Ferratum minileningen en Trust and Law incasso

Een lening afgesloten of van plan dit te gaan doen? Bespreek het in dit topic.
witte angora
Berichten: 30454
Lid geworden op: 21 okt 2009 20:44

Re: Ferratum minileningen en Trust and Law incasso

Ongelezen bericht door witte angora »

Cro schreef:
youss schreef: Robert 80 is niks meer dan een medewerker van Ferratums Klantenservice die wellicht mensen aanspoort zo snel mogelijk geld terug te betalen zodat zijn bedrijf geld kan maken.
Heb je daar ook maar enig hard bewijs voor? Anders diskwalificeer je jezelf helaas wel keihard. Roepen dat andere forum gebruikers medewerkers zijn van bedrijf X, omdat hun mening je niet aanstaat zonder keihard bewijs is nu niet echt een heel nette manier van discussiëren.
In feite kwalificeert youss zichzelf als een medewerker van sacredfour of een advocaat die bezig is dit bedrijf 'aan te pakken'.

robert80
Berichten: 41
Lid geworden op: 19 apr 2018 18:12

Re: Ferratum minileningen en Trust and Law incasso

Ongelezen bericht door robert80 »

sacredfour schreef:Robbert, eerst ben je de domme jongen die een lening aangaat bij Ferratum en dan ineens ga je uitleggen hoe een buitenlandse procedure werkt!
Jij wil geld verdienen ook al verliezen ze ,zit jij verder toch niet meer ,jij ben heel slim

robert80
Berichten: 41
Lid geworden op: 19 apr 2018 18:12

Re: Ferratum minileningen en Trust and Law incasso

Ongelezen bericht door robert80 »

Ik zeg tegen niemand wat hij of zij moet doen ,iedereen moet zelf weten . Ik geef aan wat ik zelf heb gedaan,dat is alles . Ja en ik werk daar tuurlijk.

robert80
Berichten: 41
Lid geworden op: 19 apr 2018 18:12

Re: Ferratum minileningen en Trust and Law incasso

Ongelezen bericht door robert80 »

youss schreef:
robert80 schreef:En tot slot die garantie waar je mee akkoord mee bent gegaan ,hoe ga je dat uit leggen ,het bedrag kwam pas later te voor schijn, dat zegt die rechter ook dan had je dit maar niet moeten kiezen. natuurlijk is het een hoop geld dan is toegestaan,maar,

ik geloof nooit dat ze hier naar de rechtbank gaan maar juist daar in Estland, of in Engeland en dan moet je ticket kopen ,ben je nog veel meer kwijt en dan ook nog eens verliezen,ik zag het al helemaal voor me, toen dacht ik maak mooi een afspraak.dan betaal ik het bedrag wat ik heb geleend plus 200 incasso kosten dan ben ik er ook vanaf,heb toch een half jaar uitstel gekregen.

Jij vind 200 euro aan incassokosten oke en jij gaat een afspraak maken. Dat kan maar mooie deal is het niet

Ik vind stel je hebt vaker geleend en je moet nu nog 1500 betalen als hoofdsom en betaalde eerder garantkosten van 800 dan zou je eigenlijk alleen nig 700 moeten terugbetalen. Dst is wat eerlijk is en Ferratum zal dit maar moeten accepteren anders staak je je betalingen net als ik doe.

Want laat me raden je hebt een betaalafspraak met het incassobureau en Ferratum..


Dan betaal jij niet is jou keus ,het boeit me ook niet wat jij doet,jij gaat zeker winnen van zo'n bedrijf ,en voor lening wist jij natuurlijk niks van die garantie

robert80
Berichten: 41
Lid geworden op: 19 apr 2018 18:12

Re: Ferratum minileningen en Trust and Law incasso

Ongelezen bericht door robert80 »

Youss je moet doen wat jij wil ,en andere mensen niks opleggen ,als sommige wel een betaal afspraak maken werken ze allemaal bij ferratum .

robert80
Berichten: 41
Lid geworden op: 19 apr 2018 18:12

Re: Ferratum minileningen en Trust and Law incasso

Ongelezen bericht door robert80 »

sacredfour schreef:Robbert, eerst ben je de domme jongen die een lening aangaat bij Ferratum en dan ineens ga je uitleggen hoe een buitenlandse procedure werkt!


Ik leg niks uit ,dat heb ik gevonden op het internet.

robert80
Berichten: 41
Lid geworden op: 19 apr 2018 18:12

Re: Ferratum minileningen en Trust and Law incasso

Ongelezen bericht door robert80 »

Youss of het oplichting is wel of niet ,het is hier niet toegestaan,en ik ben het wel met je eens dat ferratum zich niet aan de regels houd,ik kies alleen voor een andere oplossing

witte angora
Berichten: 30454
Lid geworden op: 21 okt 2009 20:44

Re: Ferratum minileningen en Trust and Law incasso

Ongelezen bericht door witte angora »

youss schreef:Ik heb mijn eigen verweer goed gedaan en hoor niks van ze. Als andere mensen dit ook doen zouden ze in theorie ook hetzelfde resultaat dienen te boeken.
Je hoort nog niks van ze. Dik kans dat je op een groeiende stapel ligt waar tzt naar gekeken wordt. Zeker als nog veel meer mensen doen wat jij doet. Ik kan me nog wel een topic herinneren van een parkeerdienst uit Kroatië die na vele jaren 'ineens' niet betaald parkeergeld ging innen, met flinke kosten er boven op. En dat ging dus met tientallen tegelijk.

Als ik jou was zou ik me nog maar niet al te rijk rekenen.

Maar dan nog: waar is je moraal? Je hebt geld geleend tegen bepaalde voorwaarden die je kent. Waarom vind jij dat je dat niet terug hoeft te betalen? Wie is er hier de oplichter?

robert80
Berichten: 41
Lid geworden op: 19 apr 2018 18:12

Re: Ferratum minileningen en Trust and Law incasso

Ongelezen bericht door robert80 »

En ik push niemand ,iedereen moet zelf weten

witte angora
Berichten: 30454
Lid geworden op: 21 okt 2009 20:44

Re: Ferratum minileningen en Trust and Law incasso

Ongelezen bericht door witte angora »

youss schreef: Robert 80 is niks meer dan een medewerker van Ferratums Klantenservice die wellicht mensen aanspoort zo snel mogelijk geld terug te betalen zodat zijn bedrijf geld kan maken.
witte angora schreef:In feite kwalificeert youss zichzelf als een medewerker van sacredfour of een advocaat die bezig is dit bedrijf 'aan te pakken'.
youss schreef:@witte angora en @Cro

Ik kwalificeer mijzelf als het tegengeluid van Robert.
Precies... jij beweert dat Robert voor Ferratum werkt, als jij het tegengeluid bent van Robert werk jij dus voor sacredfour of een andere advocaat. Zo moeilijk is dat toch niet?

robert80
Berichten: 41
Lid geworden op: 19 apr 2018 18:12

Re: Ferratum minileningen en Trust and Law incasso

Ongelezen bericht door robert80 »

Ze gaan het echt wel terug halen,hoe dan ook,gratis geld bestaat niet ,en ik betaal het terug om me mezelf niet verder in de nesten te werken. Je had ook kunnen denken waarom leen ik eigenlijk terwijl ik het niet kan terug betalen. Zo dacht ik ook kom er wel mee weg .
Toen kwam de brief van trust and law. Heb juridisch advies gevraagd, risico bestaat dat ik het verlies.daarom kies ik voor dat ,en jij kunt wel zeggen ze gaan niet Naar de rechter dat geloof ik niet. En ook al houden zich niet aan die 14 procent.

witte angora
Berichten: 30454
Lid geworden op: 21 okt 2009 20:44

Re: Ferratum minileningen en Trust and Law incasso

Ongelezen bericht door witte angora »

Youss... als ik jouw manier van redeneren hier analyseer, denk ik dat het zeer verstandig is dat mensen jouw adviezen niet opvolgen. Daar wil ik het bij laten.

robert80
Berichten: 41
Lid geworden op: 19 apr 2018 18:12

Re: Ferratum minileningen en Trust and Law incasso

Ongelezen bericht door robert80 »

Dat is jou goed recht om te doen ,en ik doe het anders klaar.

robert80
Berichten: 41
Lid geworden op: 19 apr 2018 18:12

Re: Ferratum minileningen en Trust and Law incasso

Ongelezen bericht door robert80 »

Youss wat ik doe om het terug te betalen is mijn probleem ,ik heb het geleend klaar.

Jou advies zijn meer problemen, zo bekijk ik het en de rechtbank is gratis natuurlijk

robert80
Berichten: 41
Lid geworden op: 19 apr 2018 18:12

Re: Ferratum minileningen en Trust and Law incasso

Ongelezen bericht door robert80 »

Het ging bij mij makkelijk om een afspraak te maken ja
Dat klopt ,toen jij die lening nam wat dacht je van die garantee, weet je wat ik leen gewoon en betaal niks terug . Zo dacht ik namelijk ook , Weet je wat er komt gewoon meer problemen, en dat jij denkt dat ze niet terug komen is wel erg naïef

arvandongen
Berichten: 1353
Lid geworden op: 09 mar 2011 12:03

Re: Ferratum minileningen en Trust and Law incasso

Ongelezen bericht door arvandongen »

Youss, ik ben het heel erg eens met de mening van Witte Angora hierboven.

Zaken zoals wettelijke rente, boetes, incassokosten kunnen een bestaande schuld ernstig verhogen. Vaak blijkt dat de schuldeiser zijn zaakjes binnen de kaders van de wet geregeld heeft. Dat risico wil je niet lopen als de primaire schuld op zichzelf niet ter discussie staat.

arvandongen
Berichten: 1353
Lid geworden op: 09 mar 2011 12:03

Re: Ferratum minileningen en Trust and Law incasso

Ongelezen bericht door arvandongen »

Hangt ervan af hoe de rechter de uiteindelijke situatie ziet:
Ofwel 1) Jij wordt gezien als wanbetaler omdat jij je overeengekomen verplichtingen niet nakomt
Ofwel 2) Ferratum is fout met haar voorwaarden.

Persoonlijk zou ik precies zoveel terugbetalen, zodat de rechter mij moeilijk nr 1) zou kunnen verwijten, terwijl ik geen cent van nr 2) zou betalen. Alles goed en met redenen onderbouwd.

Misschien lees ik jouw posts verkeerd, maar die lijken eerder een uitspraak richting 1) uit te lokken.

robert80
Berichten: 41
Lid geworden op: 19 apr 2018 18:12

Re: Ferratum minileningen en Trust and Law incasso

Ongelezen bericht door robert80 »

Ik heb met trust and law betaal afspraak,ze hebben een jurist op die zaak.

Mark1992
Berichten: 548
Lid geworden op: 24 nov 2015 16:46

Re: Ferratum minileningen en Trust and Law incasso

Ongelezen bericht door Mark1992 »

youss schreef:
robert80 schreef:Ik heb met trust and law betaal afspraak,ze hebben een jurist op die zaak.

Jaa dat zou ik ook zeggen als ik iemand wil overhalen zi snel mogelijk te betalen.

Een Visboer die je vraagt of ie veel vis heeft zal ook zeggen heb er nog 2 zodat je direct koopt.

Ook hiermee vind ik dat je teveel details geeft waarmee de mensen die twijfelen over de discussie aangaan of direct betalen bij Ferratum worden omgepraat im maar te betalen omdat ze anders heel veel problemen kunnen krijgen.

Als dat echt zo is dan was ik al veroordeeld door de kantonrechter maar niet dus het verweer is gegrond en men kon me niks vertellen er tegen over
Ik snap jouw punt niet zo. Als ik de website van Ferratum bekijk is die vrij duidelijk in het bedrag en de rente die betaald moet worden. Er staat ook bij dat een leentermijn maximaal 62 dagen (2 termijnen zal zijn). Dus waarom zou je niet betalen?

Mark1992
Berichten: 548
Lid geworden op: 24 nov 2015 16:46

Re: Ferratum minileningen en Trust and Law incasso

Ongelezen bericht door Mark1992 »

youss schreef:De Garantstellerkosten die ze tijdens het leenproces voor he kiezen Global Guarantee is namelijk een verkapte rente die ze zo verkopen om te voldoen aan de NL wet en regelgeving van 14% per jaar daar zit het hem nou in. Alles oogt normaal maar als je dan achterkomt dat die garantsteller niks diet en alles via Ferratum blijft lopen, dan is het een vorm van oplichting en dan ga je de discussie aan en staak je al je betalingen tot ze erkennen dat hetgeen ze doet niet oke is en zo niet mogen ze me dagvaarden.

Dan mag de rechter het toetsen
Betaal je rente voor de garantsteller dan? Of zitten daar extra kosten aan verbonden?

Plaats reactie