LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] advocatenstrijd.

Heb je letselschade opgelopen? En ben je niet correct behandeld? Laat het ons weten.
keijsersoymansl

advocatenstrijd.

Ongelezen bericht door keijsersoymansl »

Sinds 28 augustus 2000 ben ik al bezig met de afwikkeling van mijn ongeval dat ik had op mijn werk.
Na 3 jaar ben ik in deze zaak nog niets verder gekomen. Ik ontvang kopieen van de corespondentie van de advocaten onderling. Mijn naam wordt amper nog genoemd in deze brieven. Het is wel duidelijk dat het hier gaat om "de kassa"te vullen van de advocaten.
Het enige dat ik kan doen is wachten en de brieven op te bergen in mijn, inmiddels 300 pagina's tellende, dossier.
Maar het leed blijft en de pijn wordt alsmaar meer.
Wat verwacht men vandaag de dag nog van de brave burger?
De advocatuur die deze burger met zijn recht moet helpen probeert wel op een "sjieke criminele manier", al het geld wat voortvloeit uit een letstselschade in eigen kas te laten belanden.
Daar moet je voor gestudeerd hebben, niet waar !!!!!!!!

lepp

Re: advocatenstrijd.

Ongelezen bericht door lepp »

vanavond radar gezien, verzekeraars traineren de boel zolang mogelijk om zo min mogelijk uit te betalen,zogezegd een ontmoedegings tactiek zo dat je genoegen neemt met een lagere uitkering, de oplichters.
:twisted: :twisted: :twisted:

spitfire
Berichten: 6
Lid geworden op: 31 dec 2003 06:56

Re: advocatenstrijd.

Ongelezen bericht door spitfire »

De rijkere samenleving vindt het waarschijnlijk wel fijn om elle lange
procedures te voeren,je moet me kaar toch bezig houden niet waar.

Fijn zou zijn dat de wetgever per incident een wet ontwikkeld die zeer
snel in het voordeel van de gedupeerde zou moeten zijn,uitbetalen, en verdere afwikkeling regelen ze dan maar onderling.

MargrietR

Re: advocatenstrijd.

Ongelezen bericht door MargrietR »

Het is een bekend probleem dat de eigen advocaat kennelijk iets aan het doen is wat jij niet wil. Dat kun je op lossen. Vertel wat je wel wilt. Als je een snelle oplossing van je zaak wilt kan dat vrijwel altijd. Natuurlijk kun je langer bezig blijven en misschien krijg je dan meer geld. Verzekeraars willen echt zaken wel snel afhandelen. Het kost ze namelijk ook veel geld om de zaak lang te laten lopen.

Gast

Re: advocatenstrijd.

Ongelezen bericht door Gast »

Hoi,

Er zijn twee dingen die een slachtoffer niet wil. Ten eerste het ongeval en ten tweede het gezeik van TP's die alle mogelijke moeite doen om de klachten te verklaren uit wat dan ook zolang het maar niet het ongeval is.
TP's hebben er alle belang bij de zaken te traineren.
Was het niet advocaat Verkruisen die in een interview aangaf dat TP's in het begin leuk overkomen doch je vervolgens keihard in het kruis schoppen? Was het niet advocaat Beer die zei dat slachtoffers drie keer worden aangereden? Ongeval, TP en Beroepsgroep?


B.

Margrietr

Re: advocatenstrijd.

Ongelezen bericht door Margrietr »

zowel Verkruisen als Beer verdienen geld aan een langer lopende zaak...
zij brengen die uren namelijk in rekening.
een verzekeraar verdient geen geld aan een langerlopende zaak. Meestal kost't geld.

Gast

Re: advocatenstrijd.

Ongelezen bericht door Gast »

Ja, en dan is het maar goed dat zo af en toe ook Breekijzer nog effe langskomt die ze daar nu net aan herinnert. En kijk, dan betalen ze wel en krijgt het "slachtoffer" zelfs nog soms een kadootje toe. ]

B.

patrick de rijk

Re: advocatenstrijd.

Ongelezen bericht door patrick de rijk »

Ik heb een vaststellingsovereenkomst getekend op advies van mijn ADVOCATE, waarin is uitgegaan van een maandinkomen op sociale dienstniveau.Het totale bedrag waarvoor ik heb getekend zou GEEN gevolgen voor mij hebben.Daar ik in de WAO zit, en maar een uitkering geniet van 425 euro, inclusief toeslag. Een tekort dus van 325 euro per maand excl.vakantiegeld.Nu ik dus getekend heb, wil mijn ADVOCATE me verder NIET MEER helpen, alleen vraag ik mij af of die overeenkomst nog wel RECHTSGELDIG is, daar het bedrag waarvan wij zijn uitgegaan NIET overeenkomt. Wie dekt DEZE schadepost? Ook komt er nog eens bij, dat ik van 80 tot 100% was afgekeurd, en NU met dezelfde ZWAREE BEPERKINGEN in eens nog maar 15%., met als gevolg dat ik in Augustus 2004 zonder inkomsten kom te zitten, want werken GAAT ECHT NIET, en de Sociale Dienst wil me niks geven, daar ik van de verzekering heb gebeurd.Kan ik mijn DURE ADVOCATE, die ik ter GOEDER TROUW heb genomen, en die dan een DUUR FOUTJE, haar aanrekenen, per slot van rekening is zij de EXPERT en ik een leek.Zij spreekt uit ERVARING, ik GELUKKIG niet! Zo kan je NOOIT een ongeluk VERGETEN, want naast je LICHAMELIJKE BEPERKINGEN(47%B.I.) heeft dit ongeluk ook GEESTELIJK, dan wel FINANCIEEL kapot gemaakt.

Gesloten