LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Vaststellingsovereenkomst Crédit Agricole

Een lening afgesloten of van plan dit te gaan doen? Bespreek het in dit topic.
rgvanharten73
Berichten: 3
Lid geworden op: 24 mei 2020 19:19

Vaststellingsovereenkomst Crédit Agricole

Ongelezen bericht door rgvanharten73 »

Beste, even een vraag nav de gevolgen van de uitspraak rondom diverse CA gerelateerde ondernemingen. Ook ik krijg waarschijnlijk een voorstel voor het tekenen van een vaststellingsovereenkomst waaraan een x bedrag is gekoppeld. De bank wil dat aflossen op saldo wat openstaat.... Maar mag en kan dat? Ik heb jarenlang teveel betaald en heb het liever op mijn rekening! Aflossen moet ik toch.... Graag info! Lijkt me beter als ze klanten optie zouden geven!

Har45
Berichten: 493
Lid geworden op: 24 dec 2010 13:59

Re: Vaststellingsovereenkomst Crédit Agricole

Ongelezen bericht door Har45 »

rgvanharten73 schreef:
24 mei 2020 19:30
Beste, even een vraag nav de gevolgen van de uitspraak rondom diverse CA gerelateerde ondernemingen. Ook ik krijg waarschijnlijk een voorstel voor het tekenen van een vaststellingsovereenkomst waaraan een x bedrag is gekoppeld. De bank wil dat aflossen op saldo wat openstaat.... Maar mag en kan dat? Ik heb jarenlang teveel betaald en heb het liever op mijn rekening! Aflossen moet ik toch.... Graag info! Lijkt me beter als ze klanten optie zouden geven!
JA dit mag ! JA dit kan !
Mocht het uit te keren bedrag groter zijn dan de schuld dan wordt dit op uw bankrekening gestort

Lady1234
Berichten: 27102
Lid geworden op: 02 nov 2017 16:04

Re: Vaststellingsovereenkomst Crédit Agricole

Ongelezen bericht door Lady1234 »

Direct aflossen is beter, des te vlugger bent u van die schuld af.n

tttlocke
Berichten: 4051
Lid geworden op: 30 okt 2016 21:35

Re: Vaststellingsovereenkomst Crédit Agricole

Ongelezen bericht door tttlocke »

Het klinkt wat onzuiver, die vermenging van de rollen 'klant' en 'werknemer', maar alles kan en mag, zo lang u er mee akkoord gaat.
Het zal een kwestie van onderhandelen zijn.

rgvanharten73
Berichten: 3
Lid geworden op: 24 mei 2020 19:19

Re: Vaststellingsovereenkomst Crédit Agricole

Ongelezen bericht door rgvanharten73 »

Bedankt voor de reacties. Dus uitonderhandelen tot de mijn gewenste optie is mogelijk begrijp ik? Zoals gezegd..... Liever op mijn rekening.

16again
Berichten: 16089
Lid geworden op: 02 jul 2003 22:18

Re: Vaststellingsovereenkomst Crédit Agricole

Ongelezen bericht door 16again »

Teken in ieder geval niet voor finale kwijting ! Zie:
https://www.bnnvara.nl/kassa/artikelen/ ... le-beperkt
Meest verstandige is inderdaad om geld terug als aflossing te gebruiken. Al doet de doelgroep van AG niet altijd het meest verstandige....

rgvanharten73
Berichten: 3
Lid geworden op: 24 mei 2020 19:19

Re: Vaststellingsovereenkomst Crédit Agricole

Ongelezen bericht door rgvanharten73 »

Tja, persoonlijke beweegredenen... Wat ik lees is dat ze geen uitzondering maken op de regel dat ze het in mindering brengen. Twijfel of ze dat mogen bepalen. Zij zaten 'fout'. Ik betaal al tijd teveel rente....

Gesloten