LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Mister Credit?

Een lening afgesloten of van plan dit te gaan doen? Bespreek het in dit topic.
Babygirl79
Berichten: 1
Lid geworden op: 24 dec 2009 15:46

Mister Credit?

Ongelezen bericht door Babygirl79 »

Wij werden telefonisch benaderd door mister credit om een lening over te laten nemen,door een andere bank.Dat zou dan goedkoper zijn,dan onze eigen bank.
Wij hebben zelf nooit van Mister credit gehoord.Toevallig iemand die ervaring er mee heeft?

jor
Berichten: 4524
Lid geworden op: 08 nov 2006 11:10

Re: Mister Credit?

Ongelezen bericht door jor »

Via google is er wel wat te vinden. Hier een link.
http://www.google.nl/#hl=nl&source=hp&q ... a000896278

Het is wel een erkend bedrijf maar wees voorzichtig met telefonische aanbiedingen in het algemeen.

testcase
Berichten: 605
Lid geworden op: 03 jun 2007 01:03

Re: Mister Credit?

Ongelezen bericht door testcase »

Wat is er mis met de gewone bank.

Alleen vanwege de naam al zo ik niet met zijn club in zee gaan, is vragen om ellenden.

kellyvoordummies
Berichten: 1
Lid geworden op: 13 mar 2010 14:28

Re: Mister Credit?

Ongelezen bericht door kellyvoordummies »

Het telefoongesprek dat u heeft gehad is een geheel kosteloze berekening met een aantal gegevens die bij verschillende banken wordt vergeleken om te bekijken of u voordeel kunt behalen bij overstappen of samenvoegen van uw lening(en).

Mister Credit is een financiële dienstverlener die samenwerkt met vele banken. Hierdoor kunnen ze veel vergelijkingen doen in uw voordeel. Een 'gewone bank' weet dat mensen gebruik maken van een credit card en roodstand van hun eigen bank hierdoor zitten ze ook in de voordeel positie om hier veel rente voor te vragen.
Deze vergelijking krijgt u dan kosteloos via de telefoon en kan een offerte van gemaakt worden, wat u dan met deze informatie doet is aan uzelf..... Houd er dan wel rekening mee dat als u de offerte ondertekend dat er dan wel kosten voor de diensten in rekening worden gebracht!

stofzuigertje

Re: Mister Credit?

Ongelezen bericht door stofzuigertje »

Naast lager maandbedrag is de vraag hoe lang de looptijd word.
Als je langer voor je lening mag betalen is het nu goedkoper, maar over totale looptijd niet.

Verder altijd kijken of het reclame rente of vaste rente voor gehele looptijd is.

DSB had vaak ook eerste 3 tot 12 maanden lagere rente dan daarna.
Ook de looptijd aanpassen waren ze goed in dus wees voorzichtig met hun mooie verhalen en zij willen aan U verdienen, vergeet dat laatste nooit.

g.smit67
Berichten: 1
Lid geworden op: 01 apr 2010 18:25

Re: Mister Credit?

Ongelezen bericht door g.smit67 »

wij hadden met decapolis een lening gesloten en nu is bestaat dat bedrijf per een april niet meer en wij zijn over genomen door mistercredit moeten wij ond nu zorgen maken want het zit ons niet lekker kan iemand mij er wat over vertelen wat wij moeten doen alvast bedankt

stefan187
Berichten: 1
Lid geworden op: 08 apr 2010 10:26

Re: Mister Credit?

Ongelezen bericht door stefan187 »

meneer/mevrouw smit,

Decapolis bestaat nog wel degelijk.

Het is een bedrijf in Enschede dat werkt met de kredietverstrekkers zoals o.a. world of credit, mister credit en a plus krediet.

Het is vaak met deze kredietverstrekkers zo dat ze je via de telefoon (met mooie praatjes) proberen te lokken om over te sluiten. Als je toehapt, wordt je doorverbonden naar een adviseur en die maakt een afspraak met je om je (met nog meer mooie praatjes) over te laten sluiten.

Als je over hebt gesloten, dan betaal je het 1e jaar een bepaald% aan rente, waarna ze in de meeste gevallen ná 1 jaar de rente verhogen en je alsnog duurder uitbent...

Conclusie, waarom niet oversluiten bij een gewone bank? Zoals bijvoorbeeld de RABO, ING of ABN?? Dan weet je waar je aan toe bent.

Mvg,

jasyl
Berichten: 3
Lid geworden op: 13 jan 2010 17:23

Re: Mister Credit?

Ongelezen bericht door jasyl »

Mister credit , volgens mij zijn dit oplichters. Als je verder vraagt naar de extra kosten, blijkt dat ze dik verdienen. Op een lening van 6000euro, moet je extra kosten betalen van 2700euro. Dit moet je dan bijlenen. Dus ook over dit bedrag moet je rente betalen. Hoezo goedkoper!!!!!

noshitsherlock
Berichten: 3
Lid geworden op: 24 jul 2009 00:06

Re: Mister Credit?

Ongelezen bericht door noshitsherlock »

Decapolis en mister credit zitten in dezelfde straat (neptunusstraat in enschede) volgens mij is het dezelfde partij.
Ze doen veel met de producten van HDV (HDV is van AFAB, AFAB is DSB deel 2).

Niet echt betrouwbaar dus...

Liesveld1
Berichten: 6
Lid geworden op: 10 feb 2010 16:18

Re: Mister Credit?

Ongelezen bericht door Liesveld1 »

Zijn allemaal dochtermaatschappijen met dezelfde eigenaar. Zoek eens op kvk.nl
op postcode en dan komt het volgende naar voren op het adres van Decapolis.

Decapolis, United Finance Company, NCIC, Wattebled Holding, A plus krediet,
DDW Beheer en Mr Credit.

Ga gewoon naar een bank als je geld wilt lenen want daar betaal je alleen rente en geen afsluitkosten. Wordt tijd dat het AFM hier eens wat aan doet.

deborah783
Berichten: 1
Lid geworden op: 05 jul 2010 15:48

Re: Mister Credit?

Ongelezen bericht door deborah783 »

De AFM heeft deze club ook een boete opgelegd.

Vandaag heb ik contact gehad met mister credit & world of credit. Beide zelfde eigenaar en ze zijn heel glad.

Pas goed op, ze weten het heel mooi te brengen met lage maandlasten en hogere leningen voor lagere rente. In jouw lening zit echter wel een groot deel voor hun inbegrepen.

Voor een lening van € 7000 vragen ze € 2700 aan bemiddelingskosten. Dit kan je zelf betalen of mee financieren. Het minimum is € 1800. Heel snel verdient voor een berekening.

En ook al zijn de maandlasten erg laag als je bij hun langer moet betalen dan bij een andere, is het toch niet zo aantrekkelijk als zij doen voorkomen. Kortom vraag goed door.

Jérémy Dellière
Berichten: 50
Lid geworden op: 05 jul 2010 00:34
Locatie: Unsere liebe Frau im Walde-Sankt Felix

Re: Mister Credit?

Ongelezen bericht door Jérémy Dellière »

jasyl schreef:Mister credit , volgens mij zijn dit oplichters.
Jasyl, met jou kan ik praten....

Markgordeyns
Berichten: 1
Lid geworden op: 16 jul 2010 16:17

Re: Mister Credit?

Ongelezen bericht door Markgordeyns »

Misschien dat ik vanuit mijn werk hier niet op mag reageren, maar gezien de reacties en mijn eigen ervaringen met het bedrijf Mister Credit, kan ik het gewoon niet laten en MOET ik gewoon reageren.

Gisteravond ben ik bij mensen in Limburg geweest. Deze hebben vorige maand een lening afgesloten bij Mister Credit en waren tot tranen geroerd, omdat zij uit eigen middelen, een vergoeding hebben moeten betalen van € 3900,-
Dit bedrag hebben zij moeten overmaken, nog voordat de financiering uitbetaald was, anders werdt het contract niet bij de bank ingedient. Er is geen advisering geweest, er is geen klant profiel opgemaakt en omdat deze mensen hun dochter wilde verrassen met een nieuwe auto (en dus haast hadden) zijn zij volledig opgegaan in de praatjes van de adviseur. Daarnaast was afgesproken dat het maandbedrag 300 euro zou zijn, in werkelijkheid blijkt dit 600 euro te zijn. Dit is werkelijk om te huilen en ik hoop dat deze ervaring en de ervaringen van andere mensen, eventuele mensen mag behoeden voor dit soort praktijken. Wat Mister Credit doet, is werkelijk schandalig en een beschaming voor mij als branchegenoot. Juist in deze tijd moeten wij er alles aan doen om het vertrouwen terug te winnen van onze klanten, behoren wij te laten zien dat het belang van de klant voorop staat. Echter niet bij Mister Credit, zij doen werkelijk alles verkeerd. Op deze wijze wordt een branche, die voornamelijk kan bestaan uit vertrouwen, kapot. Ik schaam me oprecht. Vergoedingen betalen mag, maar dan wel voor serieuze dienstverlening, waardoor u oprecht iets heeft aan extra Service. Vergoedingen betalen van idiote bedragen zoals bij Mister Credit is witteboorden criminaliteit.Trap daar dus niet in.

janedoe1
Berichten: 1
Lid geworden op: 01 okt 2010 10:19

Re: Mister Credit?

Ongelezen bericht door janedoe1 »

Liesveld1 en deborah783 hebben gelijk. Het zijn allemaal verschillende bedrijfjes met 1 eigenaar ... Dhr F. Wattebled. Dus pas goed op ... niemand heeft volgens mij zin om teveel te betalen voor een lening die bij de bank veel goedkoper is. Het lijkt in eerste instantie dat je beter af bent, maar in werkelijkheid ben je veel duurder uit. En zeg nu zelf, hoe kan een bedrijf een lening verstrekken terwijl je eigen bank zegt dat het niet haalbaar is. Deze soort mensen houdt geen/weinig rekening met je besteedbaar inkomen, enkel met je totale inkomen. En heeft iemand al eens afgevraag hoe deze bedrijfjes aan hun geld komen om de leningen uit te betalen... het zijn namelijk geen banken ....

Fam.Janssen
Berichten: 1
Lid geworden op: 26 okt 2010 11:24

Re: Mister Credit?

Ongelezen bericht door Fam.Janssen »

Wij hebben vorige week een lening bij Mr. Credit afgesloten en begrijpen niets van de berichten in dit forum.
Wij zijn erg tevreden over de service, werden netjes telefonisch te woord gestaan, adviseur is bij ons aan huis gekomen in Heerlen en had alle tijd voor ons. Onze ervaring met andere adviseurs is nu juist dat het altijd onduidelijk is hoeveel er aan het advies verdient wordt, dit is bij deze club wel eerlijk en staat gewoon op papier zwart op wit.
kwamen bij Mr.Credit via mijn zus waar ook een adviseur was geweest, helaas konden zij niets voor haar betekenen maar wel is er ook daar een adviseur geweest die veel geprobeerd heeft, zij hebben niets hoeven te betalen voor het advies aangezien de lening niet door is gegaan.
Ik zou mijn kennisen/vrienden en familie absoluut Mr. Credit aanraden, probleem is met dit soort forums dat er altijd alleen de negatieve verhalen op komen te staan bij deze een andere geluid.
Fam. Janssen - Heerlen

Liesveld1
Berichten: 6
Lid geworden op: 10 feb 2010 16:18

Re: Mister Credit?

Ongelezen bericht door Liesveld1 »

Fam. Janssen is volgens mij een medewerker van deze boevenbende. Deel ons ook ff mee wat je nu exact hebt gesloten met welke verzekeringen en wat
je aan kosten hebt betaald.

canardo
Berichten: 18
Lid geworden op: 10 sep 2010 16:02

Re: Mister Credit?

Ongelezen bericht door canardo »

Ik moest lachen om Mister Credit :D
Ik heb mijn salaris en huurlasten ingevuld en kon wel € 60,- lenen. Ik kon dit aflossen met € 0,90 per maand!!! Meteen doen dus, hihi. :mrgreen:

Toxopeus
Berichten: 233
Lid geworden op: 03 okt 2009 11:18

Re: Mister Credit?

Ongelezen bericht door Toxopeus »

canardo schreef:Ik moest lachen om Mister Credit :D
Ik heb mijn salaris en huurlasten ingevuld en kon wel € 60,- lenen. Ik kon dit aflossen met € 0,90 per maand!!! Meteen doen dus, hihi. :mrgreen:
Heb je nog niet genoeg mini credits die je niet kunt aflossen?
Weinig te lachen lijkt me. :roll:

canardo
Berichten: 18
Lid geworden op: 10 sep 2010 16:02

Re: Mister Credit?

Ongelezen bericht door canardo »

Toxopeus schreef:Heb je nog niet genoeg mini credits die je niet kunt aflossen?
Weinig te lachen lijkt me. :roll:
Ga echt geen minikredietje aangaan bij Mister Credit!!! De minikredietjes komen mij mijn neus uit!!! Alleen een degelijke lening kan mij op korte termijn helpen. Heb n.l. hulp ingeroepen bij de Stadsbank, maar zij zeggen mij niet te kunnen helpen omdat mijn leningen te recent zijn en ik ze tot nu toe altijd netjes afgelost heb. Zo'n **** zit ik in. Wel nu nog zonder BKR notering.
Wel moet je de lol kunnen blijven inzien wanneer je zo'n voorstel tegenkomt, vind ik. :P

willem1769
Berichten: 2
Lid geworden op: 29 jun 2011 16:35

Re: Mister Credit?

Ongelezen bericht door willem1769 »

Wij hebben in 2009 een WOZ krediet afgesloten bij deze intermediair.
Nu blijkt dat zij ons een vergoeding hebben laten betalen van €2900,=, op een krediet van €25000,=.
Ik heb inmiddels begrepen dat dit bedrijf niet meer bestaat, maar graag zou ik toch een mogelijkheid willen weten om eventueel deze kosten op welke manier dan ook te kunnen verhalen. Alles is destijds telefonisch en per mail gegaan, en dan een vergoeding van € 2900,= in rekening brengen.....SCHANDALIG GEWOON!!!!! Maar ik heb alle bewijsstukken hiervan dat ik daadwerkelijk €2900,= betaald heb.
Heb inmiddels ook de AFM hierover ingelicht, maar daar heb ik nog geen reactie van gehad.
Is hier nog iets mee te doen, zo ja dan hoor ik dat natuurlijk heel graag???
Misschien weet de fam. Jansen wat wij hier mee kunnen, die waren toch zo te spreken over dit stelletje criminelen?????

Gesloten