LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Geopereerd

Heb je letselschade opgelopen? En ben je niet correct behandeld? Laat het ons weten.
joymila
Berichten: 9
Lid geworden op: 14 mar 2011 21:18

Geopereerd

Ongelezen bericht door joymila »

Hallo,
Mijn vraag is.

Ik heb in 2009 een operatie laten doen bij mij maar de arts heeft iets heel anders gedaan dan dat hij gezegt had, en nu heb ik al 2 jaar pijn pijn en nog een pijn.
ik kan niet goed lopen ik ben invalide geworden GGD heeft het ook na gekeken en ik ben nog steeds onder behandeling bij een andere ziekenhuis voor pijnbestrijding.

Wat kan ik doen en bij wie kan ik aankloppen voor om mijn recht te halen en een paar centen zou leuk zijn...

Help...

Pareltje31
Berichten: 420
Lid geworden op: 19 nov 2010 11:34

Re: Geopereerd

Ongelezen bericht door Pareltje31 »

een paar centen zou leuk zijn? sjee zeg wat een domme opmerking geld is dus duidelijk belangrijk, als er echt iets fout was gegaan had je in 2009 al stappen ondernomen en niet gewacht tot het bijna 2012 is

sephora30
Berichten: 4072
Lid geworden op: 22 nov 2010 11:15
Locatie: hutje op de hei

Re: Geopereerd

Ongelezen bericht door sephora30 »

Neem contact op met een letselschade-advocaat.

riddert
Berichten: 2130
Lid geworden op: 22 okt 2010 08:52

Re: Geopereerd

Ongelezen bericht door riddert »

Bijvoorbeeld de Palsgroep....

Chocomelk
Berichten: 11409
Lid geworden op: 30 nov 2009 18:14

Re: Geopereerd

Ongelezen bericht door Chocomelk »

Dit is een beetje een onduidelijk verhaal Joymila, waarom niet eerder
contakt opgenomen met een letselschade advokaat ?
Heeft arts het toegegeven dat er iets is gebeurd wat niet had moeten gebeuren ?

Chocomelk
Berichten: 11409
Lid geworden op: 30 nov 2009 18:14

Re: Geopereerd

Ongelezen bericht door Chocomelk »

riddert schreef:Bijvoorbeeld de Palsgroep....
Dat zou niet mijn keuze zijn maar ieder zijn eigen keuze. :wink:

sephora30
Berichten: 4072
Lid geworden op: 22 nov 2010 11:15
Locatie: hutje op de hei

Re: Geopereerd

Ongelezen bericht door sephora30 »

Niet bij mij :mrgreen:

zwanenbloem
Berichten: 18
Lid geworden op: 16 jun 2011 09:54
Locatie: Heerenveen

Re: Geopereerd

Ongelezen bericht door zwanenbloem »

Heb je de klachten al bij het ziekenhuis gemeld? Dat lijkt mij de meest aangewezen instantie om je problemen te melden. Niet om geld te krijgen maar om voor een verdere behandeling kunnen ze je mogelijk wel helpen.
Het lijkt me goed om eens met het juridisch loket te overleggen.
Zij weten je wel te vertellen wat je kunt ondernemen en of je kans maakt op een schadevergoeding.
Ook kent het juridisch loket wel betrouwbare instanties indien je recht hebt op een schadevergoeding.

Suzanne 326
Berichten: 400
Lid geworden op: 01 sep 2011 10:37

Re: Geopereerd

Ongelezen bericht door Suzanne 326 »

Als u krap zit in de centen zou ik dit op een andere manier proberen te vergaren. Zoals ik dit lees riekt dit naar "oplichting" en probeert u na een operatie (die al dan niet goed is uitgevoerd) een slaatje te slaan...ik zou als ik u was in Amerika gaan wonen....daar zijn de advocaten gek op dat soort mensen als u!!!

Chocomelk
Berichten: 11409
Lid geworden op: 30 nov 2009 18:14

Re: Geopereerd

Ongelezen bericht door Chocomelk »

Jammer dat TS zelf niet meer reageerd. :?

James-
Berichten: 1
Lid geworden op: 15 dec 2011 17:31

Re: Geopereerd

Ongelezen bericht door James- »

Geachte mevrouw, meneer,

Als ik u goed begrijp heeft er een operatie plaatsgevonden waarvoor u geen
toestemming heeft gegeven.

Juridisch gezien zijn twee zaken heel belangrijk. Allereerst moet een arts
de patiënt voorlichten over de behandeling die uitgevoerd zal worden.
Daarbij zal door de arts onder andere stilgestaan moeten worden bij de uit
te voeren behandeling en de risico’s die aan de behandeling kleven.

De voorlichting van de patiënt met betrekking tot de uit te voeren medische
behandeling, is nauw verbonden met het toestemmingsvereiste. Voordat een
medische behandeling uitgevoerd mag worden, moet de patiënt daarvoor
toestemming hebben gegeven.

Geeft de patiënt geen toestemming voor een medische behandeling, dan mag de arts de medische behandeling niet uitvoeren
(behoudens zeer bijzondere omstandigheden).

Als de arts zonder toestemming van de patiënt een medische behandeling
verricht, dan is de arts aansprakelijk en moet de door de patiënt geleden en
nog te lijden schade worden vergoed. Hoeveel schadevergoeding u zou kunnen
krijgen is niet in te schatten aangezien dit volstrekt afhankelijk is van uw
situatie. Schade bestaat in ieder geval uit gemaakte kosten, gemiste
inkomsten en smartengeld.

Om te onderzoeken of de arts aansprakelijk is en u een letselschade
schadevergoeding moet betalen, adviseer ik u contact op te nemen met een
letselschade advocaat.

Sterkte,

[reclame verwijderd door moderator]
Laatst gewijzigd door Radar op 18 dec 2011 15:04, 1 keer totaal gewijzigd.
Reden: Bericht aangepast door de Moderator vanwege het schenden van de gedragsregels ( zie http://www.trosradar.nl/index.php?id=gedragsregels ).

crazyme
Berichten: 8151
Lid geworden op: 10 jun 2005 23:34

Re: Geopereerd

Ongelezen bericht door crazyme »

joymila schreef:Hallo,
Mijn vraag is.

Ik heb in 2009 een operatie laten doen bij mij maar de arts heeft iets heel anders gedaan dan dat hij gezegt had, en nu heb ik al 2 jaar pijn pijn en nog een pijn.
ik kan niet goed lopen ik ben invalide geworden GGD heeft het ook na gekeken en ik ben nog steeds onder behandeling bij een andere ziekenhuis voor pijnbestrijding.

Wat kan ik doen en bij wie kan ik aankloppen voor om mijn recht te halen en een paar centen zou leuk zijn...

Help...
Volgens een ander bericht van jou ben je dit jaar naar een hele slechte sportschool geweest.

Hoe groot denk je dat jouw kansen nu nog zijn ?

joymila schreef:Ik dacht dat ik de enige was die problemen kreeg met dit K*TBEDRIJF,
Ik neem een abbonement en krijg 2 abbonementen en word ook wel 2x van mijn rekening afgehaald en afspraken die ze maken komen die ook niet na..

Ik wil nu mijn abbonement beeindigen maar kan niet geeindigd worden...
Elke keer als ik daar kom dan zie ik dat de tijden veranderd zijn..voor de toegang van mij..er is elk keer iets...word er gewoon ziek van maar ja ben een jaar aan vast..

Het is één grote gore troep daar...heb heel erg veel spijt van dat ik daar met mijn domme kop naar toe ben gegaan..Slechste bedrijf die ik ken kwa sport...

van mij krijgen ze een 1 als cijfer. :oops: :oops: :oops: :oops: :cry: :cry: :evil: :evil:

joymila
Berichten: 9
Lid geworden op: 14 mar 2011 21:18

Re: Geopereerd

Ongelezen bericht door joymila »

Zo wat een gescheld hier...jullie denken dat ik te lang gewacht hebt en waarom?
Ik ben nog steeds bezig met een second opinion in een andere ziekenhuis en daar is het steeds pijnbestrijden...maar nu kan ik het niet meer verdragen..ik slik zware pijn stillers er bij..en het opererende arts zei dat hij niet aan kon doen en daarom ben ik naar een andere ziekenhuis gegaan...hij had iets anders beloofd en gezegt te doen maar deed iets anders dan afgesproken...

Mensen houden er van om anderen te schelden zonder te weten wat die persoon elke dag meemaakt...jullie worden bedankt voor jullie avies...en wat betrefd die sportschool...dat was dat ik geadviseerd was om te gaan sporten zoals fietsen en dat ik mischien mijn spieren kon los krigen door beweging...maar dat zat er ook niet in....ik heb alles geprobeerd om die pijnen weg te krijgen maar heelaas gaat het maar niet weg...en ik vraag hier om advies dan krijg je van deze soort kinderachtige opmerkingen..en er is helemaal geen spraken van oplichting...ik heb pijn en jij niet en als je geen advies kan geven dan moet je je er niet mee bemoeien..tegen diegene die ik het hebt weet het wel...

Als jullie geen normale reacties kunnen geven dan hoeven jullie niet te reageren..

Chocomelk
Berichten: 11409
Lid geworden op: 30 nov 2009 18:14

Re: Geopereerd

Ongelezen bericht door Chocomelk »

joymila schreef: Mensen houden er van om anderen te schelden zonder te weten wat die persoon elke dag meemaakt...
Joymila er zijn hier op het forum meer mensen dan alleen jij die dagelijks
pijn hebben, waar niets meer aan te doen is. (maar weten waardoor het komt)
Er zijn dus echt wel mensen die weten wat je moet doormaken als je dagelijks pijn hebt, dus is een beetje onzin wat je schrijft.

Mischien eens laten doorsturen naar de pijnpoli/kliniek zodat ze daar wat aan de pijn kunnen doen ipv medicatie slikken (wat ook niet goed voor maag is).

Je stelt hier een vraag en een antwoord heb je oa van mij gekregen waar je iets mee kon/kan doen.

Maar je bent erg onduidelijk in wat je overkomen is dus kunnen veel mensen ook niet reageren.

Waarom heb je geen letselschade advokaat ingeschakeld ???

Daan_1978
Berichten: 894
Lid geworden op: 22 jun 2011 10:33

Re: Geopereerd

Ongelezen bericht door Daan_1978 »

joymila schreef:hij had iets anders beloofd en gezegt te doen maar deed iets anders dan afgesproken...
Wat had hij dan beloofd te doen en wat heeft hij uiteindelijk gedaan?
Als je zelf iets meer toelichting zou geven, wordt het makkelijker om daarin advies te geven.

Pareltje31
Berichten: 420
Lid geworden op: 19 nov 2010 11:34

Re: Geopereerd

Ongelezen bericht door Pareltje31 »

sorry hoor wat een reactie, je zegt zelf "een paar centen zou leuk zijn"hoe dom ben je dam zeg! gaat duidelijk om het geld anders schrijf je zoiets niet

GJvdZ
Berichten: 7404
Lid geworden op: 03 nov 2010 13:49

Re: Geopereerd

Ongelezen bericht door GJvdZ »

Pareltje31 schreef:sorry hoor wat een reactie, je zegt zelf "een paar centen zou leuk zijn"hoe dom ben je dam zeg! gaat duidelijk om het geld anders schrijf je zoiets niet
Precies. Als je echt pijn hebt dan ben je helemaal niet geinteresserd in geld. Je wilt dan alleen maar van de pijn af. Ik vraag me af wat TS verwacht als de arts/ziekenhuis met een zak met geld komt. Dat het leven dan weer leuk is?

pit50
Berichten: 214
Lid geworden op: 11 aug 2010 13:57

Re: Geopereerd

Ongelezen bericht door pit50 »

Geld is nu eenmaal een belangrijke drijfveer. Er worden mensen voor een paar tientjes overvallen...

RedShy
Berichten: 156
Lid geworden op: 28 dec 2011 17:47

Re: Geopereerd

Ongelezen bericht door RedShy »

Wat wil je nou dat we doen? Als er op dit moment een second opinion aan de gang is, wat is dan het probleem?

rozemarijntje
Berichten: 6897
Lid geworden op: 23 mar 2010 23:14
Locatie: Tussen andere kruiden! Behalve onkruid ;-)

Re: Geopereerd

Ongelezen bericht door rozemarijntje »

denk dat je je er maar beter bij neer kan leggen...(wel kwaad geweest natuurlijk)
waarom zeg ik dit,
omdat ik het zelf mee heb gemaakt....
wat ik doe,nooit meer naar dat ziekenhuis gaan...nog niet voor een foto die beoordelen ze nog verkeerd..
dus kijk aub uit met uitspraken ,er zijn meer mensen zoals u...

Gesloten