LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] klantnummer

Een lening afgesloten of van plan dit te gaan doen? Bespreek het in dit topic.
siegerlina
Berichten: 1
Lid geworden op: 29 nov 2007 17:29

klantnummer

Ongelezen bericht door siegerlina »

Heb de kaart meteen doorgeknipt toen ik hem kreeg. Heb geen gebruik hier verder van gemaakt. Nu wil ik graag inloggen om mijn gegevens te bekijken maar heb geen klantnummer. Op de afschrijvingen staat wel een nummer, maar dit is een incassonummer (?!) Weer iets anders dus. Wel 3 dagen lang gebeld; natuurlijk geen gehoor.... net zoals bij iedereen!
Heb een ID kopie gestuurd en gevraagd om gegevens. Dit zou toch niet zo moeilijk moeten zijn? Je vraagt gewoon je klantnummer!!!!!
Nou, het blijkt bij deze organisatie verschrikkelijk moeilijk om iets boven tafel te krijgen. Behalve dan het afschrijven in belachelijk lage termijnen, zodat je er lekker lang mee blijft zitten!!! Dan weten ze wel dat je klant bent! Het is mijns inziens een belachelijke organisatie die verboden zou moeten worden!!!
Een giga koude douche!

Weet iemand hoe ik mijn klantnummer op een andere manier boven water kan krijgen? :? :twisted:

Bailey
Berichten: 1646
Lid geworden op: 07 jun 2005 14:42

Re: klantnummer

Ongelezen bericht door Bailey »

En over welk bedrijf heb je het dan? En volgens mij kan je een termijn zelf verhogen hoor. Een organisatie die verboden zou moeten worden? Gewoon er niet meer lenen, dan houden ze vanzelf wel op met bestaan.

Gesloten