LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Blijvend invalide door TAF verzekering. noodkreet stucadoor

Heb je letselschade opgelopen? En ben je niet correct behandeld? Laat het ons weten.
CarinB
Berichten: 1
Lid geworden op: 16 dec 2013 18:53

Blijvend invalide door TAF verzekering. noodkreet stucadoor

Ongelezen bericht door CarinB »

Ik ben ZZP'er en vanaf maart 2007 verzekerd bij de TAF.
Vanwege klachten aan mijn pols is op 01-07-2013 een foto gemaakt bij de Xpert clinic te Rotterdam. Op de foto zag het gewricht er normaal uit. Maar door verder handonderzoek werd een SL-dissociatie vastgesteld. Om beschadiging en versnelde slijtage aan de pols te voorkomen is een operatie noodzakelijk. Deze operatie diende een half jaar geleden al met spoed te hebben plaatsgevonden.
Door niet uitbetalen van de verzekeringsmaatschappij TAF is deze operatie keer op keer uitgesteld.

Ik ben zelfstandig ondernemer, heb nu vanaf juni 2013 geen inkomen. De TAF zit hier niet mee en blijft gewoon de dikke premie afschrijven.
Inmiddels heb ik een afwijzing van TAF ontvangen omdat ik volgens hun al eerder last had van mijn pols, alvorens ik mijn verzekering afsloot.
Echter is er voor 2007 nooit diagnostiek onderzoek verricht naar de pols, terwijl de TAF spreekt van een beschadigd gewricht met een degeneratieve afwijking aan de pols voor 2007.
Dit antwoord is totaal nergens op gebaseerd omdat er volgens de Xpert Clinic per 01-07-2013 nog géén sprake was van een beschadigd gewricht met een degeneratieve afwijking (artrose). Inmiddels vrees ik het ergste, dat een operatie wellicht te laat zal zijn. Voor herstel van deze operatie staat gemiddeld een jaar, dus ook een jaar geen inkomen.