Ferratum minileningen en Trust and Law incasso

Een lening afgesloten of van plan dit te gaan doen? Bespreek het in dit topic.
sacredfour
Berichten: 1867
Lid geworden op: 08 jul 2011 18:15

Re: Ferratum minileningen en Trust and Law incasso

Ongelezen bericht door sacredfour »

watbenjeaanhetdoen, heb jij een referentie naar de kamer v koophandel waar staat dat ze nog steeds actief zijn?

1982danny
Berichten: 22
Lid geworden op: 03 sep 2018 07:52

Re: Ferratum minileningen en Trust and Law incasso

Ongelezen bericht door 1982danny »

Erthanax schreef:
11 dec 2018 13:15
- Wat ben je aan het doen?
- Proberen de schade te beperken.
daar lijkt het wel op. Ze worden steeds creatiever :D

TheDion
Berichten: 2
Lid geworden op: 11 dec 2018 15:18

Re: Ferratum minileningen en Trust and Law incasso

Ongelezen bericht door TheDion »

ZeerPrivé schreef:
06 dec 2018 17:47
61Gerard schreef:
06 dec 2018 13:53
Kan Secredfour contact met mij opnemen?

Stuur hem een PB.
Als je nieuw bent kan je geen PB sturen. Je moet eerst een paar berichten op het forum hebben geplaatst.

Moneyman
Berichten: 29872
Lid geworden op: 18 feb 2015 11:36

Re: Ferratum minileningen en Trust and Law incasso

Ongelezen bericht door Moneyman »

De conclusie dat een bedrijf wat niet (meer) ingeschreven staat in de KvK niet (meer) bestaat, is sowieso te kort door de bocht. Een bedrijf houdt pas op te bestaan nadat het geliquideerd is.

whoopie20
Berichten: 5
Lid geworden op: 29 aug 2018 16:00

Re: Ferratum minileningen en Trust and Law incasso

Ongelezen bericht door whoopie20 »

sacredfour schreef:
11 dec 2018 13:37
watbenjeaanhetdoen, heb jij een referentie naar de kamer v koophandel waar staat dat ze nog steeds actief zijn?
ik wel ! https://ariregister.rik.ee/lihtparing

Mupke00
Berichten: 2
Lid geworden op: 10 dec 2018 13:16

Re: Ferratum minileningen en Trust and Law incasso

Ongelezen bericht door Mupke00 »

Dit antwoord heb ik gekregen:
Dank voor uw e-mail. Hierbij bevestigen wij de met u gemaakte betaalafspraak. De vordering van € xxx, zijnde het onbetwiste gedeelte, gaat u voldoen volgens de volgende met U gemaakte afspraak: U betaalt een maandelijks bedrag zijnde € xxx totdat de volledige vordering is afgelost. De eerste betaling dient uiterlijk voor 25 januari 2019 door ons te zijn ontvangen.

Ik heb trouwens te maken met de nieuwe garantsteller. Trust and Law heeft eerlijk gezegd dat ze niets konden kwijt schelden, maar dat ze voor het onbetwiste bedrag wel een regeling af wilden spreken, waarna ze de rest weer overlaten aan de garantsteller. Tot nu toe wil de garantsteller zelf namelijk met niemand schikken. Ik verwacht zelf dat we hierna wel klaar zijn, maar mochten ze alsnog een zaak aan willen spannen, dan ben ik er zeker van (althans mijn rechtsbijstand) dat we dat in zijn geheel winnen.
Met het bedrag wat ik afbetaal kom ik niet opnieuw in de problemen en kan ik weer reserve opbouwen. Mij geeft het op deze manier in ieder geval rust

Dennis112794
Berichten: 5
Lid geworden op: 29 aug 2018 15:32

Re: Ferratum minileningen en Trust and Law incasso

Ongelezen bericht door Dennis112794 »

Reactie van T&L op het nieuws (volgens de jurist nepnieuws) dat Global Guarantee OU niet meer bestaat.


Geachte heer XXXXXXXXXXXXXXXX,
 
Met referte naar uw schrijven d.d. 10 december jl., bericht ik u als volgt.
 
In tegenstelling tot hetgeen u beweert, is cliënte wel geregistreerd in het Estse officiële bedrijvenregister. De onderneming is gezond en er is geen sprake van een liquidatie noch van een vereffening. Indien gewenst, kunt u de bovenvermelde stelling verifiëren in het officiële bedrijvenregister dat door de Estse overheid wordt beheerd: https://ariregister.rik.ee/index?lang=eng. Volledigheidshalve deel ik u mede dat het Centre of Registers and Information Systems (RIK) de officiële Estse vertegenwoordiger is binnen het European Business Register (EBR) (het Europese orgaan dat de samenwerking tussen registers van ondernemingen in Europa faciliteert). Voorts verwijs ik in dit kader naar de factsheet op de  website van het Europees e-justitieportaal: https://e-justice.europa.eu/content_bus ... e&member=1.
 
Bovenstaande in acht genomen, moet ik concluderen dat u het slachtoffer bent geworden van desinformatie (nepnieuws). Namens cliënte verzoek ik u met klem om geen bijdrage te leveren aan de verspreiding van de desbetreffende desinformatie. Cliënte onderzoekt momenteel haar juridische mogelijkheden om de door haar geleden schade ten gevolge van dit nepnieuws op de verspreider(s) hiervan te verhalen. Immers, zoals u zich wellicht kunt voorstellen, resulteert het verspreiden van de aantoonbare foutieve informatie dat cliënte is ontbonden in grote negatieve financiële gevolgen. 
 
 
Hoogachtend,
 
mr. XXXXXXXXX

Jurist Trust and Law Incassoservices B.V

Deltalex
Berichten: 21
Lid geworden op: 29 apr 2018 21:42

Re: Ferratum minileningen en Trust and Law incasso

Ongelezen bericht door Deltalex »

Global guarantee is (nog) ingeschreven in estland.
Maar de speurders zouden het volgende eens moeten checken.
[Tekst verwijderd] :
https://www.infoproff.com/en/companies/ ... %25C3%259C

En tevens werkzaam bij Ferratum


[Tekst verwijderd] is the Business Unit Director for Revolving Loans at Ferratum Group. He joined the business in 2010, initially serving in project management and product development, followed by a position as Deputy Head of Regions for Eastern Europe. [Tekst verwijderd] has been at the heart of the successful growth of Credit Limit, which currently accounts for almost half of the Groups revenues. He will now focus his efforts to boost the development of Revolving Loans. Before joining Ferratum, [Tekst verwijderd] was a client executive at AS SEB Pank.

https://www.ferratumgroup.com/~/media/F ... tments.pdf
Laatst gewijzigd door Radar op 17 dec 2018 17:10, 1 keer totaal gewijzigd.
Reden: Persoonsgegevens noemen

sacredfour
Berichten: 1867
Lid geworden op: 08 jul 2011 18:15

Re: Ferratum minileningen en Trust and Law incasso

Ongelezen bericht door sacredfour »

Jammer dat xxxxxxxxxxxxx dit niet aan mij gemeld heeft toen ik hem hierna vroeg.
Over disinformatie gesproken!

Komkommertijd
Berichten: 5921
Lid geworden op: 02 nov 2018 17:44
Locatie: Nederbelg!

Re: Ferratum minileningen en Trust and Law incasso

Ongelezen bericht door Komkommertijd »

Ik zal aan een niet meer bestaande firma ook niets meer betalen, dat is hun foutje en ik heb nu van 8 adressen vorderingen en welke nu geldig is?

Omdat er een ongeldig adres tussen zit ga ik van uit dat hiermee het lastig claimen word voor hun Chaos....
En ik maar denken dat Chaos maken mijn specialiteit was!

TheDion
Berichten: 2
Lid geworden op: 11 dec 2018 15:18

Re: Ferratum minileningen en Trust and Law incasso

Ongelezen bericht door TheDion »

Mijn lening had een vervaldatum van 22 november 2018.
Vanaf 23 november kreeg ik een invorderingsverzoek van Pactum Collections en op 29 november een bericht dat de vordering is overgedragen aan de garantsteller Global Finance Guarantee Management OÜ.
Op 11 december (gisteren) heb ik de nietig verklaring van sacredfour in dit draadje, per mail verstuurd naar Pactum.

Ik heb sacredfour ook een PM gestuurd. Weet iemand wat ik nu het beste kan doen?
Ik vind het raar dat in de vordering in de mail wordt gesproken over het totaalbedrag (lening + kosten garantsteller). En in onderstaande mail word enkel gesproken over de kosten garantsteller in de vorm van de integrale schuld.

Is dat een truc om je te verleiden de garantsteller kosten te betalen, zodat ze vervolgens makkelijker de hoofdsom kunnen opeisen?

Zojuist kreeg ik onderstaande reactie:


''Geachte heer/mevrouw,



Referentie: ********


Dank voor uw bericht met betrekking tot de vordering die wij op u hebben, alsmede het voorstel dat u daarin doet.



Wij hebben vastgesteld dat u 0 dagen te laat (vervaldatum 12-12-2018) bent met het terugbetalen van uw schuld en dat u ook geen reden heeft opgeven voor deze niet tijdige terugbetaling. In uw bericht verwijst u naar een recent vonnis dat betrekking heeft op een onderneming die met Ferratum niets te maken heeft. Deze opereert in een ander land, met een ander business model en hanteert een andere werkwijze dan Ferratum. Dit betekent onder meer dat het vonnis geen betrekking heeft op uw contractuele verplichtingen jegens Ferratum en de garantiegever die u gekozen heeft.



Gelet op het bovenstaande gaan wij niet akkoord met uw voorstel en verzoeken wij u vriendelijk doch dringend om de integrale schuld van EUR 245,16 te betalen.



Met vriendelijke groet,

Dhr. van de *********''

sacredfour
Berichten: 1867
Lid geworden op: 08 jul 2011 18:15

Re: Ferratum minileningen en Trust and Law incasso

Ongelezen bericht door sacredfour »

Global Guarantee heeft in een mail bevestigd dat ze nog steeds actief zijn. Vergeet dus mijn eerdere mail over dit bedrijf.

jan1305
Berichten: 1
Lid geworden op: 12 dec 2018 15:24

Re: Ferratum minileningen en Trust and Law incasso

Ongelezen bericht door jan1305 »

De brief naar trust and law ook?

Komkommertijd
Berichten: 5921
Lid geworden op: 02 nov 2018 17:44
Locatie: Nederbelg!

Re: Ferratum minileningen en Trust and Law incasso

Ongelezen bericht door Komkommertijd »

@ Sacred4, nog actief en hebben ze nog een geldige KVK inschrijving daar?

Ze rommelen zo vaak met overzetten van 1e naar 2e enz... dat je niet meer weet met welke je zaken doet en waar de schulden zijn.

Radar
Site Admin
Berichten: 5505
Lid geworden op: 22 apr 2004 10:56

Re: Ferratum minileningen en Trust and Law incasso

Ongelezen bericht door Radar »

sacredfour schreef:
12 dec 2018 10:47
Global Guarantee heeft in een mail bevestigd dat ze nog steeds actief zijn. Vergeet dus mijn eerdere mail over dit bedrijf.
Bedankt voor het vermelden. Wij hebben hetzelfde begrepen van Global Guarantee, en hebben daarom twee van je eerdere berichten hierover verwijderd.

Komkommertijd
Berichten: 5921
Lid geworden op: 02 nov 2018 17:44
Locatie: Nederbelg!

Re: Ferratum minileningen en Trust and Law incasso

Ongelezen bericht door Komkommertijd »

Prima, dus ik moet nu wel weer betalen?

Moneyman
Berichten: 29872
Lid geworden op: 18 feb 2015 11:36

Re: Ferratum minileningen en Trust and Law incasso

Ongelezen bericht door Moneyman »

Radar schreef:
13 dec 2018 15:00
sacredfour schreef:
12 dec 2018 10:47
Global Guarantee heeft in een mail bevestigd dat ze nog steeds actief zijn. Vergeet dus mijn eerdere mail over dit bedrijf.
Bedankt voor het vermelden. Wij hebben hetzelfde begrepen van Global Guarantee, en hebben daarom twee van je eerdere berichten hierover verwijderd.
Dan moet je de stofzuiger wel wat nauwkeuriger hanteren. De berichten staan er gewoon nog in gequote vorm, en de reacties erop staan er ook gewoon nog.

watbenjeaanhetdoen
Berichten: 2
Lid geworden op: 29 aug 2018 12:27

Re: Ferratum minileningen en Trust and Law incasso

Ongelezen bericht door watbenjeaanhetdoen »

"bericht door Komkommertijd » 13 dec 2018 15:02

Prima, dus ik moet nu wel weer betalen?"

Komkommertijd, een beetje aso om er zo over na te denken. Als je een lening afsluit met wie dan ook moet je altijd terug betalen.

Komkommertijd
Berichten: 5921
Lid geworden op: 02 nov 2018 17:44
Locatie: Nederbelg!

Re: Ferratum minileningen en Trust and Law incasso

Ongelezen bericht door Komkommertijd »

Als je in Nederland in de Nederlandse taal en met Nederlandse logo van Geld lenen Kost Geld iets leende betaal ik zeer graag de maximale rente hier in NL van 14% op jaarbasis....

Maar als ze liever 14% per maand verdienen heb niet ik maar zij een probleem.
Ze moeten voor in Nederland aangeboden lening en via Nederlandse bank betaalde bedrag ook volgens Nederlandse voorwaarden afhandelen en niet via Londen en overal maar wat rond klooien.

Bovendien heb ik bewijzen van incasso firma, die vragen volgens de huidige online te vinden voorwaarden het bedrag + kosten terwijl ik bewijsbaar in vorige voorwaarden periode geld heb gekregen.
Dit mag niet, voorwaarden aanpassen is niet toegestaan.

Ze doen maar wat en ik wacht nu al erg lang op de meerdere keren absoluut binnenkort te komen beloofde rechtszaak.
Zolang zij zich niet altijd aan het Nederlandse recht houden doe ik graag hetzelfde!

Telkens stuurde ik de vraag met bewijzen en voorwaarden waaronder afgesloten en kreeg nu al 3 verschillende voorwaarden die iets anders waren dan bij afsluiten zoals ik heb opgeslagen!
Verder wens ik de Juristen van deze firma Ferratum veel plezier, na verhuizen en andere bank rekening is het lastig traceerbaar, alleen de mail werkte nog perfect!

En beslag leggen op mijn inkomsten, welke inkomsten?
Ik verwacht na zolang loze beloftes nog veel meer onzin claims die niet inbaar zijn en hun veel werk kosten.
En dat allemaal voor minder als 1 Bitcoin, in 2010 was dat niet eens een dubbeltje waard!

raonic
Berichten: 182
Lid geworden op: 28 jul 2018 10:01

Re: Ferratum minileningen en Trust and Law incasso

Ongelezen bericht door raonic »

@komkommertijd
Ferratum/trust and law staan bekend om de intimidatie technieken telkens verder dreigen loonbeslag rechtszaken nog net geen levenslang gevangenisstraf.

Feit is ze hebben nooit! iemand voor de rechter gedaagd omdat ze dan hun verdienmodel de garant zelf de nek omdraaien omdat de rechter daar nimmer akkoord mee zal gaan dan kunnen ze de toko wel sluiten.
Geloof me in tegenstelling tot wat anderen hier beweren ze gaan echt niet naar de rechter.
Zoals je al zei ander adres dus emails mooi verwijderen telefoontjes ophangen en ze zoeken het maar lekker uit.
Oog om oog tand om tand zeg ik dan maar hoe eerder deze oplichters stoppen hoe beter

Plaats reactie