.

16again
Berichten: 16034
Lid geworden op: 02 jul 2003 22:18

Re: Ferratum minileningen en Trust and Law incasso

Ongelezen bericht door 16again »

Maar in plaats van "in dit geval niet" lees ik dan "ook."
En de termijnen die je noemt, maken dat ik me niet voor kan stellen dat betaalde garantkosten zijn verjaard: Bestaat dit product uberhaubt al 20 jaar?

Patje271
Berichten: 4
Lid geworden op: 23 nov 2018 00:37

Re: Ferratum minileningen en Trust and Law incasso

Ongelezen bericht door Patje271 »

Vanavond heb ook ik dan een mail gekregen van trust and law incassoservices met hierin aangegeven

Tot ons wende zich global finance guarantee management OU gevestigd te tallinn in verband met het verstrijken van de betalingstermijn van onderstaande vorderin. Deze vordering is ontstaan uit een geldlening via ferratum (pluslening). Daar de betelaingstermijn is verstreken, bent u in verzuim. Wij stellen u dan ook namems global finance guarantee management in gebreke. Voorts bent u een schadevergoeding schuldig jegens cliente wegens vertraging in de nakoming van uw betalingsverplichting, bestaande uit de wettelijke incassokosten. Onzs cliente accepteert geen verderde vertraging en heeft ons haar volmacht gegeven in deze kwestie.

Cliente heeft derhalve van u opeisbaar te vorderen :
Hoofdsom €
Incassokosten
Btw
Totaal €1054.12

Wij verzoeken u met klem het openstaande bedrag over te maken binnen 7 dagen na dagtekening

Wij rekenen erop dat u deze kwestie jiet verder escaleert en zien uw betaling met vertrouwen tegemoet

Nu is het probleem dat ik elke keer als ik mijn maandelijkse bedrag wou afbetalen de link in de mail niet werkte waarop ik tevergeefs meerdere malen geprobeerd heb contact op te nemen ook zelf overmaken naar het rekening nummer gaf problemen in de vorm van mislukte overboekingen

Is er toevallig iemand die mij hier mee kan helpen elke vorm van contact opnemen met ferratum heeft tot nu toe nog niets opgeleverd

Blijzijn20
Berichten: 1
Lid geworden op: 23 nov 2018 13:54

Re: Ferratum minileningen en Trust and Law incasso

Ongelezen bericht door Blijzijn20 »

Patje271 schreef:
23 nov 2018 00:54
Vanavond heb ook ik dan een mail gekregen van trust and law incassoservices met hierin aangegeven

Tot ons wende zich global finance guarantee management OU gevestigd te tallinn in verband met het verstrijken van de betalingstermijn van onderstaande vorderin. Deze vordering is ontstaan uit een geldlening via ferratum (pluslening). Daar de betelaingstermijn is verstreken, bent u in verzuim. Wij stellen u dan ook namems global finance guarantee management in gebreke. Voorts bent u een schadevergoeding schuldig jegens cliente wegens vertraging in de nakoming van uw betalingsverplichting, bestaande uit de wettelijke incassokosten. Onzs cliente accepteert geen verderde vertraging en heeft ons haar volmacht gegeven in deze kwestie.

Cliente heeft derhalve van u opeisbaar te vorderen :
Hoofdsom €
Incassokosten
Btw
Totaal €1054.12

Wij verzoeken u met klem het openstaande bedrag over te maken binnen 7 dagen na dagtekening

Wij rekenen erop dat u deze kwestie jiet verder escaleert en zien uw betaling met vertrouwen tegemoet

Nu is het probleem dat ik elke keer als ik mijn maandelijkse bedrag wou afbetalen de link in de mail niet werkte waarop ik tevergeefs meerdere malen geprobeerd heb contact op te nemen ook zelf overmaken naar het rekening nummer gaf problemen in de vorm van mislukte overboekingen

Is er toevallig iemand die mij hier mee kan helpen elke vorm van contact opnemen met ferratum heeft tot nu toe nog niets opgeleverd
Ik heb precies het zelfde, word nu ook gebeld door een vaag nummer wat niet het zelfde nummer is als dat incasso bureau?

Mathijs18
Berichten: 1
Lid geworden op: 23 nov 2018 16:24

Re: Ferratum minileningen en Trust and Law incasso

Ongelezen bericht door Mathijs18 »

Ik ben vandaag ook gebeld, ik zou graag sacredfour laten bemiddelen alleen kan ik geen pb sturen

Komkommertijd
Berichten: 5921
Lid geworden op: 02 nov 2018 17:44
Locatie: Nederbelg!

Re: Ferratum minileningen en Trust and Law incasso

Ongelezen bericht door Komkommertijd »

Omdat rente + kosten hoger is dan wettelijk toegestaan doe ik niets, reageer nergens op en wacht op een rechtszaak.

De post verzamel ik in map en dat al 2 jaren lang.
Deurwaarders die ze beloven kwamen nooit langs en alleen post en telefoon en dat nummer is nu doorgestuurd naar opname apparaat.

Gewoon gratis geld want met Nederlandse overeenkomst op Nederlandse markt moeten ze aan de Nederlandse wetten voldoen en niet achteraf een ander land erbij halen.

Mafa
Berichten: 3
Lid geworden op: 21 nov 2018 23:51

Re: Ferratum minileningen en Trust and Law incasso

Ongelezen bericht door Mafa »

Mathijs18 schreef:
23 nov 2018 16:28
Ik ben vandaag ook gebeld, ik zou graag sacredfour laten bemiddelen alleen kan ik geen pb sturen
Hoi mathijs

Op pagina 10 staat zijn stichting je kan dan wel even Google op die naam krijg vanzelf de website kan je contact formulier invullen

Groeten

Mafa
Berichten: 3
Lid geworden op: 21 nov 2018 23:51

Re: Ferratum minileningen en Trust and Law incasso

Ongelezen bericht door Mafa »

Hoi alle maal

Ik wil even vragen hoeveel mensen een openstaande reken hebben staan bij trust and law in zaken van Ferratum en hoe lang al

Groetjes

Lady1234
Berichten: 26924
Lid geworden op: 02 nov 2017 16:04

Re: Ferratum minileningen en Trust and Law incasso

Ongelezen bericht door Lady1234 »

In ieder geval de meeste mensen die hier gereageerd hebben. Maar dan, wat wilt u met die gegevens doen?

Mafa
Berichten: 3
Lid geworden op: 21 nov 2018 23:51

Re: Ferratum minileningen en Trust and Law incasso

Ongelezen bericht door Mafa »

J
Laatst gewijzigd door Mafa op 25 nov 2018 18:58, 2 keer totaal gewijzigd.

Lady1234
Berichten: 26924
Lid geworden op: 02 nov 2017 16:04

Re: Ferratum minileningen en Trust and Law incasso

Ongelezen bericht door Lady1234 »

Één schrijft over twee jaar, maar dat is, volgens mij, verzonnen.

Patje271
Berichten: 4
Lid geworden op: 23 nov 2018 00:37

Re: Ferratum minileningen en Trust and Law incasso

Ongelezen bericht door Patje271 »

Vandaag mail gehad van trust and law ik had hun gemaild dat ik de door hun verzonden mail betwiste omdat hun incasso kosten rekenen over een geld lening en de vraag om een specificatie
Hun antwoord wat ik terug kreeg was dat f. Wel degelijk incasso kosten mocht door berekenen omdat hun vanuit engeland werken en daardoor de engelse wetten gelden dit terwijl er op een nederlandse site in het nederlands geschreven een product word aangeboden ook worden de betalingen door f. Gedaan met een nederlandse bankrekening

Plaats reactie