Ferratum minileningen en Trust and Law incasso

Een lening afgesloten of van plan dit te gaan doen? Bespreek het in dit topic.
janesje16
Berichten: 26
Lid geworden op: 26 jul 2018 12:12

Re: Ferratum minileningen en Trust and Law incasso

Ongelezen bericht door janesje16 »

sacredfour ,handel jij ook voor mij,ik betaal niks meer.
bij ferratum hebben wij verantwoordelijk lenen hoog in het vaandel staan.
Ik janesje16 kon steeds meer lenen en moest ook wel op mijn vaste laten te betalen.

Ferratum heeft mij nooit gecheckt ,mijn loonstrookle hadden hun.

FERRATUM HEEFT VERANTWOORDELIJK LENEN HOOG IN HET VAANDEL

Lady1234
Berichten: 27096
Lid geworden op: 02 nov 2017 16:04

Re: Ferratum minileningen en Trust and Law incasso

Ongelezen bericht door Lady1234 »

janesje16 schreef:sacredfour ,handel jij ook voor mij,ik betaal niks meer.
bij ferratum hebben wij verantwoordelijk lenen hoog in het vaandel staan.
Ik janesje16 kon steeds meer lenen en moest ook wel op mijn vaste laten te betalen.

Ferratum heeft mij nooit gecheckt ,mijn loonstrookle hadden hun.

FERRATUM HEEFT VERANTWOORDELIJK LENEN HOOG IN HET VAANDEL
En u heeft uw eigen verantwoordelijkheid blijkbaar ook niet zo hoog in het vaandel staan.

En wat had u gedaan als Ferratum geweigerd had u een lening te verstrekken? De vlag uitgestoken?

janesje16
Berichten: 26
Lid geworden op: 26 jul 2018 12:12

Re: Ferratum minileningen en Trust and Law incasso

Ongelezen bericht door janesje16 »

dan had ik geen vaste lasten achterstand gehad lady

Lady1234
Berichten: 27096
Lid geworden op: 02 nov 2017 16:04

Re: Ferratum minileningen en Trust and Law incasso

Ongelezen bericht door Lady1234 »

En hoe was het dan geweest met hetgeen waar u voor geleend hebt?

tttlocke
Berichten: 4051
Lid geworden op: 30 okt 2016 21:35

Re: Ferratum minileningen en Trust and Law incasso

Ongelezen bericht door tttlocke »

16again schreef:
tttlocke schreef:
Cro schreef:Verbazingwekkend trouwens om te zien op die reviewsite hoeveel mensen er tevreden klant zijn, hun lening netjes terugbetaald hebben en alweer een nieuwe lening willen. Ik hoop maar dat dit allemaal fake klanten en daarmee reviews zijn.
Niks verbazingwekkends aan.
Natuurlijk is de overgrote meerderheid van de klanten tevreden, Waarom niet. Ze zijn uit de brand geholpen immers.
Je hoort alleen van de klagers, de ontevredenen. Hoeveel dat er zijn? Misschien 1%, 2% van het totaal?
Zelfs al kloppen je percentages....het zijn vooral de ontevreden klanten die zich roeren op social media, en fora zoals hier. Teveel positieve reviews blijft verdacht.
Met zo'n simpel en duidelijk concept zijn er toch nauwelijks redenen te bedenken waarom klanten ontevreden zouden zijn? Ferratum houdt zich immers gewoon aan de gemaakte afspraken. Dat zie je aan de reviews.

Lady1234
Berichten: 27096
Lid geworden op: 02 nov 2017 16:04

Re: Ferratum minileningen en Trust and Law incasso

Ongelezen bericht door Lady1234 »

Alleen de ontevreden klanten van Ferratum houden zich niet aan de afspraken.

sacredfour
Berichten: 1867
Lid geworden op: 08 jul 2011 18:15

Re: Ferratum minileningen en Trust and Law incasso

Ongelezen bericht door sacredfour »

Janesje, ja ik kan de zaak voor je overnemen, stuur mij een PB

16again
Berichten: 16087
Lid geworden op: 02 jul 2003 22:18

Re: Ferratum minileningen en Trust and Law incasso

Ongelezen bericht door 16again »

tttlocke schreef:Met zo'n simpel en duidelijk concept zijn er toch nauwelijks redenen te bedenken waarom klanten ontevreden zouden zijn? Ferratum houdt zich immers gewoon aan de gemaakte afspraken. Dat zie je aan de reviews.
Dan zal ik je een reden verklappen:
Die "gemaakte afspraken" zijn strijdig met Nederlands recht, een oplettend lezer hier had dat wel opgemerkt.

16again
Berichten: 16087
Lid geworden op: 02 jul 2003 22:18

Re: Ferratum minileningen en Trust and Law incasso

Ongelezen bericht door 16again »

Lady1234 schreef:En hoe was het dan geweest met hetgeen waar u voor geleend hebt?
Mensen die bij deze clubs lenen zijn vrijwel allemaal bezig zich financieel in de nesten te werken.
Deze extra lening is hierin geen oplossing, maar alleen een kwestie van tijd tekken. Tijd waarin de problemen alleen nog groter worden.

Lady1234
Berichten: 27096
Lid geworden op: 02 nov 2017 16:04

Re: Ferratum minileningen en Trust and Law incasso

Ongelezen bericht door Lady1234 »

16again schreef:
Lady1234 schreef:En hoe was het dan geweest met hetgeen waar u voor geleend hebt?
Mensen die bij deze clubs lenen zijn vrijwel allemaal bezig zich financieel in de nesten te werken.
Deze extra lening is hierin geen oplossing, maar alleen een kwestie van tijd tekken. Tijd waarin de problemen alleen nog groter worden.
Ja, dat spreekt voor zich, maar dan moet men niet de verantwoordelijkheid neerleggen bij de geldgever.

16again
Berichten: 16087
Lid geworden op: 02 jul 2003 22:18

Re: Ferratum minileningen en Trust and Law incasso

Ongelezen bericht door 16again »

De geldgever is uiteraard niet verantwoordelijk voor al bestane financiele sores van haar klanten.
Maar die geldgever probeert er wel op onwettige wijze aan te verdienen, en dat wil ik geen "maatschappelijk verantwoord ondernemen" noemen.

Prima dat de rechter dit heeft teruggefloten

Peppe2012
Berichten: 3
Lid geworden op: 29 jul 2018 19:30

Re: Ferratum minileningen en Trust and Law incasso

Ongelezen bericht door Peppe2012 »

Ik heb niet moeilijk gedaan, wat ik leen moet ik terugbetalen. Dus n overeenkomst met Trust and Law aangegaan. Maar als ik al deze berichten nu lees, met de uitspraak van Loanrider, had ik dus beter even kunnen wachten. Garantkosten gaan over mijn huidige schuld heen. En voordat iemand weer zegt, stom, eigen schuld....ja, geweldig...ik heb ook nooit 20 jaar last van n geldgebrek had.

Goldmine1984
Berichten: 24
Lid geworden op: 30 jul 2018 23:41

Re: Ferratum minileningen en Trust and Law incasso

Ongelezen bericht door Goldmine1984 »

Beste allemaal,

Wil ook even reageren op dit draadje. Ik zelf ben ook ‘vroeger’ 8 jaar terug gaan lenen bij ferratum. Heb zeker 8 leningen afgesloten toen der tijd, ‘stom’. Heb trouwens alles netjes terug betaald incl. de Woekerrente. Heb het financieel weer prima nu btw! Wat mij verbaast is het volgende: Hoe kan een partij zulke leningen verkopen?! De mensen die hier lenen zijn wss de kwetsbare in de samenleving. Ik heb het toen der tijd zelf ook onder vonden. Leningen met leningen afbetalen. Zulke methodes zouden verboden moeten worden! Alleen daar alleen al zou ik een procedure tegen willen beginnen cq, om de belangen van de zwakkere in samenleving te beschermen tegen deze Bandieten.

Wendy2005
Berichten: 2
Lid geworden op: 17 jul 2018 22:30

Re: Ferratum minileningen en Trust and Law incasso

Ongelezen bericht door Wendy2005 »

Ik weet niet goed wat nu te doen. Trust and Law blijft me dreigen te betalen. Moet ik een regeling met ze aangaan en afwachten wat er verder gebeuren gaat? Wil namelijk niet dieper in de problemen raken.

Zaki
Berichten: 3
Lid geworden op: 20 jul 2009 13:49

Re: Ferratum minileningen en Trust and Law incasso

Ongelezen bericht door Zaki »

sacredfour schreef:Janesje, ja ik kan de zaak voor je overnemen, stuur mij een PB
kunt u mij ook helpen? Ik krijg ook brieven van Trust and Law en mails. Weet niet wat te doen

Welig
Berichten: 3
Lid geworden op: 31 jul 2018 11:18

Re: Ferratum minileningen en Trust and Law incasso

Ongelezen bericht door Welig »

Ik heb ferratum gemaild dat ik eerst eea uit wil zoeken voor ik ga betalen (mijn 2e termijn zou ik morgen betaald moeten hebben, eerste heb ik vorige maand voldaan incl garantstelling)
Ik kreeg een standaard reactie terug dat het vonnis een individuele zaak was van een ander bedrijf bla bla
Ben geneigd om niet te betalen of hooguit het geleende bedrag zonder de garantstelling. Maar omdat ik in het verleden al eerder heb geleend bij ze, betaal ik nu maar even niet. Teveel betaald geld krijg je toch niet teruggestort.
Ik heb eerder per ongeluk een dubbele betaling gedaan.. tig keer gemaild dat ik dat geld terug wilde ... maar niks hoor.. het was zoek zogenaamd...

Weet alleen niet hoe lang het duurt voordat ik ook die dreigtelefoontjes ga krijgen...

Goldmine1984
Berichten: 24
Lid geworden op: 30 jul 2018 23:41

Re: Ferratum minileningen en Trust and Law incasso

Ongelezen bericht door Goldmine1984 »

Leen dan niet bij deze oplichters!!

Lady1234
Berichten: 27096
Lid geworden op: 02 nov 2017 16:04

Re: Ferratum minileningen en Trust and Law incasso

Ongelezen bericht door Lady1234 »

Goldmine1984 schreef:Leen dan niet bij deze oplichters!!
Maar dat hebt u toch zelf ook gedaan?

Danny8182
Berichten: 24
Lid geworden op: 27 jul 2018 20:03

Re: Ferratum minileningen en Trust and Law incasso

Ongelezen bericht door Danny8182 »

Welig schreef:Ik heb ferratum gemaild dat ik eerst eea uit wil zoeken voor ik ga betalen (mijn 2e termijn zou ik morgen betaald moeten hebben, eerste heb ik vorige maand voldaan incl garantstelling)
Ik kreeg een standaard reactie terug dat het vonnis een individuele zaak was van een ander bedrijf bla bla
Ben geneigd om niet te betalen of hooguit het geleende bedrag zonder de garantstelling. Maar omdat ik in het verleden al eerder heb geleend bij ze, betaal ik nu maar even niet. Teveel betaald geld krijg je toch niet teruggestort.
Ik heb eerder per ongeluk een dubbele betaling gedaan.. tig keer gemaild dat ik dat geld terug wilde ... maar niks hoor.. het was zoek zogenaamd...

Weet alleen niet hoe lang het duurt voordat ik ook die dreigtelefoontjes ga krijgen...
De telefoontjes zullen komen, maar na een week stoppen ze daar ook mee. Na elk telefoontje krijg je ook een email. (automatisch email). Na een tijdje zal je wel een email krijgen van Trust and Law. Al heb ik een vermoeden dat ze er wat meer vaart achter zetten gezien de rechterlijke uitspraak.
Onder het mom, pakken wat we nog kunnen pakken.

Goldmine1984
Berichten: 24
Lid geworden op: 30 jul 2018 23:41

Re: Ferratum minileningen en Trust and Law incasso

Ongelezen bericht door Goldmine1984 »

Ja klopt ‘stom’. Toen waren deze recenties ernog niet. In die tijd werd erzelfs reclame voor gemaakt. Maar goed, ik heb wel alles terug betaald. Je gaat de overeenkomts zelf aan, dan zul je het ook zelf moeten terug betalen. De toon zou eigenlijk moeten liggen om deze producten te verbieden, En niet over wel ofniet terug betalen. Als je de overeenkomst aangaat, zul je het moeten terug betalen. Ik hoop binnenkort te lezen in de krant dat deze flitskredieten verboden worden. Dan weet ik dat een heleboel kwetsbare mensen niet nog verder in de problemen komen.

Plaats reactie