LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Terugbetalen van lening bij Ferratum

Een lening afgesloten of van plan dit te gaan doen? Bespreek het in dit topic.
BMSNL88
Berichten: 1
Lid geworden op: 11 jun 2019 21:40

Terugbetalen van lening bij Ferratum

Ongelezen bericht door BMSNL88 »

Beste mensen heb advies nodig,heb geld geleend bij Ferratum met Global Guarantee als garant. Heb t helaas niet op tijd terug betaald. Vervolgens ben heb ik contact opgenomen met Ferratum en een medewerkster zei. Kom maat met een financieel plan in hoeveel periodes je t af kan lossen. Ben toen nog gebeld door Ferratum en ze waren op zoek naar een of andere Wendy... dus terug Ferratum gebeld. Het ligt bij de incasso bureau!

berndv
Berichten: 9044
Lid geworden op: 29 dec 2005 11:10

Re: Terugbetalen van lening bij Ferratum

Ongelezen bericht door berndv »

BMSNL88 schreef:
11 jun 2019 21:51
Beste mensen heb advies nodig
Wat moeten we adviseren dan? Ik vind uw verhaal wel enigszins verwarrend. Wat ik lees is dat u een lening heeft, deze lening heeft u niet tijdig terugbetaald, u heeft hen hierover gebeld en zij hebben toen aangegeven dat u met een voorstel moest komen om deze schuld af te lossen en vervolgens ligt het bij een incassobureau. Wat het telefoontje van ferratum en u en zoekende naar wendy verder met dit verhaal te maken heeft begrijp ik niet echt.

Het enige advies dat ik u kan geven is om het incassobureau te bellen en te vragen wat er te regelen is, want ik gok dat u niet bij machte bent om de schuld direct in te kunnen lossen.

Komkommertijd
Berichten: 5921
Lid geworden op: 02 nov 2018 17:44
Locatie: Nederbelg!

Re: Terugbetalen van lening bij Ferratum

Ongelezen bericht door Komkommertijd »

De lening moet je terug betalen.... maar de garantstelling was te duur.

Een totaal boven de 14% per jaar mag wettelijk niet.
Daarom is op andere topic iets eerder geopend te lezen hoe fout deze firma zit.

Gesloten