LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] HELP! Na 3 auto ongelukken geen geld

Heb je letselschade opgelopen? En ben je niet correct behandeld? Laat het ons weten.
chrisd1
Berichten: 2053
Lid geworden op: 24 mar 2009 07:12

Re: HELP! Na 3 auto ongelukken geen geld

Ongelezen bericht door chrisd1 »

Brahms schreef:Dus het zal verzekeringstechnisch allemaal wel goed zijn gekomen........
??
zie
itman schreef:...Generali...
Menselijk gezien, voel ik me verraden. Ik heb jarenlang betaald om een vangnet te hebben, nu ik het nodig heb laten ze me op de grond vallen.
en
robvisee schreef:Voor verzekeringsmaatschappijen is niet uitkeren simpelweg hun core business! 100% winst

Kelly12345
Berichten: 5
Lid geworden op: 10 mar 2015 14:23

Re: HELP! Na 3 auto ongelukken geen geld

Ongelezen bericht door Kelly12345 »

Heel gek dan dat ze de polisvoorwaarden ook NIET hanteren.

Op het moment is er nog geen revalidatie gestart. Dit echter omdat de klachten te ernstig zijn. Ik loop tegenwoordig met een rollator en wanneer de klachten heel ernstig zijn zit ik in een rolstoel. De huidige medicatie zijn 32 pillen op een dag waaronder morfine. Ik heb constant krachtsverlies in mijn handen waardoor ik vaak dingen niet meer kan oppakken. Er zitten regelmatig verschillende bulten in mijn nek en op mijn rug. Ongelofelijk had nooit verwacht dat ik op mijn 25e er zo aan toe zou zijn. Er zijn dagen dat ik niet meer uit bed kom.

De verzekeringsmaatschappijen reageren nergens meer op. Generali is ongelofelijk respectloos bezig door te beloven dat zij de kosten die ik heb gemaakt uit te keren als ik de bonnen toestuurt. Echter hebben zij dit nooit gedaan. Wel hebben zij een brief direct na het ongeluk gestuurt dat zij aansprakelijk zijn en alle kosten zullen uitkeren. Ik snap nu wel waarom de verzekeringsmaatschappijen zo rijk zijn.

Ongelofelijk hoe zij ook reageren op mijn situatie. Niemand interesseert het iets. Je wordt dus overduidelijk aan je lot over gelaten. En uiteindelijk zelf voor de kosten opdraaien. Meer respectloos naar een medemens kan je niet zijn.

Brahms
Berichten: 3158
Lid geworden op: 15 okt 2015 23:09

Re: HELP! Na 3 auto ongelukken geen geld

Ongelezen bericht door Brahms »

Even het topic snel samengevat......:

- 3 auto ongelukken in 1 jaar
- Zorgverzekering betaald niet uit
- Rechtsbijstandverzekering betaald niet uit
- Verzekering tegenpartij betaald niet uit
- Na 2 jaren is revalidatie nog niet gestart
- Slikt 32 (!) pillen per dag

igen
Berichten: 259
Lid geworden op: 29 aug 2015 00:38

Re: HELP! Na 3 auto ongelukken geen geld

Ongelezen bericht door igen »

Revalidatie kan gewoon beginnen. Juist met de klachten heb je er iets aan. Zonder klachten hoef je ook niet te revalideren. En ja, ik kan het weten. En slik wel meer dan 32 pillen per dag.
Je wil dat er iets gebeurt? Ga er dan achteraan. Niks doen levert niks op.

Generali
Berichten: 19
Lid geworden op: 12 apr 2010 10:52

Re: HELP! Na 3 auto ongelukken geen geld

Ongelezen bericht door Generali »

Beste Kelly,

wij willen nog steeds graag met u en/of uw advocaat in contact komen. Neemt u alstublieft contact op met uw advocaat. Zonder reactie van uw advocaat kunnen wij geen verdere stappen nemen in uw dossier.

Met vriendelijke groet,

Carin
Generali Nederland

Quark
Berichten: 800
Lid geworden op: 20 feb 2007 22:46

Re: HELP! Na 3 auto ongelukken geen geld

Ongelezen bericht door Quark »

Brahms schreef:Even het topic snel samengevat......:

- 3 auto ongelukken in 1 jaar
- Zorgverzekering betaald niet uit
- Rechtsbijstandverzekering betaald niet uit
- Verzekering tegenpartij betaald niet uit
- Na 2 jaren is revalidatie nog niet gestart
- Slikt 32 (!) pillen per dag
Ik blijf hier ook afvragen of dit allemaal waar is, ook omdat de verzekering ondanks oproepen niks hoort.

Brahms
Berichten: 3158
Lid geworden op: 15 okt 2015 23:09

Re: HELP! Na 3 auto ongelukken geen geld

Ongelezen bericht door Brahms »

Als compleet buitenstaanders hebben we geen echte kijk op de werkelijke inhoud van deze zaak.
Wel zeer opvallend dat de berichten van TS Kelly en Verzekering Generali meer dan lijnrecht tegenover elkaar staan.
Verder is er schijnbaar geen rechtstreeks contact tussen Kelly en verzekering, anders zou Generali het contact toch niet zoeken via een openbaar forum........

Ik zeg "vreemd" !

Gesloten