LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] hoe nu verder

Heb je letselschade opgelopen? En ben je niet correct behandeld? Laat het ons weten.
michellefr
Berichten: 1
Lid geworden op: 15 jun 2006 18:42

hoe nu verder

Ongelezen bericht door michellefr »

Tjee minee mensen, die no cure no pay advocaten zijn ook niets zeg ( dat is mijn persoonlijke mening.)

29 Maart 2001; Mijn stilstaande auto wordt van achter aangereden ( met een aardig vaartje ) door een niet oplettende dame, materiele schade is zo vergoed alleen het lichamelijke ellende schiet niet op!

Ik ben nu ruim 5 jaar en 2 voorschotten verder en vandaag ontving ik een brief van de advocaat zijn medische adviseur ik heb er gewoon van gehuild... hele stukken ontbreken, zijn gelogen of op andere wijze verdraaid..( en dat van de medisch adviseur van mijn eigen advocaat!!!)

Ik had mijn advocaat 2 weken terug een mailtje gestuurd met daarin het verzoek om het e.e.a. aan stukken terug te sturen omdat ik een second opinion heb aangevraagd bij een andere advocaat en dat is dus de reactie die ik krijg... of ik even akkoord wil gaan met een afkoopsom van 10.000.00 euro ( daar moet zijn no cure **** nog vanaf!)
en is al wat ik aan schade heb geleden in het eerste jaar na het auto ongeluk!!!!!

Nou goed, mensen, neem nooit iemand op no cure no pay basis aan, ze naaien je een oor aan, laten nooit iets van zich horen ( zijn altijd op vakantie of ziek!) terwijl dit een van de grotere kantoren is volgens henzelf op het gebied van letselschade.

Ik zit er doorheen die ellenlange strijd, ga woensdag naar een nieuwe advocaat en leg hem alles voor eens kijken wat er dan gebeurt!?

groetjes michelle

p.vanaarle
Berichten: 719
Lid geworden op: 23 mei 2005 16:25

Re: hoe nu verder

Ongelezen bericht door p.vanaarle »

Michelle,

Jij bent niet de enige die dat overkomt. Tienduizende slachtoffers overkomt (ongeveer) hetzelfde. Dat is de houding / mentaliteit van de verzekeraars met hun afwimpelhulpjes, die zo goedkoop mogelijk van je af willen proberen te komen en daarvoor foute mensen met verwerpelijke methodes gebruiken.

No cure no pay is trouwens voor advocaten verboden. Dat doen nu bureaux die door niet-advocaten zijn opgezet en advocaten in dienst hebben genomen. Dan mag het wel.

Advies: Het heeft geen zin alles wat op dit forum is gepubliceerd weer onder jouw topic te zetten. Het is beter, dat jij alle stukken van vooral mij / p.van aarle en Hanz leest. Dan snap je wat er aan de hand is en hoe je er mee om moet gaan. Je doet er goed aan een advocaat van de witte lijst te kiezen (zie dat onderwerp).
Stuur mij je ervaring met onderbouwing met je nepadvocaat en nep medicus mij onder je echte naam per e-mail (klik daarvoor op mijn envelopje) en dan kijk ik of ik die als "niet op de witte lijst" zet. (de zwarte lijst doen we namelijk niet)
Als je ook goede ervaringen krijgt met een advocaat, dan willen we dat ook graag weten voor de witte lijst.

En nu lezen maar...............!!

Sukses,
Paul

nadalier

Re: hoe nu verder

Ongelezen bericht door nadalier »

Hoi,

Laat alles aan je nieuwe advocaat over.

1 is de aansprakelijkheid erkend door de verzekeraar?

Zo ja,
zoek een goede advocaat, wat mij betreft de duurste die er is en de beste die er is. en laat hem deze kwestie ook uitvechten met je vorige advocaat!! Laat hem de stukken opvragen en de rest afhandelen.
Als de aansprakelijkheid erkend is, moet de tegenpartij je advocaat kosten betalen....

succes

Inge1
Berichten: 89
Lid geworden op: 09 jun 2005 11:25

Re: hoe nu verder

Ongelezen bericht door Inge1 »

he???
advocaten mogen helemaal niet op no cure no pay basis werken.
Als deze advocaat echt die afspraak heeft gemaakt: klacht indienen bij Orde van Advocaten!

p.vanaarle
Berichten: 719
Lid geworden op: 23 mei 2005 16:25

Re: hoe nu verder

Ongelezen bericht door p.vanaarle »

Inge1,
Dat mogen advocaten niet zelf, maar wel mensen die geen advocaat zijn en advocaten in dienst nemen. Die nieuwe bureaux mogen dat op die manier dus wel.

Een waardeloze wet dus, een schijnwet of pseudowet. Wetten die gemakkelijk te omzeilen zijn, zijn er voor de schone schijn om kiezers tevreden en voor de gek te houden.
Helaas hebben we veel te veel pseudowetten.
"De boefjes" kunnen gewoon verder op aangepaste wijze hun gang gaan.

Gesloten