Ferratum minileningen en Trust and Law incasso

Een lening afgesloten of van plan dit te gaan doen? Bespreek het in dit topic.
Thunderdevil

Re: Ferratum minileningen en Trust and Law incasso

Ongelezen bericht door Thunderdevil »

Moneyman schreef:
Thunderdevil schreef:
naatharmse1982 schreef:Zijn hier nog meer mensen die een beetje moe worden van bepaalde mensen en ja we weten allemaal wie ik bedoel. Maak een eigen nieuwe topic aan en vecht het daar uit wie er gelijk heeft.
Volkomen mee eens wij zijn hier voor hulp en niet voor diegene die menen dat ze alles beter weten en een eindeloze discussie moeten uitvechten.
Leuk. Maar zonder discussie geen helderheid, en zonder helderheid geen hulp. Het is hier een forum, geen juridisch loket.

Ik heb geen hulp nodig van helpers van ferratum en trust and law en van bangmakers, maar van Sacredfour die echt helpt en weet waar die over praat.

Petra1987

Ongelezen bericht door Petra1987 »

GertCapri schreef:
16again schreef:
Moneyman schreef:Dat is een prima route inderdaad, al hoef je niet eens perse die verklaring dat de overeenkomst nietig is af te wachten.

Verrekenen met eerdere contracten is niet mogelijk, zoals ik al eerder aangaf.
Mij onduidelijk waarom eerdere contracten buiten de boot vallen. Als er een contract nietig is, zijn ze allemaal niet, en is er per contract sprake van onverschuldigde betalingen.
Pin mij er niet op vast maar ik meen ergens gelezen te hebben dat je door de betaling automatisch akkoord gaat. Dus als je de garantstelling betaald ga je daar automatisch mee akkoord. Maar nogmaals pin mij er niet op vast.
Gertcapri, verkondigd een soort van Nepnieuws. Ferratum is een woekeraar die lening verstrekt, die volgens het consumentenrecht van Nederland niet mogen. Ferratum, overtreedt het Nederlandse consumentenrecht, door leningen te vestrekken, waarvan de kosten hoger zijn dan 14%. Ook al werkt Ferratum en de andere boeven vanuit een ander land. Voor de consument geldt het recht wat hem het meest beschermd.

Ferratum heeft willens en wetens dit risico genomen, door zo te werken.

Het is maatschappelijk zeer gewenst dat Ferratum verdwijnt, te beginnen in Nederland. En waar gaat het om, de bescherming van de Nederlandse consumenten. Het gaat niet om de bescherming van de belangen van Ferratum of Loanrider. De loyaliteit van GertCapri en Webber ligt bij het Trust and Law incasso of bij Ferratum.

Trust and Law incasso en Ferratum zijn erbij gebaad, dat mensen worden bang gemaakt, om ze tot betalen te bewegen. Dit is een vrij forum, waarbij ook werknemers van de genoemde bedrijven lid kunnen worden, die vervolgens mensen de mond willen snoeren of bang willen maken.

Lady1234

Ongelezen bericht door Lady1234 »

@Petra1987

U blijft maar steeds uw zelfde onjuiste verhaaltje neerzetten. En nou ook nog andere reageerders beschuldigen dat zij anderen de mond willen snoeren of bang willen maken.

U maakt zich daarmee nog verder ongeloofwaardig.

Uw probleem met Ferratum wint u echt niet door hier tien keer hetzelfde neer te zetten.

Petra1987

Ongelezen bericht door Petra1987 »

Lady1234 schreef:@Petra1987

U blijft maar steeds uw zelfde onjuiste verhaaltje neerzetten. En nou ook nog andere reageerders beschuldigen dat zij anderen de mond willen snoeren of bang willen maken.

U maakt zich daarmee nog verder ongeloofwaardig.

Uw probleem met Ferratum wint u echt niet door hier tien keer hetzelfde neer te zetten.
Leuk dat je dit schrijft, maar je onderbouwt je stelling niet. Je bent zelf ook ongeloofwaardig omdat je reageert zonder iets nuttigs te zeggen.

Webber

Ongelezen bericht door Webber »

Petra1987 schreef:
De loyaliteit van GertCapri en Webber ligt bij het Trust and Law incasso of bij Ferratum.

Trust and Law incasso en Ferratum zijn erbij gebaad, dat mensen worden bang gemaakt, om ze tot betalen te bewegen. Dit is een vrij forum, waarbij ook werknemers van de genoemde bedrijven lid kunnen worden, die vervolgens mensen de mond willen snoeren of bang willen maken.

Hou toch op met die onzin,ik was zelf gedagvaard door van Lith gerechtsdeurwaarders inzake Palden(Loanrider)
Omdat ik in het verleden ook zo dom was een flitskrediet af te sluiten!
Ik was in dezelfde week gedagvaard als Sacredfour.
Alleen heb ik het zelf niet op een rechtzaak aan laten komen en heb een schikking kunnen treffen met van Lith.

16again

Ongelezen bericht door 16again »

Webber schreef:Hou toch op met die onzin,ik was zelf gedagvaard door van Lith gerechtsdeurwaarders inzake Palden(Loanrider)
Alleen heb ik het zelf niet op een rechtzaak aan laten komen en heb een schikking kunnen treffen met van Lith.
Niks mis mee dat je knikkende knie-en hebt, maar moet je anderen die meer durven diezelfde angst aanpraten?

Webber

Ongelezen bericht door Webber »

Nee hoor, steek je hoofd maar in het zand...
En ga er maar vanuit dat Ferratum zijn verlies voor lief neemt...
Reken je alvast maar rijk zoals een groot aantal forumleden hier.

Moneyman

Ongelezen bericht door Moneyman »

16again schreef:
Webber schreef:Hou toch op met die onzin,ik was zelf gedagvaard door van Lith gerechtsdeurwaarders inzake Palden(Loanrider)
Niks mis mee dat je knikkende knie-en hebt, maar moet je anderen die meer durven diezelfde angst aanpraten?
Dat is wel een hele flauwe.

De schikking is juist wat heel veel mensen hier zouden moeten willen: gewoon de hoofdsom terugbetalen, de te hoge kosten niet. Dat heeft helemaal niets met knikkende knieën of angst te maken, maar meer met realiteitszin.

raonic

Ongelezen bericht door raonic »

Webber schreef:
Petra1987 schreef:
De loyaliteit van GertCapri en Webber ligt bij het Trust and Law incasso of bij Ferratum.

Hou toch op met die onzin,ik was zelf gedagvaard door van Lith gerechtsdeurwaarders inzake Palden(Loanrider)
Zoals hieronder dat jij knikkende knietjes hebt betekend niet dat iedereen dat maar moet hebben.
ik stel 500 euro beschikbaar uit eigen zak voor degene die gedagvaard word en word veroordeeld tot de helft van de kosten.
En poeh webber als je gedagvaard word krijg je waarschijnlijk de doodstraf dat risico kan je echt niet nemen.
Je kunt hooguit volledig veroordeeld worden tot de kosten wat een paar 100 euro is.
overigens is loanrider meteen gestopt met de garant.
aferratum gaat natuurlijk dezelfde domme fout niet maken.

Je bent een angstzaaier.
ik dek persoonlijk het de eventuele veroordeling kosten wel af met de ,500.
Ferratum heeft al jaren lang niemand gedaagd dus stop eens met je bangmakerij.
En mocht er een dagvaarding komen kunnen ze net zoals jouw door de knietjes gaan en een regeling treffen angsthaas.
Laatst gewijzigd door raonic op 01 sep 2018 22:28, 1 keer totaal gewijzigd.

Moneyman

Doe maar stoer alsof een paar honderd euro niets voorstelt. Voor wie zijn die fkitskredieten ook alweer bedoeld...?

raonic

Moneyman schreef:Doe maar stoer alsof een paar honderd euro niets voorstelt. Voor wie zijn die fkitskredieten ook alweer bedoeld...?
Die situatie ben ik al lang uit.
Zijn ook mensen die soms een ongeluk krijgen en een tijdje in een benarde positie zitten door herstel.

Moneyman

raonic schreef:
Moneyman schreef:Doe maar stoer alsof een paar honderd euro niets voorstelt. Voor wie zijn die fkitskredieten ook alweer bedoeld...?
Zijn ook mensen die soms een ongeluk krijgen en een tijdje in een benarde positie zitten door herstel.
Het gaat niet om jou, maar om al die anderen die je dusdanig adviseert dat het hen honderden euro’s kan kosten.

raonic

Moneyman schreef:
raonic schreef:
Het gaat niet om jou, maar om al die anderen die je dusdanig adviseert dat het hen honderden euro’s kan kosten.
Dat klopt dat zeg ik er dus wel duidelijk bij.
mocht ferratum ooit tot dagvaarden overgaan dan kun je altijd nog zoals webber door de knietjes gaan.

Moneyman

raonic schreef:
Moneyman schreef: Het gaat niet om jou, maar om al die anderen die je dusdanig adviseert dat het hen honderden euro’s kan kosten.
mocht ferratum ooit tot dagvaarden overgaan dan kun je altijd nog zoals webber door de knietjes gaan.
Inderdaad. En dan ben je al 2 à 3 honderd euro kosten verder. Top advies.

raonic

Moneyman schreef:
raonic schreef:
Moneyman schreef: Het gaat niet om jou, maar om al die anderen die je dusdanig adviseert dat het hen honderden euro’s kan kosten.
Het is zeker top advies aangezien het zover nooit gaat komen.
Als het naar de rechter gaat kan ferratum loanrider achterna.

Lady1234

Ongelezen bericht door Lady1234 »

@raonic

Dus u vindt iemand die zijn verplichtingen nakomt een angstzaaier?

En waar gaat u die € 500 dan nu lenen?

Uw betalingsmoraal is ver beneden peil.

raonic

Lady1234 schreef:@raonic

Dus u vindt iemand die zijn verplichtingen nakomt een angstzaaier?

En waar gaat u die € 500 dan nu lenen?

Uw betalingsmoraal is ver beneden peil.
Ik reageer niet inhoudelijk meer op mensen die het openlijk voor ferratum opnemen terwijl hun leningen verwerpelijk zijn.

Moneyman

raonic schreef:
Moneyman schreef:
raonic schreef: Dat klopt dat zeg ik er dus wel duidelijk bij.
Het is zeker top advies aangezien het zover nooit gaat komen.
Als het naar de rechter gaat kan ferratum loanrider achterna.
Natuurlijk niet. Ze dagvaarden gewoon voor de hoofdsom en bam, jij zit aan honderden euro’s kosten vast. Of lees je het topic niet?

raonic

Natuurlijk niet. Ze dagvaarden gewoon voor de hoofdsom en bam, jij zit aan honderden euro’s kosten vast. Of lees je het topic niet?

Bekijk jij de realiteit niet?niemand is ooit gedagvaard.
Als ze willen dagvaarden zullen ze je eerst wel een mogelijkheid moeten bieden alleen de hoofdsom te betalen.
Dit weigeren ze tot nu toe, ze eisen de garantkosten er ook bij.
En als de garantkosten ter sprake komen bij de rechter gaan ze nat.
net zoals loanrider alleen de hoofdsom opeiste, daar kwam de garant ook ter sprake dat hadden ze even niet verwacht.

Moneyman

Je zult na een sommatie gewoon gedagvaard worden voor de onverschuldigde betaling plus rente. Of denk je serieus dat al die flitskredietgebruikers acuut de hoofdsom en rente gaan terug betalen? :lol:

Plaats reactie