LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Blijvend invalide door TAF verzekering. noodkreet stucadoor

Heb je letselschade opgelopen? En ben je niet correct behandeld? Laat het ons weten.
CarinB
Berichten: 1
Lid geworden op: 16 dec 2013 18:53

Blijvend invalide door TAF verzekering. noodkreet stucadoor

Ongelezen bericht door CarinB »

Ik ben ZZP'er en vanaf maart 2007 verzekerd bij de TAF.
Vanwege klachten aan mijn pols is op 01-07-2013 een foto gemaakt bij de Xpert clinic te Rotterdam. Op de foto zag het gewricht er normaal uit. Maar door verder handonderzoek werd een SL-dissociatie vastgesteld. Om beschadiging en versnelde slijtage aan de pols te voorkomen is een operatie noodzakelijk. Deze operatie diende een half jaar geleden al met spoed te hebben plaatsgevonden.
Door niet uitbetalen van de verzekeringsmaatschappij TAF is deze operatie keer op keer uitgesteld.

Ik ben zelfstandig ondernemer, heb nu vanaf juni 2013 geen inkomen. De TAF zit hier niet mee en blijft gewoon de dikke premie afschrijven.
Inmiddels heb ik een afwijzing van TAF ontvangen omdat ik volgens hun al eerder last had van mijn pols, alvorens ik mijn verzekering afsloot.
Echter is er voor 2007 nooit diagnostiek onderzoek verricht naar de pols, terwijl de TAF spreekt van een beschadigd gewricht met een degeneratieve afwijking aan de pols voor 2007.
Dit antwoord is totaal nergens op gebaseerd omdat er volgens de Xpert Clinic per 01-07-2013 nog géén sprake was van een beschadigd gewricht met een degeneratieve afwijking (artrose). Inmiddels vrees ik het ergste, dat een operatie wellicht te laat zal zijn. Voor herstel van deze operatie staat gemiddeld een jaar, dus ook een jaar geen inkomen.
Doordat deze operatie vanwege de TAF steeds uitgesteld wordt is blijvende invaliditeit niet te vermijden. De TAF staat de mensen telefonisch zeker niet op een menselijke manier te woord en verschuild zich achter een medisch adviesbureau wat anoniem moet blijven. Ik wil bewijzen zien waarop hun argumenten gebaseerd zijn, want die zijn er namelijk niet.

Door mijn financiële situatie en niet uitkeren van TAF ben ik nu genoodzaakt mijn werk als stucadoor te hervatten en loop ik dagelijks met fikse polsontstekingen en pijnstillers met als resultaat blijvende invaliditeit dankzij TAF. Zij zijn verantwoordelijk voor blijvend letsel aan mijn pols. Mijn onderneming is gedoemd binnen aanzienlijke tijd te worden opgeheven.

Ik ben ten einde raad en hoop nu dat Radar gehoor geeft aan mijn noodkreet!

Chocomelk
Berichten: 11409
Lid geworden op: 30 nov 2009 18:14

Re: Blijvend invalide door TAF verzekering. noodkreet stucadoor

Ongelezen bericht door Chocomelk »

Radar zelf geeft u geen raad op u noodkreet dat zijn de leden die hier op het
forum zitten.

Het is verschrikkelijk dat zij zeggen dat u al problemen had aan u pols voor 2007 en
u van niets weet.
Zij zullen dan ook met bewijzen moeten komen hoe ze aan deze informatie komt, zou ze
een aangetekende brief met handtekening retour vragen om deze zogenaamde gegevens.

Geen idee of u een rechtsbijstand verzekering hebt maar dan zou ik die toch gaan inschakelen.

Ik wens u heel veel sterkte en succes toe !
Hoop dat er leden zijn die u hier een wijs antwoord op kunnen gaan geven wat u
het beste kan doen.

paco1
Berichten: 5
Lid geworden op: 05 nov 2013 19:29

Re: Blijvend invalide door TAF verzekering. noodkreet stucadoor

Ongelezen bericht door paco1 »

U kunt het beste een officiële klacht indienen bij TAF verzekeringen. Wanneer zij dan nog weigeren een oplossing te zoeken voor uw situatie dan gaat u met uw klacht naar het KIFID. Grote kans dat de zaak in behandeling wordt genomen.

Veel succes!!!

kuniz100
Berichten: 44
Lid geworden op: 15 apr 2011 10:34

Re: Blijvend invalide door TAF verzekering. noodkreet stucadoor

Ongelezen bericht door kuniz100 »

Wat herkenbaar, ik heb haast het zelfde probleem en ben al2,5 jaar bezig met de rechtsbijstand ondertussen gaat de premie a330 p.m gewoon door ouders springen bij om de hypotheek te betalen enz.
Ben wederom geopereerd maar taf geeft geen kick, alleen als de premie weer te laat betaald wordt dan hoor je ze.

sjoegel
Berichten: 3081
Lid geworden op: 09 okt 2007 19:19

Re: Blijvend invalide door TAF verzekering. noodkreet stucadoor

Ongelezen bericht door sjoegel »

Bedankt, geen TAF voor mij. Wat een hufterige manier van ondernemen is dat toch. Zo wil je als verzekeraar toch niet je geld verdienen ?

Gesloten